Pediatra Granolles - Mutua del Carme
Pediatra Granolles - Mutua del Carme
Bona tarda,
He fet assegurança amb la Mutua del Carme i voldria saber si teniu referencies d'algun/a dels o de les pediatres que hi ha.
Conec el doctor Tura (que és amb el que vull anar), pero voldria saber opinions dels altres.
A la llista hi ha...
Dra. Casals Mariné, Salomé
Dra. López Pérez, Mª Justina
Dra. Abad García, Marta
Dra. Romo Cruz, Mª Lourdes
Dr. Tura Borras, Marc
He fet assegurança amb la Mutua del Carme i voldria saber si teniu referencies d'algun/a dels o de les pediatres que hi ha.
Conec el doctor Tura (que és amb el que vull anar), pero voldria saber opinions dels altres.
A la llista hi ha...
Dra. Casals Mariné, Salomé
Dra. López Pérez, Mª Justina
Dra. Abad García, Marta
Dra. Romo Cruz, Mª Lourdes
Dr. Tura Borras, Marc
Re: Pediatra Granolles - Mutua del Carme
Hola!
El doctor Tura és pro homeopatia. Si al teu fill o filla li resulta, doncs endavant.
En el meu cas, no li fa res. Ara anem amb la Marta Abad, que ha començat fa poc, i estic molt contenta
El doctor Tura és pro homeopatia. Si al teu fill o filla li resulta, doncs endavant.
En el meu cas, no li fa res. Ara anem amb la Marta Abad, que ha començat fa poc, i estic molt contenta
Re: Pediatra Granolles - Mutua del Carme
Hola!
La Dra. Justina López és genial!!! Molt respectuosa amb els nens i també amb els pares!!! És homeopata i molt sensata. Té la consulta a Caldes. Sens dubte te la recomano!!!
La Dra. Justina López és genial!!! Molt respectuosa amb els nens i també amb els pares!!! És homeopata i molt sensata. Té la consulta a Caldes. Sens dubte te la recomano!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |