Varicel.la

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
annabb
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: ds. feb. 27, 2010 3:33 pm

Varicel.la

EntradaAutor: annabb » dt. nov. 27, 2012 9:23 am

Bon dia a tots i totes.

La meva filla de quatre anys té varicel.la. Algú em pot dir si pot sortir al carrer?
No ha tinugut gens de febre i aguantar tot el dia a casa és fa molt dificil. Encara que fos una mini sortida trencaria una mica l'estona d'estar a casa tancades.

Gracies.
ada_bcn
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: Varicel.la

EntradaAutor: ada_bcn » dt. nov. 27, 2012 9:53 am

doncs si té butllofes amb líquid no hauria de sortir, pq és molt contagiós...
silviona
:: granota
:: granota
Entrades: 210
Membre des de: dt. ago. 03, 2010 12:43 pm

EntradaAutor: silviona » dt. nov. 27, 2012 1:06 pm

Hola, el meu fill l'acaba de passar i tampoc ha tingut febre, jo vaig demanar al pediatre si podia sortir i em va dir k si no tenia ni febre ni malestar si, pero que vigiles que no estes en contacte amb nens, jo el que feia era ficar-lo al cotxet i sortir a passejar pk tancats a casa si es troba bé es per tornar.te lelu!! clar k ell te 21 mesos...
Imatge
Imatge
ada_bcn

EntradaAutor: ada_bcn » dt. nov. 27, 2012 2:20 pm

també la poden encomanar a la gent gran... vaja que jo ja la havia passada i quan la va tenir el meu fill la vaig tornar a passar... vull dir que poden encomanar no només a altres nens, sino a gent gran, gent amb malalties que baixen les defenses, etc...
annabb
Entrades: 22
Membre des de: ds. feb. 27, 2010 3:33 pm

EntradaAutor: annabb » dt. nov. 27, 2012 4:02 pm

Bé, gracies.
De fet és el que jo faig. donar un tomb pel carrer amb la nena. No entrem ni tan sols a botigues.
Li van començar els granets el divendres quan va arribar de lèscola, per tant a ella li ha encomanat algú del cole. Suposso que ara ja va de baixa, de fet el pediatre em va dir que divendres ja podia tornar a l'escola.
cross_13
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dc. maig 23, 2012 8:09 am

EntradaAutor: cross_13 » dt. nov. 27, 2012 7:25 pm

Alerta amb el sol i granets, poden quedar marques.
Imatge
Imatge
ada_bcn

EntradaAutor: ada_bcn » dt. des. 04, 2012 9:26 am

la varicel·la es contagia abans de que surtin les butllofes, el meu la va contagiar a mitja classe... però clar, no ho saps si no hi ha butllofes que té la varicel·la. a ell li va contagiar al parc un nen que si tenia butllofes i el van portar al parc, i mira ves... millor que la passin la varicel·la i quan abans millor però és uqe me la va contagiar a mi i de gran és fotudeta, vam estar 21 dies sense poder sortir de casa pq ens re-infectavem entre nosaltres, va haver de venir al meva mare a cuidar-nos! pensoq ue si es pot evitar sortir millor. i si el sol deixa marques, jo vaig anar amb molt de compte possant-li protecció total hivern i tot i li va quedar una taca a al cara igualment, imaginoq ue ja per sempre, no?
tadzio0
Entrades: 18
Membre des de: dt. feb. 05, 2008 3:45 pm

EntradaAutor: tadzio0 » dc. gen. 02, 2013 10:03 pm

Les meves dues filles la van passar amb 15 dies de diferència.
La gran, quan la vaig portar al metge em va dir que no podia sortir fins que els grans estiguessin secs pq ho podia encomanar.
A la petita li van començar a sortir al cap de 15 dies justos d'haver-li començat a la gran.
El metge em va explicar que surt més forta o més fluixa segons el grau de contacte amb el virus (al ser germanes el contacte era molt gran i la petita la podia agafar molt forta). Per aquest motiu li vam haver de donar un xarop (Zovirax) per evitar que tingués una super-varicel·la.
Li van sortir molt pocs grans i no s'ho va passar malament.
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dt. juny 23, 2015 10:15 pm

Hola!!El meu nen te 3anys i mig i fa 3setmanes que ha agafat la vaicel.la i disabte va començar la germana de 5 mesets, la pediatre em va receptar el Zovirax.

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::