Idees cases de nines nena de 4 anys

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
janona
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dl. març 14, 2011 6:29 pm

Idees cases de nines nena de 4 anys

EntradaAutor: janona » dt. des. 06, 2011 9:11 pm

Hola mamis!!!
Una pregunta; la meva nena que té 4 anys vol una casa de nines per reis.... amb ella li agraden totes, però jo estic feta un embòlic!!!! Li agraden les de les barriguitas, pinipon ... però aquestes tenen moltes peces petites i amb la peque que s'ho posa tot a la boca no m'acaba de conveçer (l'any passat vem comprar l'escola de les barriguitas i hi va jugar 2 dies i prou). Desprès també pensavem de fusta tipus Imaginarium, però una no porta res de res, les 4 parets decorades i prou... i l'altre que és més gran val un dineral!!! (i amb una hipoteca ja n'hi prou). Llavors també li agrada molt la de la Barbie, que de tamany també és grandeta i de preu esta entre mig de les altres.... però no se si és molt de princesetes.... Aiiiii, no ho sé!!!! Volia anar-hi aquests dies de festa i no ho tinc gens clar. SOS!!! si alguna de vosaltres teniu experiència amb alguna d'aquestes??? Bé bàsicament les nenes??? Quina opinio en teniu??? Jo no sé vosaltres, però la meva ha agafat tots els catàlegs de joguines i ho marcat TOT!!! i apa, ara em toca a mi escollir!!!!

Agrairé qualsevol consell!!! Mil gràcies....
heaven25baby
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2050
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
Contacta:

Re: Idees cases de nines nena de 4 anys

EntradaAutor: heaven25baby » dc. des. 07, 2011 7:38 am

Mira aquest post!!! viewtopic.php?f=24&t=26135
Imatge
Imatge

ImatgeImatge
macri.lg
:: gosset
:: gosset
Entrades: 447
Membre des de: dg. feb. 13, 2011 12:27 pm

Re: Idees cases de nines nena de 4 anys

EntradaAutor: macri.lg » dc. des. 07, 2011 9:00 am

Jo li he comprat la casa glam de la barbie.. és molt xula i "equipada".. té 2 plantes ;-) la venen a internet a elosito.com molt bé de preu i a qualsevol botiga de joguines... a mi m'agrada molt comprar online perquè odio les cues...

Una casa molt maca també és la de playmobil, hi ha la gran casa de muñecas o algo així i també es maca, però si ja li agrada la barbie jo li agafaria la que t'he dit abans.. a més, si li agrada posar-s'ho a la boca... la meva neboda la va veure en un catàleg i me la va fer apuntar deseguida a la carta dels reis. 45,95 val. Ah, és plegable i se la pot emportar a on vulgui o-o:)

Una altra casa és la de tarta de fresa.. no sé si li agrada, però també té de tot. El que passa és que les cosetes que porta són bastant petites i les nines en si que hi poden anar són tamany bastant reduït.
el que es veu és només l'escorça, allò que té d'important és invisible

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::