Em podeu recomanar un odontopediatra?

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
SONIC
:: papallona
Entrades: 124
Membre des de: dv. oct. 29, 2010 12:54 pm

Em podeu recomanar un odontopediatra?

EntradaAutor: SONIC » dl. nov. 23, 2015 5:31 pm

Hola busco odontopediatra per Barcelona que no s,en porti ala nens per fer la visita. He anat al hospital de nens i això de que se'n porti al nen per visitar-lo no m'agrada.Algú conèix algun professional que respecti això? Tinc mutua DKV, si alguna persona em pot ajudar ho agraeixo. Gràcies.
Lluna creixent
Entrades: 1
Membre des de: dt. nov. 24, 2015 10:57 am

Re: Em podeu recomanar un odontopediatra?

EntradaAutor: Lluna creixent » dt. nov. 24, 2015 11:03 am

Bon dia,
El meu fill va necessitar un odontopediatra des dels dos anys perquè te policaries recurrents. El lloc on millor l'han atès quan era petit i sempre ens van deixar entrar als pares va ser a Sant Joan de Deu. Allí tenen una unitat especialitzada per a infants amb un equip molt professional.
gusiluz
:: conillet
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

EntradaAutor: gusiluz » dt. nov. 24, 2015 12:46 pm

Perdoneu, encara no m'hi he trobat jo, pero és habitual que no deixin entrar els pares?
Ho trobo molt fort, que potser tenen alguna cosa per amagar?!
Lluna29
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dt. abr. 24, 2012 7:19 pm

EntradaAutor: Lluna29 » dt. nov. 24, 2015 2:02 pm

Gusiluz,no es que tinguin res a amagar... Molts llocs no deixen entrar als pares perquè hi ha nens que davant la presència dels pares fan més el ronso i no es deixen tocar tant, en canvi quan no hi son els pares estan mes quiets i no es queixen tant. Pero també depen de cada nen. Jo normalment els deixo entrar pero depen de com vegi com es comporta els hi dic que surtin un momentet...
SONIC
Entrades: 124
Membre des de: dv. oct. 29, 2010 12:54 pm

EntradaAutor: SONIC » dt. nov. 24, 2015 9:26 pm

Gràcies pels vostres consells .
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

EntradaAutor: Rossinyola » dc. nov. 25, 2015 8:43 am

T'he respòs a l'altre fil, però per si de cas t'ho dic aquí també. Dra Yndira González, clínica Prinon www.clinicaprinon.com. Ella juntament amb la Dra Camila Palma són les dues millors odontopediatres que he conegut. I parlo des de l'experiència d'haver hagut d'empastar 4 càries als 19 mesos de la meva filla. Un mal tràngol sense dubte que vam portar moolt bé gràcies a la paciència, bon tracte i professionalitat de la Dra Palma. Malauradament la dra Palma ja no visita a Barcelona i per això vaig buscar alternatives, i n'estem molt contents amb la dra González. A mi també em parlaven de deixar-la sola, sedació, etc I vam aconseguir evitar-ho amb professionals ben preparades. I és que he après que l'odontopediatria de nadons de 0 a 3 anys requereix un postgrau, que per cert imparteixen aquestes dues dones entre d'altres.
Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::