La Laura és sonàmbula!!
La Laura és sonàmbula!!
Ostres quin espant em vaig endur el diumenge!!
Estàvem a cals sogres (que una casa molt gran) i vaig posar els nens a fer migdiada. Allà els nens solen dormir junts, però com que en Roger s'havia adormit primer, vaig optar per posar la Laura a dormir a la nostra habitació.
A cap d'un parell d'hores , mentre estàvem dinant a baix, vaig sentir una veueta que sumicava mmmmaaaaaaammmmaaaaaa i vaig dir : mira! la Laura s'ha despertat.
Total, que pujo a dalt a l'habitació I LA NENA NO HI ERA!! La vaig buscar a totes les habitacions, al lavabo, ... i la nena no apareixia. Jo cridant LAURA!! LAURA!! i pensant L'HAN ABDUIT!! (he de reconèixer que vaig inclús pensar amb la pobra Madelein aquella)
Finalment la vaig trobar dormint plàcidament al sofà de la saleta : quan es va despertar (al cap d'una hora com a mínim), va dir que no recordava haver baixat l'escala, ni què hi feia allà,... OSTRES!!!! QUIN ENSURT!!!!!!
I ara mateix (dimarts nit) me l'acabo de trobar passejant per la seva habitació sumicant. L'he agafada d'un braçat, l'he tornada a posar al llit i ... tan tranquil.la.
a continuar clapant.
Pobreta,... i a sobre acabem de passar una temporada de terrors nocturs (EM FOTIA UNS SUSTOS!!)
Que dur que és començar P3!!!!!
Estàvem a cals sogres (que una casa molt gran) i vaig posar els nens a fer migdiada. Allà els nens solen dormir junts, però com que en Roger s'havia adormit primer, vaig optar per posar la Laura a dormir a la nostra habitació.
A cap d'un parell d'hores , mentre estàvem dinant a baix, vaig sentir una veueta que sumicava mmmmaaaaaaammmmaaaaaa i vaig dir : mira! la Laura s'ha despertat.
Total, que pujo a dalt a l'habitació I LA NENA NO HI ERA!! La vaig buscar a totes les habitacions, al lavabo, ... i la nena no apareixia. Jo cridant LAURA!! LAURA!! i pensant L'HAN ABDUIT!! (he de reconèixer que vaig inclús pensar amb la pobra Madelein aquella)
Finalment la vaig trobar dormint plàcidament al sofà de la saleta : quan es va despertar (al cap d'una hora com a mínim), va dir que no recordava haver baixat l'escala, ni què hi feia allà,... OSTRES!!!! QUIN ENSURT!!!!!!
I ara mateix (dimarts nit) me l'acabo de trobar passejant per la seva habitació sumicant. L'he agafada d'un braçat, l'he tornada a posar al llit i ... tan tranquil.la.
a continuar clapant.
Pobreta,... i a sobre acabem de passar una temporada de terrors nocturs (EM FOTIA UNS SUSTOS!!)
Que dur que és començar P3!!!!!
- nuriayderek
- :: rateta

- Entrades: 181
- Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:03 pm
- Ubicació: Lleida
- Elidé
- :: dofí

- Entrades: 3386
- Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Vallès
El germà d'una amiga es va tirar per la finestra (per sort va caure sobre l'herba del jardí i no es va fer res) i va haver de trucar al timbre per poder entrar a casa una altra vegada... Jo quan era petita també parlava molt en somnis i m'havia arribat a aixecar per obrir la porta de l'habitació al gos o prendre'm medicamens, però ara ja fa molts anys que no em passa. Jo crec que deu anar a èpoques, no? Ja ho saps, tot ben tancat 
- Gasteiztik
- :: zebra

- Entrades: 1275
- Membre des de: dc. oct. 11, 2006 3:39 pm
Nurieta, no t´espantis, però si que hauràs de vigilar una mica.
Jo de petita m´aixecava, i la meva mare em podia trobar vestint-me per anar al cole, jugant a la cuina i fins i tot al replà de casa. Ma mare em preguntava i jo li contestava i l´endemà no recordava res.
L´únic que feia ma mare era tancar la porta amb clau per a què no anés al carrer, sempre dormir amb la finestra tancada i si no am dos cadires davant, per a que no pogués arribar a la finestra, i coses així...
Jo de petita m´aixecava, i la meva mare em podia trobar vestint-me per anar al cole, jugant a la cuina i fins i tot al replà de casa. Ma mare em preguntava i jo li contestava i l´endemà no recordava res.
L´únic que feia ma mare era tancar la porta amb clau per a què no anés al carrer, sempre dormir amb la finestra tancada i si no am dos cadires davant, per a que no pogués arribar a la finestra, i coses així...
-
VisitantVi
la meva germana tb era sonambula i tampoc men fiava massa de dormir amb ella. teniem els llits de costat i una nit estavem estirades feia estona i de sobte es tira cap a mi i em fa una mossegada on hi ha l'omoplat, i li faig fotre una bona osti i despres vaig veure que estava dormida.
un altre dia estavem dormint i començo a sentir sorolls per l'habitacio, algu xocant amb les parets, encenc el llum i veig a la meva germana dreta al mig de l'habitacio amb camisa de dormir i comença a pixar, jo mirant-la flipant, acaba i va tornar al seu llit i va comtinuar dormint tan tranquila
un altre dia estavem dormint i començo a sentir sorolls per l'habitacio, algu xocant amb les parets, encenc el llum i veig a la meva germana dreta al mig de l'habitacio amb camisa de dormir i comença a pixar, jo mirant-la flipant, acaba i va tornar al seu llit i va comtinuar dormint tan tranquila
Jo tinc una companya de feina que es sonambula, i el seu métode es posar-se una cadira davant la porta de l'habitació per chocar-hi i no sortir al carrer. I el meu marit de petit també ho era (ara només par-la en sonmis, de vegades tenim converses curtes que a l'endemà no recorda), i alguna vegada s'havia despertat dormint al balcó. Jo vigilaria les finestres i les portes.
Els terrors nocturs van apareixer a l'entorn dels dos anys, sobretot en èpoques de més estrés (qualsevol canvi de rutina ja és un estrés per ells!).
El sonambulisme ha començat ara, tot i que de vegades ve a la nostra habitació i es fixa al nostre llit , però clar, jo suposava que ho feia desperta, però ara ja no ho sé.
El sonambulisme ha començat ara, tot i que de vegades ve a la nostra habitació i es fixa al nostre llit , però clar, jo suposava que ho feia desperta, però ara ja no ho sé.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |