Comprar bicicleta de rodetes a botiga de bicis

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
annia
:: lleona
Entrades: 921
Membre des de: dt. nov. 13, 2007 12:09 pm

Comprar bicicleta de rodetes a botiga de bicis

EntradaAutor: annia » dt. nov. 22, 2011 8:38 am

Hola,

Aquests reis volem regalar una bicicleta a la nostra fila de 3 anys. Vem estar mirant les tipiques bicis de toys are us, carrefour, etc, però pesen molt: uns 10 kg. He vist que les del decatlón de 14 pulgades, pesen 8,4 kg. Però m'han recomenat de mirar a una botiga de bicicletas. Quines venen a aquestes botigues?. Les bh i orbea de tota la vida?. De pas, si em recomaneu algún model de bicicleta...la vull amb pedals i rodetes.
Gràcies
macri.lg
:: gosset
:: gosset
Entrades: 447
Membre des de: dg. feb. 13, 2011 12:27 pm

Re: Comprar bicicleta de rodetes a botiga de bicis

EntradaAutor: macri.lg » dt. nov. 22, 2011 11:57 am

No sé d'on ets, però a girona, granollers, barna i no se quin lloc més hi ha basoli.. tenen les millors bicis del mercat i és una pena que tothom les compri al súper.. Tenen orbea, bh, coloma, monty, .. Pots consultar la pàgina web, i trucar-hi per si tenen algun model que t'agradi..
el que es veu és només l'escorça, allò que té d'important és invisible
Nam
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 530
Membre des de: dc. set. 19, 2007 2:30 pm
Ubicació: Bages

EntradaAutor: Nam » dc. nov. 23, 2011 1:37 pm

Hola!!!
Una bicicleta per començar que està molt bé és la Conor, de 14" en el teu cas. Però suposo que una de "marca" tipus BH, Monty,Mèrida, Scott, etc... deuen ser molt iguals. Jo vaig treballar un temps en una botiga de bicis, i no hi ha color amb les del carrefour, toys r us ni decathlon, que són molt senzilles. Reconec que el preu és diferent, però "l'anar" de la bici és molt diferent, el gir, l'adherència de les rodes, duresa si hi ha caigudes...
Són bicis que tenen un preu, però que llavors te les pots vendre tranquil·lament de segona má, o aprofitar per germans i cosins!!!!
Imatge
Imatge
annia
Entrades: 921
Membre des de: dt. nov. 13, 2007 12:09 pm

EntradaAutor: annia » dv. nov. 25, 2011 9:52 am

Moltes gràcies noies!!. Es nota que sou expertes en bicis. Preguntaré a la botiga que em dieu, i miraré les marques que em recomaneu. Moltes gràcies!

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::