bicicleta d'aprenentatge imaginarium

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
peixfregit
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dt. set. 20, 2011 9:08 pm

bicicleta d'aprenentatge imaginarium

EntradaAutor: peixfregit » dv. nov. 18, 2011 10:07 pm

Estem pensant en comprar una bici al meu fill de 3 anys.
Algú té la de l'imaginarium de fusta, va bé?
nuscka
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

Re: bicicleta d'aprenentatge imaginarium

EntradaAutor: nuscka » ds. nov. 19, 2011 6:44 am

nosaltres en tenim dues, la de fusta GOULA i la de l'imaginarium metàlica, la barateta.
La de fusta de l'imaginarium no conec a ningú que la tingui, de fet em sembla que es nova d'aquest catàleg.
Jo et puc dir que la de fusta que tenim nosaltres no és gaire recomanable, perque els nens no són gaire cuidadosos (almenys els meus són una mica bèsties) i li foten cada cop que la bici ja està mig trinxada, i encara no fa un any que la tenim. Aquesta segur que no li podem passar a ningú! en canvi l'altre, som els tercers de fer-la servir.
ImatgeImatge
JUDIT V
:: poltre
Entrades: 674
Membre des de: dj. feb. 11, 2010 10:54 pm
Ubicació: Vic

EntradaAutor: JUDIT V » ds. nov. 19, 2011 12:34 pm

Hola! Necessito consells!

Nosaltres dubtem de comprar la bici sense pedals. La de l'Imaginarium o qualsevol del decathlon...o d'on sigui però jo no n'estic convençuda...
L'Èric té 2 anys i 3 mesos i amb la moto de l'imaginarium, aquesta verda del forat, hi va a tot drap i li encanta. És una bestiota i no l'atrapes i com que les rodes són amples i s'aguanta sola quan està ben embalat aixeca els peus perquè sigui més emocionant...
El dubte és que amb el tricicle comença a saber pedalar bastant bé i el meu home diu que li faria gràcia la bici aquesta sense pedals que apendria a saber aguantar l'equilibri, però com que amb la moto hi va tant boig i no cau pq les rodes són amples...em fa por que la bici, que haurà d'apendre a aguantar-la perquè no s'aguanta sola...no hi podra córrer. Per això dubtem si comprar-li aquestes sense pedals o tirar per una normal amb pedals i rodetes...que m'aconselleu?

Moltes gràcies!
nuscka

EntradaAutor: nuscka » ds. nov. 19, 2011 2:00 pm

jo sense cap dubte et diria bici sense pedals.
A mi les rodetes (diga'm rara) em semblen super perilloses. Les bicicletes aquestes, a la que troben una pedreta es desastabilitzen i acaba el nen a terra, sense que ells puguin fer res per evitar-ho. Amb les bicis sense pedals, a la que fa un parell de dies que la porten, li agafen el tranquillo, i van a tota castanya, peró ells poden dominar la bici.
Per cert, he vist al catàleg del carrefour que tenen una còpia de la mètalica de l'imaginarium a super bon preu, 70 euros amb els pedals que els pots posar i treure.
ImatgeImatge
JUDIT V
Entrades: 674
Membre des de: dj. feb. 11, 2010 10:54 pm
Ubicació: Vic

EntradaAutor: JUDIT V » ds. nov. 19, 2011 8:25 pm

Hola.

Moltes gracies però jo crec que tard o dhora, hagi anat o no amb pedals, les rodetes les hi hauré de posar pq a la que n'agafi una de pedals tampoc ho dominarà i li haure de posar rodetes...no se...i si igualment les hi he de posar ja penso q potser em surt més a conte comprar-ne una de normal amb pedals i rodetes però bueno, per això us demano consell.
La del Carrefour ja l'hem vist, el problema és que ell vol una bici mameia (vermella) i aquella no hi és però n'hi ha una de mameia dels cars sense pedals que surt per uns 40 o 50 però no se li poden acoplar pedals. No se pas que fer...

Gràcies de totes maneres!
nuscka

EntradaAutor: nuscka » dg. nov. 20, 2011 5:58 am

de veritat que no calen rodetes, eh? el meu fill gran va apendre a anar en bici abans de fer 4 anys, sense rodetes.
feia gràcia perque a la plaça estavem nosaltres i uns altres pares ensenyanta son fill. Els altres li aguantaven la bici perque no caigués, i jo li fotia empentes a mon fill perque anès de pressa i pogués agafar equilibri.
l'unic problema que hi veig és que han d'apendre a pedalar, peró ells de seguida ja saben que quan va depressa la bici no cau, i quan paren cau.
Al principi, a mon fill l'havies d'empenyer perque no sabia "engegar", peró amb un parell de dies va apendre la tècnica "fer patinet" que deia ell, i ja no em necesitava. pensa que el meu fill gran, va sortir el dia que li vam regalar la bici per la porta de casa, el vaig empenyer i va començar a pedalr. I quan va arribar a la cantonada va parar i em va dir "mama, he après a anar en bici en un dia!" i jo li vaig contestar "en un dia no, en 20 metres!"
ImatgeImatge
ursulxunxa
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: dc. jul. 21, 2010 1:26 pm

EntradaAutor: ursulxunxa » dg. nov. 20, 2011 8:06 am

I tant que es pot prescindir de les rodetes!!!
la meva nena (que és menuda) va començar amb una bici sense pedals de 12'' als 2.5 anys
i als 4.5 anys va passar a una bici normal de 16'' directament sense rodetes. Genial. Amb totes dues va que se les pela.

Recomenacions per a la bici d'aprenentatge:
- millor metall que fusta: hi anirà molt millor (podrà fer més l'animal) i durarà molt més .
- millor alumini que acer: la fareu servir molt més perquè en ser lleugera no us farà mandra agafar-la sempre per a anar a qualsevol lloc perquè quan se'n cansi, o entreu a una botiga,.... carregareu la bici amb una mà sense gens de mandra.

Marques? per sort n'hi ha per tots els gustos i tots els preus.
Tinc coses que ja no faig servir per a vendre (robeta i altres):
https://plus.google.com/u/0/109507779799288343021/posts
italiana
:: conillet
:: conillet
Entrades: 371
Membre des de: dv. juny 06, 2008 3:02 pm

EntradaAutor: italiana » dg. nov. 20, 2011 2:38 pm

ursulxunxa ha escrit:Recomenacions per a la bici d'aprenentatge:
- millor metall que fusta: hi anirà molt millor (podrà fer més l'animal) i durarà molt més .
- millor alumini que acer: la fareu servir molt més perquè en ser lleugera no us farà mandra agafar-la sempre per a anar a qualsevol lloc perquè quan se'n cansi, o entreu a una botiga,.... carregareu la bici amb una mà sense gens de mandra.

Marques? per sort n'hi ha per tots els gustos i tots els preus.

totalment d'acord

nosaltres tenimr aquesta de la Chicco, ens va costar 49 euros
bici.jpg

el pau també tenia la moto de l'imaginarium amb el forat, i anava rapidissim, amb la bici tambe va rapd i per les baixades es un perill, aixeca les cames i s'aguanta

ara demanarem als reis una bici amb pedals de 12" i la intencio es no posar-li les rodetes
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge Imatge Imatge

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::