patinet

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
nuscka
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

patinet

EntradaAutor: nuscka » dj. nov. 24, 2011 9:09 am

a veure si em podeu ajudar.
El meu fill petit vol un patinet i li comprarem per reis.
El problema és que ell ja en té un de tres rodes i allò no va de cap manera. De vegades fa servir el del seu germà gran, peró li ve enorme.
O sigui que ell té molt clar qiue el vol de dues rodes. Ja se que és massa petit, peró ell sempre juga amb els de 5 anys, i tots van en patinet.... ell els segueix amb la bici sense pedals, peró, li fa gràcia també anar amb patinet com els grans.

Se per experiència que aquests patinets de llicencies són un xurro. En busco un de bonet, peró petitó.
Algú en té un?
ImatgeImatge
Bita
Entrades: 2769
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 11:59 am
Contacta:

Re: patinet

EntradaAutor: Bita » dj. nov. 24, 2011 11:46 am

Hola Nuscka,
Els patinets que surten molt bé de qualitat son els Oxelo del Decathlon, hi han varis models en funció de l'edat, el domini o el tipus de patinatge.
Per l'edat li tocaria un Play 2, que te dues rodes, però si no el vol...el seguent és el play 3 recomanat apartir de 4 anys, però per iniciar-se en l'equilibri li anirà bé, el manillar és regulable en alçada.
nosaltres a cada en tenim dos d'aquesta marca i aguanten tot el que vulguis, i son regulables.
http://www.decathlon.es/patinete-play3- ... 57803.html
ursulxunxa
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: dc. jul. 21, 2010 1:26 pm

EntradaAutor: ursulxunxa » dj. nov. 24, 2011 1:56 pm

coincideixo amb la recomenació que et fa la Bita
Tinc coses que ja no faig servir per a vendre (robeta i altres):
https://plus.google.com/u/0/109507779799288343021/posts
nuscka
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: nuscka » dv. nov. 25, 2011 9:10 am

Bita, i aquest el tens tu? el vaig veure al decathlon i em va semblar molt sencillet. Aixó si, es petit manejable i lleuger. El meu fill gran té aquest
http://www.decathlon.es/patinete-play-4 ... 57804.html
i el petit el fa servir, peró és més gros el patinet que ell... jo dubto entre el que m'has dit tu, i un de blau que hi ha entremig d'aquests dos, que sembla més bonet... el de tres rodes el té des dels 20 mesos, i de petit li anava bé, peró ara no li deixo agafar, perque no és gaire estable, i a més no té fre, i a la primera rampa que intenti baixar es fotrà una castanya que l'haurem d'anar a cosir... aquests són els problemes de tenir un fill animalot!
ImatgeImatge
Bita
Entrades: 2769
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 11:59 am
Contacta:

EntradaAutor: Bita » dv. nov. 25, 2011 10:59 am

nuscka ha escrit: aquests són els problemes de tenir un fill animalot!

:-D :-D :-D :-D
nuscka no el tenim aquest, en tenim de més grans un 300s (model antic) molt semblant sinó és el mateix que has posat tú i un town5.
nosaltres també tenim un patinet de tres rodes per petits, que és el que fa servir la meva petita, La Júlia el va aborrir ràpid i agafava el del seu germà s300, però ja era més gran.
Aquest play 3 la diferència més gran que veig , apart del tamany és que no és plegable. però sempre podeu passar a provar-lo a la botiga ;-) i com que els reis ho veuen tot... tatchan >.-<:
ja ens explicarás :ok:

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::