escoles a horta informacio
- david perico
- Entrades: 2
- Membre des de: dv. març 04, 2016 12:48 pm
escoles a horta informacio
vull saber si algu te referencies d la escole la salle horta o el Regina carmeli. estem en aquest dubte per el nostre petit per comencar a p3
Re: escoles a horta informacio
Jo també busco informació sobre la Salle Horta, lo que et puc dir és que tenen un programa educatiu propi, o al menys és lo que ens van explicar, fan projectes, racons etc...
Aquest tema si algú que estigui a dins ho pot explicar millor. Jo vaig anar al veure el parvulari i em va encantar. Estar a la plaça Karl Marx a on estava la clínica Stauros. L'altre edifici el vaig a veure la propera setmana, a veure si puc treure alguna informació més.
Del Regina Carmeli no se gran cosa perque si la Salle Horta ja em queda lluny, aquest encara més. A més em va arribar un comentari que no em va agradar i ja la vaig descartar del tot.
T'aconsello que et passis per l'apartat d'educació infantil, allà trobaràs moltes opinions sobre escoles
Aquest tema si algú que estigui a dins ho pot explicar millor. Jo vaig anar al veure el parvulari i em va encantar. Estar a la plaça Karl Marx a on estava la clínica Stauros. L'altre edifici el vaig a veure la propera setmana, a veure si puc treure alguna informació més.
Del Regina Carmeli no se gran cosa perque si la Salle Horta ja em queda lluny, aquest encara més. A més em va arribar un comentari que no em va agradar i ja la vaig descartar del tot.
T'aconsello que et passis per l'apartat d'educació infantil, allà trobaràs moltes opinions sobre escoles
- david perico
- Entrades: 2
- Membre des de: dv. març 04, 2016 12:48 pm
de el Regina carmeli tinc un amic q porta el seu fill i ha fet un canvi molt bo per a be, i una veina q porta a les seves dues nenes i tambe molt contentas.de la salle m,agrada molt el fet q m,han dit q surten molt ben preparats i q es una escola amb una educacio bastant recte . poder Regina es una escole mes familiar i la salle es una escola mes gran.el dubte q tinc a la salle es q el meu petit es d desembre i es bastant timit i al ser una escola bastant recta hem fa por q ho pasi una mica malament. hem fet la visisita personalitzada d les dues escoles i ens han agradat les dues.es un lio tindre q elegir!!!!!!!!!!!!! je je. a veure si algu ens pot donar mes referencies d les dues escoles.
Hola aquest any hem de triar escola i aquestes són dues opcions que tenim, algú opinio?al final on els veu mstricular?n'esteu contents?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |