Pipí
Pipí
Hola noies, a veure si us trobeu o us heu trobat i m'aconselleu: El meu fill, sovint, cau tan rendit a la nit que no li dona temps d'anar al lavabo a fer pipí i al matí es lleva mullat. Ell, controla esfínters, però està tan adormit que, entre que s'adona que té pipí i es vol aixecar, ja se l'ha fet… Li vaig dir que podríem posar un bolquer a la nit, però no vol sentir a parlar, comença a plorar desconsolat i diu que no vol anar a dormir amb bolquer. Com ho heu fet vosaltres? Els hi heu posat bolquer? Els heu "obligat"? No l'hem volgut obligar, ell se sent fatal quan es lleva mullat, però clar, cada dia he de rentar llençols i protector de matalàs i airejar coixí i nòrdic. Tenim assecadora, però el protector, coixí i nòrdic no els puc posar i ara, amb aquest temps, hi han dies que no queden secs a l'hora d'anar a dormir.
Gràcies!
Gràcies!
Re: Pipí
Bones...
A nosaltres ens va passar alguna cosa semblant farà cosa de mig any... quan el germanet petit tenia tres mesos... vam començar a tenir escapes... i ho fa totalment adormit... perquè hi ha dies que si que ens crida...
Primer vaig estar lluitant jo mateixa per no tornar-li a posar bolquer, perquè ho havia fet molt bé fins aleshores i era com tornar endarrera...
Després de parlar amb pediatra i amb l'educadora de l'escola bressol... vam intentar posar-li bolquer, i no volia de cap de les maneres....era un drama... al final vam comprar un d'aquests que és com un calçotet amb dibuixo xulos... i li deiem que era un calçotet de nit, que així no es mullaria...i poc a poc ho va anar acceptant... ara ja estem pensant en quan tornar a treure-li de nit el bolquer... però tot al seu temps... de moment acabem de treure el biberó...que se l'ha emportat el pare noel... a veure si així disminuim el liquid begut a la nit abans d'anar a dormir...
El Biel té tres anys i 3 mesos.
A nosaltres ens va passar alguna cosa semblant farà cosa de mig any... quan el germanet petit tenia tres mesos... vam començar a tenir escapes... i ho fa totalment adormit... perquè hi ha dies que si que ens crida...
Primer vaig estar lluitant jo mateixa per no tornar-li a posar bolquer, perquè ho havia fet molt bé fins aleshores i era com tornar endarrera...
Després de parlar amb pediatra i amb l'educadora de l'escola bressol... vam intentar posar-li bolquer, i no volia de cap de les maneres....era un drama... al final vam comprar un d'aquests que és com un calçotet amb dibuixo xulos... i li deiem que era un calçotet de nit, que així no es mullaria...i poc a poc ho va anar acceptant... ara ja estem pensant en quan tornar a treure-li de nit el bolquer... però tot al seu temps... de moment acabem de treure el biberó...que se l'ha emportat el pare noel... a veure si així disminuim el liquid begut a la nit abans d'anar a dormir...
El Biel té tres anys i 3 mesos.
- kabbisa
- :: zebra

- Entrades: 1397
- Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
- Ubicació: Barcelona / Cabrils
A nosaltres ens va passar algo similar aquest estiu: el nen va començar a pixar-se al llit cada nit.
Primer vam començar la tàctica de portar-lo al vàter a mitjanit. Si es despertava pq volia bibi, li dèiem "si vols bibi, has de fer un pipi", i si no es despertava, era jo la que el despertava quan notava que s'estava movent més i estava incòmode.
però el que realment va funcionar no va ser això.
Vam començar l'estiu fent collit encara i vam comprar una mena de somier en forma de cotxe per "convidar-lo" a dormir al seu llit. La idea era posar-li al tornar de les vacances, i que tingués ganes de dormir allà. (de tota manera, a mig estiu va "independitzar-se" tot solet i no va caldre).
El cas és que igualment li vam posar al setembre i un dels primers dies, abans de dormir-se el sento dir-se "aquí pipi, no". I des de llavors ell mateix es desperta i em crida quan te pipi.
No comprareu un somier d'aquests però, i si els hi poseu uns llençols que els moli molt-molt?
Primer vam començar la tàctica de portar-lo al vàter a mitjanit. Si es despertava pq volia bibi, li dèiem "si vols bibi, has de fer un pipi", i si no es despertava, era jo la que el despertava quan notava que s'estava movent més i estava incòmode.
però el que realment va funcionar no va ser això.
Vam començar l'estiu fent collit encara i vam comprar una mena de somier en forma de cotxe per "convidar-lo" a dormir al seu llit. La idea era posar-li al tornar de les vacances, i que tingués ganes de dormir allà. (de tota manera, a mig estiu va "independitzar-se" tot solet i no va caldre).
El cas és que igualment li vam posar al setembre i un dels primers dies, abans de dormir-se el sento dir-se "aquí pipi, no". I des de llavors ell mateix es desperta i em crida quan te pipi.
No comprareu un somier d'aquests però, i si els hi poseu uns llençols que els moli molt-molt?
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Gràcies, noies. El problema és que el meu fill té 5 anys i per molt macos que siguin els bolquers (ja n'havia fet servir, al principi de treure-li el bolquer, a les nits), no els vol, i els llençols són molt xulos. Ell pateix quan veu que se l'ha fet a sobre i també sap que hem de treure tot per a rentar i li sap greu, però diu que està tan adormit que li costa reaccionar.
- kabbisa
- :: zebra

- Entrades: 1397
- Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
- Ubicació: Barcelona / Cabrils
Dons durant un temps posaria el despertador a mitjanit per acompanyar-lo al vàter. 
De tota manera fins als 7 no és patològic que no es despertin del pipi, no?

De tota manera fins als 7 no és patològic que no es despertin del pipi, no?
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
Hola!
El nostre fill té quatre anys i des de l'estiu fins al mes de novembre li passava igual, se li escapava nit sí nit no. A la revisió dels 4, li vam comentar al pediatra i ens va dir que tornar a posar bolquers fos l'última opció de totes. Ens va recomanar reduir l'aigua als sopars, reduir sopes, caldos i cremes i posar un puntet de sal al menjar (poqueta), perquè es veu que ajuda a retenir. I a més, va parlar amb el nen, li va dir que cada nit fes un pipi ben llarg i que, abans d'adormir-se, pensés ben fort que no es faria pipi. I així va ser. Fora de petitíssimes excepcions, no se li va a tornar a escapar.
Sort i ànims!
El nostre fill té quatre anys i des de l'estiu fins al mes de novembre li passava igual, se li escapava nit sí nit no. A la revisió dels 4, li vam comentar al pediatra i ens va dir que tornar a posar bolquers fos l'última opció de totes. Ens va recomanar reduir l'aigua als sopars, reduir sopes, caldos i cremes i posar un puntet de sal al menjar (poqueta), perquè es veu que ajuda a retenir. I a més, va parlar amb el nen, li va dir que cada nit fes un pipi ben llarg i que, abans d'adormir-se, pensés ben fort que no es faria pipi. I així va ser. Fora de petitíssimes excepcions, no se li va a tornar a escapar.
Sort i ànims!
Doncs els protectors de matalàs de l'ikea SI que es poden posar a la secadora
Ho posa a l'etiqueta i a més ho he provat i cap problema!!!

Ho posa a l'etiqueta i a més ho he provat i cap problema!!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |