Dia d'aniversari especial :-p
- tristantao
- :: gosset

- Entrades: 438
- Membre des de: dt. juny 14, 2011 9:47 am
Dia d'aniversari especial :-p
Hola noies!
A veure si em podeu ajudar, d'aquí a unes setmanes serà l'aniversari de la meva nena gran farà 4 anyets i com que caurà en dissabte, ens agradaria fer-li passar un dia molt especial. No vull dir festes, això ja ho tindrem, però aquell dia volem estar els quatre només (pare, les dues nenes i jo) i voldríem fer alguna cosa molt i molt xula.
Teniu alguna suggerència??
Gràcies guapes!
A veure si em podeu ajudar, d'aquí a unes setmanes serà l'aniversari de la meva nena gran farà 4 anyets i com que caurà en dissabte, ens agradaria fer-li passar un dia molt especial. No vull dir festes, això ja ho tindrem, però aquell dia volem estar els quatre només (pare, les dues nenes i jo) i voldríem fer alguna cosa molt i molt xula.
Teniu alguna suggerència??
Gràcies guapes!

- kabbisa
- :: zebra

- Entrades: 1397
- Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
- Ubicació: Barcelona / Cabrils
Re: Dia d'aniversari especial :-p
Què li agrada a ella?
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
- tristantao

Kabbisa, li agraden els animals, la lluna, alguns personatges de la tele (inevitable), cantar, ballar, jugar a construccions, a cuinetes... Els parcs, la muntanya, ai! Tantes coses!!
Depenent de l'edat de l'altre, o altres nens, si li agraden els animals podríeu anar a Molló Parc.
Hola,
al meu fill li encanta anar al mollo park. Podeu passar el dia a la natura, és un passeig molt xulo on et vas trobant animals, i pots fer picnic al costat del riu. No sé si us queda lluny. També hi ha granjes on fan visites especialitzades i pots donar de menjar els animals i passar-hi el dia.
Podríeu anar a l'aquàrium també. Aniria bé saber d'on sou. No hi ha cap cosa que li agradi molt i li faci molta il.lusió i que ho hagi dit alguna vegada?
al meu fill li encanta anar al mollo park. Podeu passar el dia a la natura, és un passeig molt xulo on et vas trobant animals, i pots fer picnic al costat del riu. No sé si us queda lluny. També hi ha granjes on fan visites especialitzades i pots donar de menjar els animals i passar-hi el dia.
Podríeu anar a l'aquàrium també. Aniria bé saber d'on sou. No hi ha cap cosa que li agradi molt i li faci molta il.lusió i que ho hagi dit alguna vegada?
- kabbisa
- :: zebra

- Entrades: 1397
- Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
- Ubicació: Barcelona / Cabrils
Podeu mirar si hi ha alguna fora que li pogués divertir a prop i passar el dia per allà.
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
- tristantao

Gràcies noies!! Jo crec que hi anirem a Molló Parc, té molt bona pinta i ben segur q li agradarà! Es queda una mica lluny, som de Barna, però hi passarem el dia.
Espero q ens faci bon dia!
Gràcies de nou!
Espero q ens faci bon dia!
Gràcies de nou!
Si, es un bon viatge, a nosaltres tambe ens queda lluny, has d'anar amb el xip de passar tot el dia fora, però val la pena.
Nosaltres hi vam anar sense fills, i ara que tenim la nena espero que creixi una mica per portar-li (tot just farà 9 mesos).
Nosaltres hi vam anar sense fills, i ara que tenim la nena espero que creixi una mica per portar-li (tot just farà 9 mesos).
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |