cumple a casa amb amiguets? alternatives?

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
ELE
:: granota
Entrades: 235
Membre des de: dj. gen. 16, 2014 12:34 pm

cumple a casa amb amiguets? alternatives?

EntradaAutor: ELE » ds. feb. 28, 2015 8:22 pm

Hola marones

La meva nena farà 4anyets en breu. Fins ara hem fet una celebració a casa amb avis i besavis i res amb amiguets (ella no ho ha demanat fins ara). Ella vol convidar 2nenes del cole i la seva amigueta de la llar infants i una veina q son molt amigues. Total 4...i potser convidariem el fill d uns amics nostres q tb esporten mb. 5!
Ella vol fer-ho a casa...la idea del parc no li ha agradat...pero el nostre pis no es gaire gran...i imagino q els pares tb vindran, no?
Com ho heu fet? Una companya d feina m ha dit q ella entrega invitació on posa algo semblant a "hora recollida dels nens" i aixi mai ha hagut d'ajuntar-se amb tanta gent a casa pq quedava clar q els pares no estaven convidats...i sols havia d preocupar-se d estar amb els nens. Altres m han proposat anar a un espai tipus "a tu aire" pero sincerament...si amb 4anys ja estic llogant locals...no sé...ho trobo un pel massa. Més per 5nens...en fi!

Algun suggeriment peruna mare nova en el món dels cumples infantils?

Gracies
sipamasil
:: zebra
Entrades: 1818
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 11:27 pm

Re: cumple a casa amb amiguets? alternatives?

EntradaAutor: sipamasil » ds. feb. 28, 2015 9:08 pm

Hola!
Això que t'han comentat de posar l'hora de recollida és ideal per a que els pares es donin per al.ludits i no crec que et trobis mai amb cap problema. Quan parleu de la festa els hi pots dir que vindran uns quans amiguets/es a casa vostra i que més o menys a "tal" hora poden passar a recollir al seu fill/a. No t'amoïnis, segur que et diuen que molt bé.

Pots preparar algun joc, gimcana o taller i pintar-los la cara; ells ja jugaran i el temps passarà volant.
kabbisa
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

EntradaAutor: kabbisa » dg. març 01, 2015 8:37 am

Des del punt de vista de mamiconvidada, i amb un fill que al setembre farà 4 anys, no estic preparada encara per deixar-lo a casa d'algú per una festeta i marxar.

Si fos el veí, segur que no em suposaria cap problema, però els pares de l'escola, per mi, son gairebé uns desconeguts.
Ens creuem cada dia, però a part d'hola i adeu, poca conversa més hi tinc.

Si no és el cas dels pares de les 4 amiguetes, dons no he dit res, però planteja-t'ho.

Si ja tinguessin més anys, és un recurs fabulós per dir-lis que no es quedin :)
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
sipamasil
Entrades: 1818
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 11:27 pm

EntradaAutor: sipamasil » dg. març 01, 2015 3:43 pm

En això tens raó, Kabissa. Potser m'he precipitat, jo he donat per suposat que hi havia confiança amb les famílies dels convidats.
kabbisa

EntradaAutor: kabbisa » dg. març 01, 2015 6:08 pm

La comfiança que hi tens només la saps tu! :D

Tu saps si us coneixeu prou com per què et deixin les nenes i si hi ha algún que no està encara preparat, dons que vingui un pare amb ella. Així seran menys ;)

(En el meu cas, moltes families tenen fills grans a l'escola i la forma de relacionar-se amb els de p3 és diferent)

No he volgut fer-te enrera del sistema, sino que valoressis aquesta possibilitat ;-)

ELE
Entrades: 235
Membre des de: dj. gen. 16, 2014 12:34 pm

EntradaAutor: ELE » dg. març 01, 2015 7:59 pm

Gracieeees x les aportacions! La veina i una d les nenes ja han vingut soles a casa pq tenim molta relació. Es cert q la mare de la nena de l'escola bressol ja em va dir q la nena sola no pq considera es petita i a mes no es gaire tranquileta i prefereix estar ella x posar ordre...i l'altre nena del cole no ho sé. ..

Aviam...per 3-5nens...cumple a casa? O realment hed llogar algo? o altres alternativa a fer ho a casa?

No se kina es la millor opcio. ..els cumples meus de petita eren a casa pero sense pares...clar q no sé kin edat debia tenir...po imagino q més d 4...
kabbisa

EntradaAutor: kabbisa » dg. març 01, 2015 8:43 pm

Llogar algo per 3-5 nens és una mica bèstia, no?
Potser convidar-los a algun lloc a berenar i que puguin fer i desfer
Si et caben a casa, per què no!? Els hi expliques que és un tema d'espai i que només 1 pare per nena, o cap! Així ja sereu màxim 5 nens i 6 pares

sugar
:: papallona
:: papallona
Entrades: 137
Membre des de: dc. oct. 22, 2008 12:00 pm

EntradaAutor: sugar » dl. març 02, 2015 10:05 am

Jo trobo que amb 5 nens es pot fer a casa perfectament.

Ara lo de quedar-te a soles amb ells... jo no m'atreviria, si fossin tots a la mateixa classe, encara, però si no es coneixen entre ells i només tenen en comú la teva filla el que pot passar és que tots la vulguin per ells i que ella acabi agobiada, no?
sugar
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: catalanna » dl. març 02, 2015 10:48 am

Hola! Jo encara no he entrat al fabulós món dels aniversaris infantils però l'altre dia vaig anar a una cafeteria d'aquestes amb zona de jocs pels nens i hi estàven celebrant un aniversari! Hi havia una taula amb les nenes (que devien tenir 8 o 9 anys) i el grupet de pares a la taula del costat. Els del bar els hi van portar un pastís i estava tot una mica decorat, però entenc que els pares només devien pagar el menjar i pastís, ja que el local estava obert per altres clients.
El lloc que et dic era el family room cafe de les corts.
nius
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

EntradaAutor: nius » dj. març 05, 2015 10:48 pm

HolaELE!!!
El tema festes d'aniversari i acompanyants és algo que estem parlant aquests darrers dies. Jo, i el meu grup de famílies amigues, anem junts a tot arreu: a jugar a casa de tal, a les festes, a on sigui però sempre acompanyem als nens. No se'ns fa extrany, al contrari.
Però es veu que una mare del cole això no ho acaba de veure, i deien que a la festa es convida al nen i prou, no a familia (pares, germans, ...)
La meva manera de veure-ho és que tenir als pares aprop és un punt de referència, i beneficiós pels nens.
El meu fill farà 6 anys i encara anem tots a la festa...
Les que hem fet nosaltres (que són dos) hem convidat a nen pero donant per suposat que també la família. Potser és la nostra manera de veure-ho, però veiem important el nexe familia amb amics.
De fet, ahir amb els amics deiem que se'ns fa molt extrany haver de deixar al nen/a....
Pel fet de fer la festa a casa, no veig inconvenient: a ella li agradarà compartir el. Seu espaiamb aquestes nenes que per ella són especials. I que no hi cap massa gent.... Fes berenar a peu dret, i segur que estarien bé.
De fet, quan vas a una festa, mires que el petit estigui bé, no? Tu t'adaptes ;-)
Imatge

Imatge

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::