Budesonida nasal tractament al.lergia

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
cabana78
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dt. jul. 21, 2015 9:30 pm

Budesonida nasal tractament al.lergia

EntradaAutor: cabana78 » dv. ago. 14, 2015 11:28 pm

Hola noies!
El meu fill que ara té 4 anys sempre ha patit de problemes respiratoris (bronquitis, refredats,congestions nasals,etc...). Fins l'hivern passat, hem estat amb ventolín i tractament preventiu: flixotide i singulair.
Ara fa cosa d'un mes a les proves d'al.lergia que li van fer va sortir una al.lergia brutal als àcars, polen plataners, pels gos/gat
cabana78

Re: Budesonida nasal tractament al.lergia

EntradaAutor: cabana78 » dv. ago. 14, 2015 11:37 pm

Continuo..
La seva pediatra ens ha receptat budesonida nasal (matí i nit) durant tres mesos, i segons com continui, ens derivarà a St. Joan de Déu..
Al llegir el prospecte d'aquesta medicació m'han entrat els dubtes.. Ja que a part de ser corticoides els efectes secundaris són molts i inclús pot afectar al creixement i dessarollament del nen..
No sé... Hem començat farà una setmana, encara que tot i només possar-li a la nit (he provat una vegada al dia ja que al prospecte possava que era la dosis màxima per a la seva edat..) la veritat és que he notat una millora però no estic tranquil.la..
Alguna mami que hagi donat al seu fill/a aquesta medicació per tractar al.lèrgia?
Moltes gràcies per endavant! I perdoneu per la parrafada! :)
begins
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 301
Membre des de: dv. maig 21, 2010 9:56 am

EntradaAutor: begins » ds. ago. 15, 2015 1:49 pm

Hola Cabana!

la meva filla va començar amb 5 anys amb bronquitis asmàtica i rinitis al.lèrgica ( pol.len, àcars, pel de gat, olivera.....) i de tractament: corticoids inhalats+salbutamol si calia+corticoides nasals....a al.lergia ens van recomenar vacunes antiacars durant 5 anys... però la pneumóloga va comentar que donat la milloria dels símptomes amb el tractament i que tenia al.lergia a moooltes coses, no recomenava les vacunes....
Total...ha fet tractament durant 4 anys i ara està perfecte! sense tractament....només si va de colònies porta el ventolin a la motxilla per si de cas.

No ha tingut cap efecte sequndari....al menys totes les revisions anuals surt perfecte de pes, talla.....Ah! quan estava estable li reduien moolt la medicació...

Una abraçda
Imatge
EMAMI
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 508
Membre des de: dt. nov. 22, 2011 5:56 pm

EntradaAutor: EMAMI » ds. ago. 15, 2015 10:15 pm

Bones! La meva filla té 3 anys i fa quasi un any que pren singulair i budesonida cada dia... Pateix moltes bronquitis i ara estem a l'espera pel neumoleg a veure que ens diuen...
15 dies que vaig decidir treure-li la medicació va recaure a les bronquitis. He de dir que tot i pendre's aquests medicaments en segueix agafant però més fluixetes.
aral
:: peixet
:: peixet
Entrades: 262
Membre des de: dg. març 06, 2011 7:20 am
Ubicació: VIC

EntradaAutor: aral » dg. ago. 16, 2015 2:09 pm

Hola, El meu fill que ara té 7,5 anys, també té al.lèrgia als àcars, i el seu pneumòleg li va receptar budesonida, 1 puf al vespre abans d'anar a dormir, i d'axò ja en fa 2 anys, ho anem deixant les èpoques d'estiu, i depén com ho passa, seguim a l'octubre. Al meu fill li està anant molt bé.
Ànims!!!
ImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Imatge
cabana78

EntradaAutor: cabana78 » dl. ago. 17, 2015 9:21 pm

Moltissimes gràcies noies! Em quedo més tranquil.la!
Una abraçada!

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::