regals als tres anys
regals als tres anys
Em sap greu fer-me pesada, peró es que mai de la vida se que regalar-li al meu fill petit.
Nadal està bastant a prop i ja va tenir les coses que volia, i ara no se que fer-li.
Li volem fer alguna joguina, més que res perque nosaltres a la festa d'aniversari no en volem de joguines, o sigui que només tindrà la nostre, i potser una o dues d'algun familiar.
i es clar, com que és el germà petit , té absolutament de tot de son germà gran.
La única idea que tenim és un conte del gat mima (n'es un fan) o si no una caseta de nines de fusta que ens ha agradat
http://www.kinuma.com/product_info.php/ ... ranja.html
algú se li acut alguna altre cosa?
Gràcies!
Nadal està bastant a prop i ja va tenir les coses que volia, i ara no se que fer-li.
Li volem fer alguna joguina, més que res perque nosaltres a la festa d'aniversari no en volem de joguines, o sigui que només tindrà la nostre, i potser una o dues d'algun familiar.
i es clar, com que és el germà petit , té absolutament de tot de son germà gran.
La única idea que tenim és un conte del gat mima (n'es un fan) o si no una caseta de nines de fusta que ens ha agradat
http://www.kinuma.com/product_info.php/ ... ranja.html
algú se li acut alguna altre cosa?
Gràcies!
Re: regals als tres anys
Podries regalar-li un llibre d'algun tema que li agradi, o d'aquells amb pestanyes...
Una altra opció són joguines educatives, tipus trenca-closques, per aprendre a "llegir" o a formar paraules...
Una altra opció són joguines educatives, tipus trenca-closques, per aprendre a "llegir" o a formar paraules...
I els trens Thomas? no sé si en tens ja, però nosaltres hi juguem moltíssim, a més és una joguina que pots anar ampliant mica en mica cada any. Jo ho tinc tot dins una caixa de plàstic i de tant en tant ho muntem tot i està molt bé. 
home, en Thomas i els seus amics van per llocs bonics!
No hi havia pensat... bona idea!
No hi havia pensat... bona idea!
Nosaltres tenim els de fusta, per mi són més macos que els de plàstic. Si començeu la col.lecció no te'ls acabaràs pas!
Al meu fill li encanta!
té una bici d'aquelles sense pedals? això és èxit assegurat
Jo he descobert una pagina web que et personalitzen un conte amb il.lustracions dels personatges és molt xulu, de fet jo pel dia de pare li estem preparant un, els hi envies fotos dels personatges, alguna anectoda, els noms... i et fan un conte on t'hi sents molt identificat, no se si li agraden els contes però es una altra idea.
xiulet ha escrit:té una bici d'aquelles sense pedals? això és èxit assegurat
tenim DUES bicis sense pedals... és el que té ser el petit, que heretes de tot!
Lluneta81 en quina pàgina l'has fet aquest conte?
Gràcies!!!
Gràcies!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |