La pell del peix, bona o dolenta?
La pell del peix, bona o dolenta?
Hola gent,
el meu fill és un flipat de la pell del peix, li encanta.
avui hem menjat salmó i s'ha volgut menjar la del seu tall i la del meu tall ...
sempre m'havien dit (les iaies) que a la pell és on hi ha més vitamines, però he googlejat i només he trobat pàgines on diu que és dolenta...
Què he de fer? deixo de donar-li? li comento al pediatre?
El meu fill té 3 anys i mig.
Lau.
el meu fill és un flipat de la pell del peix, li encanta.
avui hem menjat salmó i s'ha volgut menjar la del seu tall i la del meu tall ...
sempre m'havien dit (les iaies) que a la pell és on hi ha més vitamines, però he googlejat i només he trobat pàgines on diu que és dolenta...
Què he de fer? deixo de donar-li? li comento al pediatre?
El meu fill té 3 anys i mig.
Lau.
Re: La pell del peix, bona o dolenta?
Segons la Sociedad Española de Cardiología:
El valor nutritiu del peix es troba fonamentalment en la seva carn, que aporta proteïnes d'alta qualitat, greixos (omega 3), vitamines, fonamentalment del grup B (B1, B2, B3, B12) liposolubles (A i D), minerals (fòsfor , potassi, calci, iode, ferro, magnesi) i greixos (en quantitat variable depenent de l'espècie). No obstant això, la pell no aporta nutrients i pot contenir contaminants nocius per a la salut pel que és millor rebutjar.
El valor nutritiu del peix es troba fonamentalment en la seva carn, que aporta proteïnes d'alta qualitat, greixos (omega 3), vitamines, fonamentalment del grup B (B1, B2, B3, B12) liposolubles (A i D), minerals (fòsfor , potassi, calci, iode, ferro, magnesi) i greixos (en quantitat variable depenent de l'espècie). No obstant això, la pell no aporta nutrients i pot contenir contaminants nocius per a la salut pel que és millor rebutjar.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |