Bicicleta

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
eva gi
:: lleona
Entrades: 902
Membre des de: dt. ago. 11, 2009 11:30 am

Bicicleta

EntradaAutor: eva gi » dg. nov. 04, 2012 9:23 pm

Hola noies,

necessito opinions pel que fa a tema bicis
el nostre fill té ara 2 anys i mig, i estem pensant en una bici per reis.

ara té una moto d'aquelles de rodes amples i li encanta. ens estem pensant comprar una bici però hem vist que ara es porten aquestes que no tenen rodetes per agafar equilibri, però tinguent una moto cal??

és millor esperar i comprar bici normal i posar-li rodetes??

què tenen els vostres nens?
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 05, 2012 10:42 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en Majúscules :::
Imatge
ImatgeImatgeImatge
Jalina
:: rateta
:: rateta
Entrades: 173
Membre des de: dl. feb. 23, 2009 10:59 pm

Re: BICICLETA

EntradaAutor: Jalina » dg. nov. 04, 2012 9:53 pm

Al nostre els reis passats li van portar la bici sense pedals del DEcathlon també amb dos anys i mig i va agafar moltíssima agilitat. És regulable així que et dura prou temps i ell també tenia una moto d'aquestes però no és el mateix perquè tenen les cames més obertes i no es controla tant l'equilibri. No era pas massa cara, uns 40€ em sembla. Jo te la recomano!
montsebd
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 63
Membre des de: dl. feb. 01, 2010 10:02 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: montsebd » dg. nov. 04, 2012 10:19 pm

Hola,
Nosaltres pels 3 anys li vam regalar una bicicleta a la nostra filla.
En principi ja sabiem que ella volia una "bici de grans" per això no ens vam plantejar res més, vam anar a mirar perquè no en teníem ni idea, i al King Jouet ens van explicar que va per polzades. N'hi havia de 10'' que crec que eren per nens de 1,5 anys a 2 anys, llavors hi havia les de 12'' que eren a partir de 2 anys fins als 4 anys, les de 14'' que eren dels 4 als 7 anys,....
En vam provar una de 12'' i una de 14'' i gairebé no li vam trobar diferència i vam acabar comprant la de 14'' pel fet que li duri més temps (si és que la bici aguanta tants anys)
Totes van amb les rodetes petites i n'hi ha algunes que porten cistella davant i seient darrera per les nines, i la barra del mig no és recta fa baixada.
De preu ens va costar 109 € (la vaig trobar un pèl cara).
La nostra petita ara hi comença ha anar bé, potser encara no té prou força les cames per pedalar però poc a poc.
Li portin el que li portin els Reis estarà encantat!!
Imatge
Majka
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dg. juny 10, 2012 9:31 pm

EntradaAutor: Majka » dl. nov. 05, 2012 9:24 am

Bones, nosaltre li vàrem comprar la bicicleta de grans amb 3 anys i mig, crec que amb 2 i mig és una mica just d'edat encara. Fins llavors havia utilitzat una bicicleta sense pedals de la marca chicco que ens va sortir per uns 35 € (a l'abacus la venen per exemple). Nosaltres no teniem moto, però ens van recomanar molt l'ús de la bicicleta sense pedals ja que fomenta molt l'equilibri en els nens petits, ja que la moto al tenir la roda ampla el nen no treballa aquest tema, i la veritat és que al començament li costava però va agafar molta pràctica. La bicicleta sense pedals la vàrem comprar amb 2 anys i mig.
Respecte a les bicicletes de grans no et recomano comprar-la ni en botigues de joguines, ni al decathlon. Pensa que pel mateix preu, al voltant de 100 € pots comprar una bicicleta d'alguna marca bona. Nosaltres tenim una "Conor" una bona marca de bicicletes i respecte l'estructura, frens, cadena,... no té res a veure amb la resta de bicicletes infantils, ens va sortir per 120 € (tot i que a la pàgina web de la marca té un preu de 170 €). Potser no té tants complements tipus cistelletes, cadireta de nines, llums,... però això ho pots anar incorporant i en el nostre cas que l'haurà d'heredar un germà petit vàrem considerar molt el tema de la durabilitat.
Respecte a la mida de les bicicletes van per alçades, a la botiga fan la transformació per anys però no és una tranformació real, la de 14" és fins a 105 cm d'alçada, el meu ja els fa ara, pel que vàrem agafar la de 16" que va dels 105 cm fins els 120 cm. Pensa que quan més tard li compris la bicicleta més anys li durada.
MARUXA
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 547
Membre des de: dt. jul. 14, 2009 10:33 am

Re: Bicicleta

EntradaAutor: MARUXA » dl. nov. 05, 2012 2:25 pm

Hola Eva,
Jo també crec que per dos anys i mig una bici potser encara no toca, però això depen molt del nen, en conec un que amb dos anys ja portava una bici de nen gran i sense les rodetes del darrere... Depen del petit. El el nostre cas tot just ara ens han passat una bici, ara que ha fet els 3 anys i va de conya, lis costa una miqueta pedalar però va super bé, en canvi la moto de rodes grosses no li ha fet gaire cas mai... Això va com va.
Sort!
Imatge
Roger, ets la nostra alegria!!
eva gi
Entrades: 902
Membre des de: dt. ago. 11, 2009 11:30 am

EntradaAutor: eva gi » dl. nov. 05, 2012 7:01 pm

Moltes gràcies noietes, em sembla que us faré cas i els reis portaran una bici sense pedals.
gràcies pels consells
Imatge
ImatgeImatgeImatge
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dl. nov. 05, 2012 7:43 pm

El meu marit li va comprar aquest estiu pels dos anys, :-o00m i ni de conya s'aguanta, no te prou força, pensa que la moto s'aguanta sola perque les rodes son ample pero la bici han de fer certa força per aguantar-la dreta.

Amb la moto va de fabula i ara tot just comença a aguantar-se a la bici pero no aguanta l'equilibri, jo crec que cap a l'estiu que ve ja anirà ve, amb 3 anys.
ursulxunxa
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: dc. jul. 21, 2010 1:26 pm

EntradaAutor: ursulxunxa » dt. nov. 06, 2012 5:34 am

2.5 anys fantàstic per a començar amb la bici sense pedals!
Això és el que vam fer amb la meva nena. Agafa molt equilibri
i amb 4.5 anys la bici normal directament sense rodetes!

La bici sense pedals no té res a veure amb la moto perquè
la moto s'aguanta sola i la gràcia la bici és l'equilibri
i que pot córrer molt!
Tinc coses que ja no faig servir per a vendre (robeta i altres):
https://plus.google.com/u/0/109507779799288343021/posts
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dt. nov. 06, 2012 7:58 am

El meu fill també va amb una moto d'aquestes de rodes amples i els Reis li portaran una bici de grans. Al juliol, un dia que vam anar a Decathlon, va agafar una i vam al.lucinar de com la portava sense haver agafat mai cap, així que pensem que és un bon moment per a comprar-li; primer, que la porti amb les rodetes d'aprenentatge i, quan estigui preparat, sense.
De tota manera, com ja t'han dit, depèn molt de cada nen.

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::