un cop operada carnots i drenatges quan vau notar canvis?
un cop operada carnots i drenatges quan vau notar canvis?
Hola
Ahir van operar la meva filla que farà 4 anys al desembre de carnots i drenatges a les orelles. El motiu principal es que no hi sentia prou bé. La operació va anar genial i està estupenda no es queixa de cap dolor:). Però no he parlat amb ep metge prou sobre el tema i jo pensava que els canvis serien inmediats i no se.....continua dient mama que dius,cridant força i demanant volum tv alt...apart que avui sha despertat varis cops...i mira sha pujat la mosca al nas.....vosaltres quan vau començar a notar canvis en l'audició? Merci
Ahir van operar la meva filla que farà 4 anys al desembre de carnots i drenatges a les orelles. El motiu principal es que no hi sentia prou bé. La operació va anar genial i està estupenda no es queixa de cap dolor:). Però no he parlat amb ep metge prou sobre el tema i jo pensava que els canvis serien inmediats i no se.....continua dient mama que dius,cridant força i demanant volum tv alt...apart que avui sha despertat varis cops...i mira sha pujat la mosca al nas.....vosaltres quan vau començar a notar canvis en l'audició? Merci
Re: un cop operada carnots i drenatges quan vau notar canvis?
Ostres.... tenim data per la mateixa intervenció per la nostra filla que al desembre farà 4 anys.
Tampoc hi sent prou bé, fa repetir moltes vegades les coses, la tv a tot volum......
m'interessa el tema. Jo també espero moolts canvis!!
Tampoc hi sent prou bé, fa repetir moltes vegades les coses, la tv a tot volum......
m'interessa el tema. Jo també espero moolts canvis!!
Ei Estel doncs per la operacio no pateixis es molt rapida i deseguida la tindras amb tu a l'habitacio!. La nostra a la 1:30 s'estava menjant un plat de sopa!
Jo vaig tenir dos casos a l'aula, i als dos se'ls va notar la millora al cap d'un parell de mesos. Va ser tot un procés. Penseu que s'hauran de readaptar. Ara, quan veieu els canvis, és molt xulo! En el meu cas eren una nena i un nen de 3 anys que pràcticament no parlaven. Al cap de dos mesos, deien moltes més paraules. El seu cas va ser més lent perquè tenien un 60-70 % menys d'audició, i ben bé es va allargar un anyet i pico, fins que el canvi va ser notori. Però bàsicament perque no tenien parla.
Molts ànims i poc a poc!
A veure si algun papa o mama us ajuden i expliquen el seu cas!
Molts ànims i poc a poc!
A veure si algun papa o mama us ajuden i expliquen el seu cas!
Merci garota jo es que esperava algo měs inmediat però esta clar que primer de tot te la zona inflamada i esta congestionada fins que tot això no passi res.
L'AIna si que parlava i molt pero bastants sons els diu malament. En el seu cas ho notavem nosaltres i a l'escola pq la cridaven i no es girava i perque diu molt mama que has dit....en grups grans s'agobiava molt i preferia sempre jugar amb un sol nen o nena sino se la veia molt perduda....a veure com evoluciona. Merci
L'AIna si que parlava i molt pero bastants sons els diu malament. En el seu cas ho notavem nosaltres i a l'escola pq la cridaven i no es girava i perque diu molt mama que has dit....en grups grans s'agobiava molt i preferia sempre jugar amb un sol nen o nena sino se la veia molt perduda....a veure com evoluciona. Merci
Hola, jo vaig operar la meva quan tenia 5 anys però solament de drenatjes i la recuperació de la oïda és inmediata, ho va dir el metge, ja que aspiren el moc al quiròfan y es recupera la audició i després posen el drenatge. Els carnots la recuperació és més lenta, crec.
A la meva , ja sortint del quiròfan, deia que escoltava molt fort i que hi havia molt soroll i inclús li molestava, a l'escola deia que els nens gritaven molt i que li molestava, va dir el metge era normal aquesta sensació. Poc a poc s'acostumat a escoltar normal pero ella tenia la sensació de que els sorolls eren més forts.
La tv ja la posaba a volum normal. Li van fer prova d'audició a la primera consulta postoperatoria i sortia tot bé.
A la meva , ja sortint del quiròfan, deia que escoltava molt fort i que hi havia molt soroll i inclús li molestava, a l'escola deia que els nens gritaven molt i que li molestava, va dir el metge era normal aquesta sensació. Poc a poc s'acostumat a escoltar normal pero ella tenia la sensació de que els sorolls eren més forts.
La tv ja la posaba a volum normal. Li van fer prova d'audició a la primera consulta postoperatoria i sortia tot bé.
Ostres doncs ara mhe preocupat una mica.....la meva si que mhe fixat que reacciona més a alguns sorolls però em segueix dient algun què dius.......
No et preocupis, aviat tindras la visita de control i li pots demanar una prova d'audició per quedar-te més tranquila. igual ho fa per costum i no perque no escolti bé.
Ja diràs.
Ja diràs.
Hola Atreya,
Nosaltres també varem notar una recuperació de la capacidat auditiva inmediata…
Podeu demanar una revisió més aviat, o simplement trucar al metge i explicar-li la teva preocupació, segur que ell et treurà de dubtes.
Nosaltres també varem notar una recuperació de la capacidat auditiva inmediata…
Podeu demanar una revisió més aviat, o simplement trucar al metge i explicar-li la teva preocupació, segur que ell et treurà de dubtes.
Hola!!
Nosaltres també hem notat millora immediata d'audició, amb els drenatges.
Ell diu que ara sent coses noves...
A l'escola no se si ho han notat, no hem pogut parlar amb la mestra al respecte, encara, però va ser ella la UE ens va alertar el curs passat!
Comenta-ho amb el metge... Cada cas és un món, però potser amb els drenatges no es soluciona el seu problema, o potser s'ha 'acostumat' a contestar què dius?, o potser no és només problema d'audició....
Nosaltres també hem notat millora immediata d'audició, amb els drenatges.
Ell diu que ara sent coses noves...
A l'escola no se si ho han notat, no hem pogut parlar amb la mestra al respecte, encara, però va ser ella la UE ens va alertar el curs passat!
Comenta-ho amb el metge... Cada cas és un món, però potser amb els drenatges no es soluciona el seu problema, o potser s'ha 'acostumat' a contestar què dius?, o potser no és només problema d'audició....
2010 & 2016
Noies m'interessa el tema, la nostra nena ha fet tres anys i des de que té un any no ha parat de fer otitis perforades amb supuració. Jo crec que li ha d'afectar tant de forat allí, i sí que és veritat que moltes vegades em diu mama què dius, o no respon, però també és que és molt despistada
a vegades es concentra en algo i queda com abduida jajaja
mirarem altre cop d'anar al otorrino a que li facin una audiometria. Suposo que us la van fer abans d'operar no?
a l'hospital de nens em van dir que a menors de 5 anys no les fan, on veu anar vosaltres?
merci!!
a vegades es concentra en algo i queda com abduida jajaja
mirarem altre cop d'anar al otorrino a que li facin una audiometria. Suposo que us la van fer abans d'operar no?
a l'hospital de nens em van dir que a menors de 5 anys no les fan, on veu anar vosaltres?
merci!!
Gràcies camaca, però no ens entra per la nostra mútua :(
Jo acabo d'operar de carnots i angines (NO drenatges) amb el dr. enrique romero van abeelen (Sanitas)
No se si entra per cap altra mutua pero el recomano 100%!!
No se si entra per cap altra mutua pero el recomano 100%!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |