Dentista per primer cop
Dentista per primer cop
El meu fill té 5 anys i mig, li han caigut les dues primeres dents i ara li comença a rebentar la primera dent definitiva, però em dóna la sensació que li surt per darrera la geniva. Això és normal? No ha anat mai al dentista, encara,i havia pensat en dur-lo perquè s'ho miri, però no sé....de fet el vam portar fa poc al pediatre i no ens va comentar res de les revisions al dentista. A quina edat heu dut el vostre fill/a al dentista? Si ja el porteu a quin dentista aneu? Quins em recomeneu a BCN ciutat?
Gràcies.
Gràcies.
Re: Dentista per primer cop
Tot just aquest dissabte jo vaig portar per primer cop a la meva filla de 5. Ella és del març del 2006 i l'estiu de l'any passat li va caure la primera dent. Però encara no li ha sortit. Li van fer una ortopanto... (una radiografia de la boca) i allà està la dent, sense ganes de sortir encara.
Jo l'he portat a la Clínica Sant Jordi del carrer Indústria amb Passeig Maragall perquè m'entra per la mutua. També estan bé els dentistes de l'Hospital de Nens, i si no tens mútua, demana-ho al teu CAP perquè ja poden ser visitats pels dentistes d'allà. Que vagi tot bé
Jo l'he portat a la Clínica Sant Jordi del carrer Indústria amb Passeig Maragall perquè m'entra per la mutua. També estan bé els dentistes de l'Hospital de Nens, i si no tens mútua, demana-ho al teu CAP perquè ja poden ser visitats pels dentistes d'allà. Que vagi tot bé
Jo als meus nens els he portat al dentista amb 3,5anys la nena i 3anys el nen, perquè es xumaven i xuma (el nen) el dit. Els va mirar i quan tinguin 6 o 7 anys els hi haurem de posar ortondòncia. Jo sóc de Vic i els porto amb el Dr.Furriols i la Dra.Laura Bardolet.
Jo m'estava fent aquesta pregunta. El meu home em diu que porti la nena al dentista i jo no m'ho havia plantejat encara. Potser sí que ja tocaria una primera revisió.
La nena té 5 anys i 3 mesos i ja li han caigut dues dents de baix. La primera li va sortir des de força enrera i la germana d'una amiga, que és dentista, ens deia que millor arrencar-li (es va estar setmanes amb la dent que li ballava i no li queia) perquè la que sortia per darrera es pogués posar bé, que sinó probablement haurà de dur ferros de gran.
I no sé jo.... així que millor dur-la al dentista i que se la mirin i em treguin de dubtes.
Suposu que aniré al meu dentista que tinc a la mútua. O ha de ser especialitat infantil?
La nena té 5 anys i 3 mesos i ja li han caigut dues dents de baix. La primera li va sortir des de força enrera i la germana d'una amiga, que és dentista, ens deia que millor arrencar-li (es va estar setmanes amb la dent que li ballava i no li queia) perquè la que sortia per darrera es pogués posar bé, que sinó probablement haurà de dur ferros de gran.
I no sé jo.... així que millor dur-la al dentista i que se la mirin i em treguin de dubtes.
Suposu que aniré al meu dentista que tinc a la mútua. O ha de ser especialitat infantil?
- ursulxunxa
- :: granota

- Entrades: 206
- Membre des de: dc. jul. 21, 2010 1:26 pm
Sibil.la, millor que sigui odontopediatre. A la llista d'odontòlegs de la teva mútua també tindràs la secció infantil.
Jo tinc hora aquesta setmana a l'hospital dels nens, però en vista del què diu la Xana en aquest altre post d'aquí mateix no sé què fer...
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=24&t=25574
Jo tinc hora aquesta setmana a l'hospital dels nens, però en vista del què diu la Xana en aquest altre post d'aquí mateix no sé què fer...
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=24&t=25574
Tinc coses que ja no faig servir per a vendre (robeta i altres):
https://plus.google.com/u/0/109507779799288343021/posts
https://plus.google.com/u/0/109507779799288343021/posts
Bon dia, j´altre dia vaig fer-li la revisió dels quatre anys al meu fill i just li vaig preguntar al pediatra que quan l´hauria de portar al dentista, i em va dir que ja. Em va aconsellar que primer el visitèssin al dentista del CAP i si s´havia de fer alguna cosa ja em recomanarien un privat.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |