Pediasure

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
anita_bcn
:: pantera
Entrades: 881
Membre des de: dt. set. 04, 2007 6:03 pm
Contacta:

Pediasure

EntradaAutor: anita_bcn » dt. abr. 17, 2012 9:38 am

Hola!

Alguna le da a sus hijos Pediasure? Me lo han recomendado para Paula pero entre que es caro y en estas cosas no acabo de confiar...... no se. Alguna experiencia?
ImatgeImatge

Imatge

Imatge
soclamarga
Entrades: 843
Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
Ubicació: Lleida

Re: Pediasure

EntradaAutor: soclamarga » dt. abr. 17, 2012 3:23 pm

Jo li vaig preguntar a la meva pediatra, i em va dir que no feia falta donar-li (jo li havia preguntat perquè el meu nen portava un temps amb diarrees i no menjava quasi res). Em va dir que abans el Pediasure era només d'àmbit hospitalari, que el donaven en casos clars de desnutrició, en casos d'afectacions cardíaques, etc, és a dir en casos molt extrems. Que el que tenia de bo era que com que tenia moooltes vitamines i el que tingui, amb poca quantitat que mengi el nen o nena, se li està aportant més nutrients. Però que si era per casos esporàdics que passen uns dies sense menjar, doncs que no feia falta perquè després ja ho recuperaven (encara que el meu nen no ha estat mai de menjar gaire).

Susposo que com que l'anuncien, si el teu fill és de menjar poc o molt poc, doncs com a mare et deus quedar més tranquila si saps que com a mínim s'està prenent tot el que necessita de nutrients/vitamines/elquesigui. No sé fins a quin punt és una necessitat real. Però tampoc crec que li faci mal.

No ho sé, al final no li vaig arribar a donar, però no et puc dir res més.
heaven25baby
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2050
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
Contacta:

Re: Pediasure

EntradaAutor: heaven25baby » dc. abr. 18, 2012 11:48 pm

Hola wapi!!! Mira yo le estuve dando en el formato de batidos a Lily cuando la operaron la 1a vez, la nena comia fatal y bajó muchísimo de peso. La pediatra me lo recomendó para abrir apetito y también como complemento alimenticio. Es caro pero la mia se los tomaba muy bien la verdad. Ostras no sabia que estabas esperando otra vez jejeje Que ilu!!! Besitos wapi :ok:
Imatge
Imatge

ImatgeImatge

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::