Opinions per treure bolquers durant dia

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
Vanesa31
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dt. feb. 24, 2015 3:24 pm

Opinions per treure bolquers durant dia

EntradaAutor: Vanesa31 » dv. abr. 03, 2015 3:13 pm

Bona tarda,
Em podeu donar consells i les vostres opinions per treure els bolquers durant el día.
Gràcies
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: Opinions per treure bolquers durant dia

EntradaAutor: Rossinyola » dv. abr. 03, 2015 4:01 pm

La meva opinió és que és que esperis a que el teu fill/a estigui realment preparat. És un procés maduratiu que tots els nens fan tard o d'hora. La meva osteòpata em va dir que no tingués pressa, que ella té nens i adults amb problemes derivats d'avançar-se massa a treure els bolquers, i em va donar unes quantes "pistes" per saber si estava preparada. Com ara: que es llevi seca de la nit i/o migdiada, que vulgui veure la seva caca i pipi a cada canvi de bolquers, que verbalitzi quan està fent caca o pipi, que mostri interès per quan i com nosaltres ho fem. Jo vaig estar mesos observant com mica en mica feia aixó, i de tan en tan li preguntava si volia fer pipi a la gibrella o si volia dur calcetes, sempre deia no. I un bon dia em va dir que ja no volia bolquer, tenia 32 mesos. Li vaig posar calcetes, algun dia demanava bolquer, li posava, després calcetes, i va trigar pocs dies a tenir-ho controlat, fins i tot de nit. La caca va costar un parell de setmanes més, però ara ja ho té molt per la mà :love:
Imatge

Imatge

Imatge
Vanesa31
Entrades: 32
Membre des de: dt. feb. 24, 2015 3:24 pm

EntradaAutor: Vanesa31 » ds. abr. 04, 2015 3:06 pm

Moltes gràcies Rossinyola!
Demà 'operació fora bolquers'
Esperançada
:: tigre
:: tigre
Entrades: 742
Membre des de: dl. nov. 22, 2010 4:58 pm

EntradaAutor: Esperançada » dc. abr. 15, 2015 9:04 am

Nosaltres vam esperar a que la nena ens ho demanes. Vam començar al setembre p2 (ella es del gener) i molts companys més petits que ella ja no en portaven, suposo que al veure els altres nens que ja anaven sols a water al cap de poc quan tenia ganes d'anar ens ho demanava. O vulguis forçar la situació.......aprofitant que fa bon temps li treiem el bolquer........realment esta preparat el nen. Es millor retardar el procés que no treure-li i despres torna enrere.
Es la meva opinio
Imatge

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::