Disfressa casolana per a carnestoltes?
Disfressa casolana per a carnestoltes?
Hola mamis!
Escric aci perquè segurament vosaltres ja heu vestit als nens en carnestoltes...
Hi ha gent que té molta imaginació, he vist algunes webs, però a vore si em podeu ajudar, volem vestir als petits i ens agradaria alguna disfressa feta per nosaltres, en teniu idea???
Gràcietes
Escric aci perquè segurament vosaltres ja heu vestit als nens en carnestoltes...
Hi ha gent que té molta imaginació, he vist algunes webs, però a vore si em podeu ajudar, volem vestir als petits i ens agradaria alguna disfressa feta per nosaltres, en teniu idea???
Gràcietes
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Re: Disfressa casolana per a carnestoltes?
Hola Clareta!!! Com està la Isabella???
Pel primer carnestoltes de la Txell (6 mesos), li vaig fer jo una disfresa de pebrot! Amb feltre vermell li vaig fer un sac, i amb feltre verd li vaig fer el gorro (com si fos la cua del pebrot). és fàcil de fer...
Pel primer carnestoltes de la Txell (6 mesos), li vaig fer jo una disfresa de pebrot! Amb feltre vermell li vaig fer un sac, i amb feltre verd li vaig fer el gorro (com si fos la cua del pebrot). és fàcil de fer...
Re: Disfressa casolana per a carnestoltes?
Hola Itaca bonica!!
Moltissimes gràcies per l'ajuda!! La Isabella molt bé, dijous farà 6 mesets ja, està passant molt ràpid!!
I la teua nina bé, no? Un beset
Moltissimes gràcies per l'ajuda!! La Isabella molt bé, dijous farà 6 mesets ja, està passant molt ràpid!!
I la teua nina bé, no? Un beset
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |