Peus plans

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
Avatar de l’usuari
Blancaneu
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dl. juny 25, 2012 10:03 am

Peus plans

EntradaAutor: Blancaneu » dl. juny 25, 2012 11:26 am

A quina edat es veu si un nen té els peus plans? Com es veu? La meva filla, de prop de 5 anys, té molt poquet pont (mirant quan camina descalça). L'hauria de dur a un podòleg? A les revisions de la SS ho miren?
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
roseta1977
:: rateta
:: rateta
Entrades: 188
Membre des de: dg. juny 21, 2009 11:21 am
Ubicació: Barcelona

Re: Peus plans

EntradaAutor: roseta1977 » dl. juny 25, 2012 11:36 am

Hola, amb 5 anys és normal que tingui poquet pont. Això sempre es mira a les revisions. Aqui t'ho explica molt bé.
http://www.vhebron.net/htr/ortopediatria/catala/salut/peusplans.htm
Avatar de l’usuari
Rainbow
:: tigre
:: tigre
Entrades: 724
Membre des de: ds. des. 19, 2009 8:03 am

Re: Peus plans

EntradaAutor: Rainbow » dl. juny 25, 2012 6:46 pm

Hola!!

la meva filla té 5 anys i mig i porta plantilles des del setembre de l'any passat. Ella té els peus plans i valgus. Si tot va bé, haurà de portar plantilles més o menys fins els 8 anys. De moment, l'he de portar ara al juliol al traumatòleg a fer-li seguiment, li noto que li comença a fer una miqueta de pont. Penso que val molt la pena que porti plantilles si les necessita. Jo tinc també els peus plans i valgus però no m'ho vaig tractar de petita i, la veritat és que és un rotllo, i em pot portar problemes articulars als turmells i als genolls.
Jo no la porto al pediatra de la SS, però suposo que també ho deuran mirar això, no??
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Blancaneu
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dl. juny 25, 2012 10:03 am

Re: Peus plans

EntradaAutor: Blancaneu » dt. juny 26, 2012 8:40 am

Moltes gràcies. La pediatra no m'ha comentat mai res d'aquest tema i jo tampoc havia pensat comentar-li, se'm va acudir l'altre dia q jugàven descalços a la sorra i em va semblar q tenien molt poc pont, el nen gairebé gens. Jo vaig dur plantilles de petita però ma mare no recorda a quina edat, se'm va corregir totalment i ara no tinc problema. Ma mare té els peus plans i té molts problemes als genolls i l'esquena per això i de gran no es pot corregir.
Pels grans no tinc visita fins als 6 i 4 anys però com a l'agost hi he d'anar pel petit, ja li comentaré a la pediatra.
Imatge
Imatge
Imatge

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::