Troforex pepsico

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
petitindis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dj. set. 02, 2010 10:14 pm
Ubicació: Girona

Troforex pepsico

EntradaAutor: petitindis » dt. nov. 23, 2010 7:50 pm

El pediatre li ha receptat al meu nen (ara té tres anys i mig) el Troforex pepsico, sembla ser que és un medicament que els hi dóna gana ja que li costa molt menjar, i sempre anem justets de pes. Algú li ha donat als seus fills? Com us ha funcionat?

Gràcies
ña
:: lleona
:: lleona
Entrades: 974
Membre des de: ds. maig 10, 2008 10:40 pm

Re: Troforex pepsico

EntradaAutor: ña » dc. nov. 24, 2010 9:26 am

Nosaltres no li donem aquest, li donem el Viternum, que va be pels malsons (matamos 2 pajaros de 1 tiro) i se li nota moltissim!!!!!!! Menja que dona gust!!!!!!!!! L'has de parar i tot!!!!!!!! Je, je.
ImatgeImatgeImatge
MamaJudit
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: ds. març 10, 2012 12:26 pm

EntradaAutor: MamaJudit » ds. abr. 07, 2012 4:26 pm

Hola! Jo fa uns quants mesos que li estic donant Viternum a la meva filla de 15 mesos, perquè des dels 6 o 7 mesos va anar perdent la gana, fins arribar al punt de perdre-la totalment, és a dir, que no volia obrir la boca ni per la primera cullerada. Era desesperant! Al final, després de quasi discutir-me amb la pediatra (que primer em deia que no existia res perquè la nena mengés millor, després que hi havia algun producte, però que moltes vegades no funcionava, ... :lluita:: ), em va receptar el Viternum i a la Judit li va bé. El que no sabia és que també servís per a no tenir malsons? D'això no en diu res el prospecte, oi? T'ho va comentar el pediatre?
aguellpe
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 74
Membre des de: dc. març 30, 2011 11:04 am

EntradaAutor: aguellpe » dg. abr. 08, 2012 9:14 pm

Nosaltres vam estar-li donant el troforex durant un parell de mesos com a maxim i deixant-lo descansar durant un mes,perque anava molt just de pes i no volia menjar,estem parlant de que el meu fill tenia un any d'edat, i va millorar molt. Ara té tres anys i menja sense cap xarop fabulosament, i està perfecte en el pes.

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::