Se li escapa el pipi i la caca

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
giuletta
:: peixet
Entrades: 282
Membre des de: dj. juny 16, 2011 9:17 am

Se li escapa el pipi i la caca

EntradaAutor: giuletta » dt. des. 30, 2014 2:16 pm

Bon dia guapes,

A veure si em podeu aconsellar o dir-me si us heu trobat en aquesta situació i com heu actuat. El nostre petit príncep de 3 anys i mig porta uns mesos (aproximadament des de que va començar el cole dels grans) que mai no demana el pipi i se'l fa a sobre i des de fa cosa d'un mes i mig que es fa la caca a sobre també. Potser que coincideixi amb el fet que la seva germana petita d'un any cada cop fa més coses, interactua més i està més graciosa... No sabem com actuar ja que la situació no millora, hem provat de dir-li que això no està bé, que els nens grans no ho fan això, de no dir-li absolutament res... i res no funciona... No sé com el podem ajudar, però ja portem 4 mesos amb aquesta situació i comença a ser desesperant :-o00m . És un nano molt espavilat i també molt sensible, i no m'agrada renyar-lo, però és que a vegades em resulta inevitable, sobretot quan li acabo de preguntar si vol fer pipi o caca i em diu que no, i al cap d'una estona apareix mullat...

Qualsevol idea serà molt benvinguda!!

Gràcies!! BON ANY A TOTES
TerTeixi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1074
Membre des de: dt. set. 27, 2011 5:35 pm

Re: Se li escapa el pipi i la caca

EntradaAutor: TerTeixi » dt. des. 30, 2014 3:11 pm

Hola guapa,

T`explico el nostre cas: El meu fill li vaig treure el bolquer per mitjans de d`Abril (ell feia els 3 anys el 26 de Juliol), el pipi a la primera i per la nit i tot, però la caca :ufs: . A l`octubre va neixer la seva germana i seguiem igual, va estar 1 any fent-se la caca a sobre.
Un calvari pel nen i per nosaltres, cada dia de l`escola em donaven la bosseta...
Ho habiem probat tot, llibres, gomets... El pediatra ja m´ho va dir; quant ell vulgui ho farà i així va ser, un dia no el trobavem i estava al lavabo ell solet fent caca. Vaig plorar de l`emoció!
Us envio molta paciencia, podeu probar un mural posan gomets cada cop que ho faci. O donar-li algun tipus de premi si ho fa al water.
potser que s´ho faci perque vagi estrenyit?
Imatge
Imatge
giuletta
Entrades: 282
Membre des de: dj. juny 16, 2011 9:17 am

EntradaAutor: giuletta » dt. des. 30, 2014 3:36 pm

Gràcies per la resposta, TerTeixi, en el nostre cas, des de que vam treure el bolquer, mai se li havia escapat la caca, o sigui que és simplement una qüestió de que no vol fer-la al wc. Ah! a l'escola tampoc se li ha escapat mai, ni el pipi tampoc, és només a casa o casa dels avis, etc... Restrenyit no va, ben bé al contrari, no en té de problemes en aquest sentit...

Gràcies!!!
jllt
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 326
Membre des de: ds. feb. 04, 2012 9:03 pm
Ubicació: Pirineu

EntradaAutor: jllt » dt. des. 30, 2014 5:06 pm

Giuletta,

Ja sé que és molt desesperant i que un dia o un altre se'ns escapen els crits però no hi ha cap fórmula màgica, només paciència i temps al temps. Són nens espavilats, i ell decidirà quin dia ho torna a controlar com ho havia fet fins ara. A casa nostra també vam passar una llarga-llarga etapa amb una situació idèntica, tant amb el nen com amb la nena, i realment és cosa seva.

Molts ànims!
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dt. des. 30, 2014 9:06 pm

Giuletta, si que realment sembla un tema de reclamar atenció, si ho fa nomes en determinats moments. Ha de ser desesperant pero com altres coses que fan en aquests casos el que dona mes resultat es no reaccionar, ni enfadar-se ni fer-li elogis, ha passat i prou. Perque si reaccioneu el que aconsegueix es la vostra atenció que probablement sense ser conscient es el que vol.

El Quim quan va neixer la Nora es va començar a mossegar les ungles i la pediatra em va dir que no fes cas, ni el renyes ni el premies ni res, que marxaria sol i aixi ha estat fa un parell de mesos que no les mossega!

Pero fa altres coses es clar, l'altre dia em va dir que es portava malament perque aixi jo m'enfadés i despres es portava be.... mes clar aigua.... :-o00m

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::