Sac nordic per llit tamany ikea nens
Sac nordic per llit tamany ikea nens
Hola,
Volem comprar als peques els llits d'Ikea que fan 1,60x 70.
Sabeu si fan sacs nordics, d'aquells en cremallera (al ikea no n'hi ha).
Potser a alguna botiga de textil, o algún lloc q els facin a mida?
Gràcies
Volem comprar als peques els llits d'Ikea que fan 1,60x 70.
Sabeu si fan sacs nordics, d'aquells en cremallera (al ikea no n'hi ha).
Potser a alguna botiga de textil, o algún lloc q els facin a mida?
Gràcies
Re: Sac nordic per llit tamany ikea nens
No et sé respondre a la teva pregunta, però tenint en compte els preus d'ikea i els preus d'una botiga de textil normal i corrent:
i si cuses una cremallera en un llençol + funda nòrdica d'un joc de llit de l'ikea? No veig que hagi de ser molt complicat, perquè només caldria cosir per un lateral del llit i per l'altre cosir-hi la cremallera (llarga, això sí!).
si t'animes a fer-ho ja ens ensenyaràs el resultat!
i si cuses una cremallera en un llençol + funda nòrdica d'un joc de llit de l'ikea? No veig que hagi de ser molt complicat, perquè només caldria cosir per un lateral del llit i per l'altre cosir-hi la cremallera (llarga, això sí!).
si t'animes a fer-ho ja ens ensenyaràs el resultat!
Si te'ls fas fer a mida, t'hi deixaràs un pastón... Per poc apañada que siguis, jo de tu provaria de fer-los com ja t'ha dit la pesol...
Gràcies pesol i itx.
Pesol, vols dir agafar una funda nórdica, descosir-la per una banda, i cosir-hi una cremallera?, però faltaría el llençol ajustable de sota, no?.
Tot i així, ikea només te llençols "baixers" de la mida de llitet petit, la funda nórdica, era de tamany de llit normal, o aixó és el que em va dir la noia.
Una altra opció que he pensat, és agafar un sac nórdic tamany llit individual, i fer-lo més petit...però no sé com quedaria perque jauría de tallar la roba, un tros de cremallera, i descosir i tornar a cosir cremallera...
Com ho veieu?, complicat?, sempre li puc dir a la sogra, que hi té la mà trencada, i màquina de cosir
Pesol, vols dir agafar una funda nórdica, descosir-la per una banda, i cosir-hi una cremallera?, però faltaría el llençol ajustable de sota, no?.
Tot i així, ikea només te llençols "baixers" de la mida de llitet petit, la funda nórdica, era de tamany de llit normal, o aixó és el que em va dir la noia.
Una altra opció que he pensat, és agafar un sac nórdic tamany llit individual, i fer-lo més petit...però no sé com quedaria perque jauría de tallar la roba, un tros de cremallera, i descosir i tornar a cosir cremallera...
Com ho veieu?, complicat?, sempre li puc dir a la sogra, que hi té la mà trencada, i màquina de cosir

No annia, compres funda nordica i baixera: per un lateral ho cuses i per l'altre li poses una cremallera
Jo vaig fer aixó, vaig cosir la funda nordica al llençol, per un costat, i per l'altre cremallera. Em va sortir per uns 15 euros, si no recordo malament.
No va quedar perfecte, peró m'ha estat molt útil mentre l'hem fet servir.
i a l'ikea tenen nordics petits, eh? jo en tinc un!
No va quedar perfecte, peró m'ha estat molt útil mentre l'hem fet servir.
i a l'ikea tenen nordics petits, eh? jo en tinc un!
Tenim un llit d'aquests i de sac nòrdic en fem servir un d'estàndard, d'aquests sacs amb cremallera de la Disney, i tot i que va una mica balder, no es nota gaire i va prou bé.
- minerva.77
- :: zebra

- Entrades: 1337
- Membre des de: dg. maig 18, 2008 3:51 pm
- Ubicació: En la piña debajo del mar
Jo estic igual. Tenim un llit que era de cuna convertible i les mides d´Ikea no ens van bé. Ens van dir que abans si tenien aquesta mida pero que ja no la fan i no trobo fundes nordiques o saquets per una mida de cama de 70cm d´ample.
Ostres nosaltres també tenim el llit d'Ikea d'aquestes mides i també ens estem plantejant que fer. Al final crec que hem decidit que comprarem el sac nòrdic de llit petit estàndard i li posarem, encara que balli una mica tampoc no crec que es noti tant.
El mateix ens passa amb el cobrematalàs, a l'Ikea ens van dir que tampoc n'hi havia de les mides del llit petit, que només tenien llençols baixers, i al final n'hi vam posar un de llit de 90 cm i va prou bé.
El mateix ens passa amb el cobrematalàs, a l'Ikea ens van dir que tampoc n'hi havia de les mides del llit petit, que només tenien llençols baixers, i al final n'hi vam posar un de llit de 90 cm i va prou bé.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |