Cinema per a nens

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
núvol
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dj. març 04, 2010 8:20 am

Cinema per a nens

EntradaAutor: núvol » dt. nov. 08, 2011 12:55 pm

La meva mare vol portar el meu fill de 5 anys a veure Tintin al cinema, però m’han dit que és molt llarga per un nen d’aquesta edat i que no és per a nens. Em podrieu recomenar pel.lícules per nens que facin ara al cinema?
Gràcies.
Danu
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

Re: Cinema per a nens

EntradaAutor: Danu » dt. nov. 08, 2011 1:27 pm

La d'Arrietty, de l'estudi Ghibli, és preciosa, però no sé si encara hi és al cinema... després, sé que al desembre faran Alvin y las ardillas...
Crec que dintre de res estrenen "La gran aventura de Winter" (un dofí), aquesta pot estar molt bé per nens: http://www.blogycine.com/cine/26053/wintereldelfin/estrenos/peliculasenestreno. I també dintre d'uns dies treuen la segona de Kika la superbruja...
xiulet
:: rateta
:: rateta
Entrades: 176
Membre des de: dj. gen. 15, 2009 3:22 pm

EntradaAutor: xiulet » dt. nov. 08, 2011 5:26 pm

m'interessa el post!
nosaltres amb el nen, que té 3 anys, vam anar veure Rio i va ser un èxit! en canvi vam anar a veure la segona d'en "RAYO MCQUEEN" de la qual és un fan i va ser un fracàs (el contingut el va atabalar i la música i els sorolls estaven molt i molt alts!).
Ara no sé si anar a veure Tintín o és per més grans?
ursulxunxa
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: dc. jul. 21, 2010 1:26 pm

EntradaAutor: ursulxunxa » dc. nov. 09, 2011 6:05 am

hola noies,
estic molt d'acord que amb 5 anys són massa petits per a anar a veure depèn de quines pel.lícules al cinema. Crec que el Tintín és per a nens més grans. Nosaltres també vam anar a veure el cars2 perquè la meva filla està emocionada amb el llamp McQueen però se li va fer llarga i l'argument era massa complex per a seguir-lo (imagina't el tintín!!). Ara està emocionada amb els barrufets però tampoc no m'he atrevit a dur-la a la pel.lícula (un 3D ha de ser massa impactant per a un nen petit, oi?).

Ja creixeran i ja tindrem temps d'anar al cinema. Mentrestant podem aprofitar totes les activitats pensades per als més petits: titelles, teatre, concerts a l'auditori,...
Tinc coses que ja no faig servir per a vendre (robeta i altres):
https://plus.google.com/u/0/109507779799288343021/posts
thankyou78
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dg. jul. 19, 2009 10:13 am

EntradaAutor: thankyou78 » dc. nov. 09, 2011 8:50 am

Pots seguir les nostres aventures nòrdiques a: http://mariposasnordicas.blogspot.com

Imatge

Imatge

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::