Perruqueria infantil-Barcelona

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
julieta12
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. jul. 17, 2012 9:49 pm

Perruqueria infantil-Barcelona

EntradaAutor: julieta12 » dl. abr. 14, 2014 12:46 pm

Hola mares!! tinc una nena de 18 mesos i m'agradaria tallar-li una mica el cabell, donar-li forma i deixar-le ben bufona!!! coneixeu perruqueries infantils a Barcelona? i més concretament per l'Eixample-Les Corts?
Gràcies!! : lasito :
elir
:: tigre
Entrades: 776
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 7:57 pm

Re: Perruqueria infantil-Barcelona

EntradaAutor: elir » dl. abr. 14, 2014 1:30 pm

Ei a les Glories tens la fashion kids es una pasada fes una ullada a la pag web i veuras els seus salons son mega xulos, els hi posen dibuixos a la tele dels q mes li agradi jejjejje la primera vegada li fan un detall
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Muntcat
:: conillet
:: conillet
Entrades: 357
Membre des de: dl. gen. 12, 2009 5:27 pm

EntradaAutor: Muntcat » dl. abr. 14, 2014 2:39 pm

Nosaltres anem a una perruqueria que es diu Lola Velasco, és al carrer Lluçà 5 (Les Corts). El tf. és 93.339.98.50. Ho fan molt bé, i tenen un espai només dedicat als nens.
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: catalanna » dl. abr. 14, 2014 4:41 pm

Doncs nosaltres anem a l'imaginarium del passeig de gràcia! (S'ha de reservar)
bada
Entrades: 743
Membre des de: dv. set. 02, 2011 1:50 pm

EntradaAutor: bada » dt. abr. 15, 2014 3:09 pm

Nosaltres l'hem portat alguna vegada al Pepe Peluquitas, al costat del c/ Mandri. És una perruqueria només de nens.
http://www.pepepeluquitas.com/
MartaMorera
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dt. gen. 14, 2014 4:35 pm

EntradaAutor: MartaMorera » dc. jul. 09, 2014 7:10 pm

Hola molt bon dia , jo conec una noia que té una perruqueria i talla molt bé els cabells a nens petits a més grans i a adults
Es diu PERRUQUERIA YOLANDA, tf 934223772, movil 649848078
c/ sugranyes 78 Tda 5 ( Plaça Olivereta), 08028 Barcelona al barri de sants.
També fa pentinats per comunions i bodes apart del típic tall de cabells a adults.

Ho fa molt bé i sap com tranquilitzar un nen quant plora i se li ha de tallar el cabell
Espero que us agradi
teresa.torrico
Entrades: 1
Membre des de: dv. març 20, 2015 2:54 am

EntradaAutor: teresa.torrico » dv. març 20, 2015 3:40 am

nines mireu el que vaig trobar el mes passat. a nosaltres ens va convèncer l'estil familiar i que és una perruqueria per nens solament. vam anar a provar amb la nostra petitona de 15 mesos i una passada són super respectuosos, van esperar a que la Naia deixés de plorar. t'atén un noi encantador que es el propietari i que va conquistar-la de seguida. hi ha una geganteta de debò que és l'atracció més bèstia per els nens i la perruquera és un 10. a més a més ens vam marxar plens de regals. sense dubtes tornarem perque ens hem fet fans. Us ho recomano Perruqueria Infantil La Geganteta a Gràcia. mireu els video del Btv que són molt descriptius i no vam tenir cap sorpreses el dia que vam anar. http://www.btv.cat/alacarta/connexio-ba ... 1425466378 http://www.btv.cat/alacarta/connexio-ba ... 1416504457
bada
Entrades: 743
Membre des de: dv. set. 02, 2011 1:50 pm

EntradaAutor: bada » dv. març 20, 2015 7:10 am

Totalment d'acord!! Nosaltred també hem anat a La Geganteta i em va agradar molt el tracte i com li van tallar el cabell.
L'únic que va trobar a faltar la meva filla és que encara no tenien per veure el Mic ni els Mainasons per veure a la tv mentre li tallaven el cabell. Pero la noia em va dir que ho tenien pendent. O sigui que potser ara ja sí, perque nosaltres vam anar farà 1 mes.
sunny
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 56
Membre des de: dg. març 29, 2009 11:18 am

EntradaAutor: sunny » dv. març 20, 2015 7:55 am

Bon dia! Family Hair Cut, al carrer Vallespir. Per nens i grans, amb un espai per jugar i tables pels nens.
Només tallen i pentinen.
La noia que ho porta es molt maca.

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::