Fer postres?
Fer postres?
Hola,
els vostres fills fan postres sempre?
el meu fill fa una temporada que no en vol fer, ni fruita ni iogurt, ja que menja molt de primer i segon plat, i jo no el forço perquè considero que fa els làctics i fruita que li toquen al llarg del dia, entre esmorzar, mig mati i mitja tarda, per tan, no em preocupa que no en faci.
però avui la pediatra a la revisió dels 3 anys, m'ha dit que li havia de crear l'hàbit de fer postres... i jo em pregunto... per què? ella m'ha dit que si, que ha de fer primer, segon i postres i que si és necessari li posi menys menjar o que comenci per les postres...
Què en penseu?
Lau.
els vostres fills fan postres sempre?
el meu fill fa una temporada que no en vol fer, ni fruita ni iogurt, ja que menja molt de primer i segon plat, i jo no el forço perquè considero que fa els làctics i fruita que li toquen al llarg del dia, entre esmorzar, mig mati i mitja tarda, per tan, no em preocupa que no en faci.
però avui la pediatra a la revisió dels 3 anys, m'ha dit que li havia de crear l'hàbit de fer postres... i jo em pregunto... per què? ella m'ha dit que si, que ha de fer primer, segon i postres i que si és necessari li posi menys menjar o que comenci per les postres...
Què en penseu?
Lau.
Re: Fer postres?
Sincerament? Penso que és una solemne tonteria el que t'ha dit el teu metge. Jo no hi entenc, que consti, però, si durant el dia ja menja el que ha de menjar, trobo que és ben bé igual si la fruita la fa de postres o de berenar.. A casa, quan era petita, mai feiem postres (excepte quan venia gent a dinar/sopar) i ben bé que estem!
És a dir, si un dia després de sopar a algú li venia de gust menjar fruita o iogurt de postres, endavant. Però no era cap obligació. Trobo bé que li ofereixis postres, perquè tingui clar que pot menjar-ne, però obligar-lo.. ho trobo una bajanada.
És a dir, si un dia després de sopar a algú li venia de gust menjar fruita o iogurt de postres, endavant. Però no era cap obligació. Trobo bé que li ofereixis postres, perquè tingui clar que pot menjar-ne, però obligar-lo.. ho trobo una bajanada.Re: Fer postres?
Bones,
Jo penso igual que la MUC. Jo no sóc de fer postres i la meva petita, si ha menjat molt per dinar i no vol el iogurt o la fruita doncs no la obligo. Tal i com dius, si durant el dia ja menja fruita i làctics ja en té prou.

Jo penso igual que la MUC. Jo no sóc de fer postres i la meva petita, si ha menjat molt per dinar i no vol el iogurt o la fruita doncs no la obligo. Tal i com dius, si durant el dia ja menja fruita i làctics ja en té prou.

Doncs jo també penso que és una tonteria.. jo no acostumo a menjar postres, molts dies me'l salto directament i no em passa pas res!!!
I amb el meu fill, hi ha dies que si veig que ha menjat molt no n'hi dono, i si ha menjat menys, doncs si que n'hi dono.
I amb el meu fill, hi ha dies que si veig que ha menjat molt no n'hi dono, i si ha menjat menys, doncs si que n'hi dono.
A casa dels meus pares mai no feiem postres, i ara a casa en fem poquest vegades, i la veritat, no veig cap problema.
Els pediatres de vegades es fiquen en temes que no els incumbeixen. S'ha de preocupar de la salut, no de l'educació i els hàbits familiars. Si durant el dia té una dieta equilibrada, no importa en quin ordre ho faci. Hi ha molts països que no fan postres, i ningú no els diu que ho fan malament.
Els pediatres de vegades es fiquen en temes que no els incumbeixen. S'ha de preocupar de la salut, no de l'educació i els hàbits familiars. Si durant el dia té una dieta equilibrada, no importa en quin ordre ho faci. Hi ha molts països que no fan postres, i ningú no els diu que ho fan malament.
- Santandria
- :: peixet

- Entrades: 268
- Membre des de: dg. abr. 20, 2008 8:31 pm
terrassa5 ha escrit:Els pediatres de vegades es fiquen en temes que no els incumbeixen
Totalment d'acord!
Com t'han dit, si ja fa fruita i lactis durant el dia, no veig la necessitat de fer postres.
- tolinso
- :: dinosaure
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
muc ha escrit:Sincerament? Penso que és una solemne tonteria el que t'ha dit el teu metge.
jo es el primer que he pensat! es una tonteria com una casa de pages, i a mes, molts aliments es digereixen i s'assimilen molt millor per separat, i 2 bons exemples en son, els LACTIS, i les FRUITES!!!
de veritat... jo comenco a pensar que hi ha metges que els donen el titol a una tombola, i que a part de no saber fer la seva feina, estan poc informats.
- Lesmansdelapètal
- :: conillet

- Entrades: 365
- Membre des de: dt. oct. 04, 2011 1:09 pm
Doncs a casa no mengem primer i segon, normalment fem plat únic. Què diria la pediatra??? sacrilegi!!!! jajajaja.
Totalment d'acord amb el ja t'han dit les noies. L'Arnau no sempre menja postres i no m'amoino gens.
Hola guapa.
En primer lloc, els pediatres tenen la "virtut" de posar-se sempre on no els demanen
A part d'això, suposo que t'ho deia pressuposant que els làctics i la fruita es mengen només de postres. Però si com dius els teus fills en mengen per berenar, esmorzar etc, cap problema!!! Només faltaria!!
Nosaltres tampoc en mengem mai, i el meu fill tampoc!
Ah! i nosaltres també som dels de plat únic 
En primer lloc, els pediatres tenen la "virtut" de posar-se sempre on no els demanen
A part d'això, suposo que t'ho deia pressuposant que els làctics i la fruita es mengen només de postres. Però si com dius els teus fills en mengen per berenar, esmorzar etc, cap problema!!! Només faltaria!!
Nosaltres tampoc en mengem mai, i el meu fill tampoc!

merci nenes!
porto des del dia del metge que li faig menjar i em sap greu i tot perquè ell em diu que no vol res... s'ho menja perquè li dic però no perquè li vingui de gust.
Doncs res... a fer la meva! merci!
Doncs res... a fer la meva! merci!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |