'Escapes'
'Escapes'
Hola noies,
El meu fill, que farà cinc anys al gener, encara porta bolquer a la nit. Fins aquí cap problema, tot arribarà. El que passa és que ja portem uns mesos que invariablement, es lleva al matí xop, xop, xop... matalàs, llençols, pijama... hem provat mil bolquers i amb tots ens passa igual. La talla 6, que és la més gran, no és suficient. L'altre dia vaig anar a la farmàcia a veure si n'hi havia per nens més grans o fins i tot talla petita d'adults i ens van donar unes mostres però clar, són enooooormes i ell no els vol (no m'estranya).
Algú s'hi ha trobat? alguna solució? més que res pq el pobre es lleva al matí congelat i clar, està permanentment encostipat!
Gràcies per endavant.
El meu fill, que farà cinc anys al gener, encara porta bolquer a la nit. Fins aquí cap problema, tot arribarà. El que passa és que ja portem uns mesos que invariablement, es lleva al matí xop, xop, xop... matalàs, llençols, pijama... hem provat mil bolquers i amb tots ens passa igual. La talla 6, que és la més gran, no és suficient. L'altre dia vaig anar a la farmàcia a veure si n'hi havia per nens més grans o fins i tot talla petita d'adults i ens van donar unes mostres però clar, són enooooormes i ell no els vol (no m'estranya).
Algú s'hi ha trobat? alguna solució? més que res pq el pobre es lleva al matí congelat i clar, està permanentment encostipat!
Gràcies per endavant.
Re: 'Escapes'
La 6 és la més gran de bolquer, però hi ha els tipus calceta (happyjamas) que van per edats, no, pel que he vist al súper?
Sí, sí, ahir precisament vam comprar un happyjamas d'aquests, el més gran que hi havia (fins a 7 anys crec) i res. Aquest matí s'ha llevat mullat igual. Per això preguntava potser alguna marca concreta que us hagi donat resultat??
Gràcies!
Gràcies!
Karla, el meu fill té 6 anys i en el nostre cas, sense cap mena de dubte, els que millor ens han anat són els Drynites. La talla de 4-7anys. L'única pega que hi trobo és que jo acostumo a comprar al Mercadona i allà no n'hi ha. Els trobo al Carrefour. Això sí, són un pel més cars que els altres.....
I si li poses un empapador doblegat com si fos una compresa i el bolquer a sobre? o un empapador a sobre els llençols, almenys no li calarà

Gràcies noies per les aportacions.
Provarem amb els drynites... Això de l'empapador no ho veig pq crec que li farà molt bulto i no ho voldrà. Però merci per la idea igualment!!
Provarem amb els drynites... Això de l'empapador no ho veig pq crec que li farà molt bulto i no ho voldrà. Però merci per la idea igualment!!
Ahir vam provar els Drynites i perfecte! Moltíssimes gràcies, sembla que hem trobat la sol.lució!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |