Troforex pepsico
- petitindis
- :: rateta

- Entrades: 164
- Membre des de: dj. set. 02, 2010 10:14 pm
- Ubicació: Girona
Troforex pepsico
El pediatre li ha receptat al meu nen (ara té tres anys i mig) el Troforex pepsico, sembla ser que és un medicament que els hi dóna gana ja que li costa molt menjar, i sempre anem justets de pes. Algú li ha donat als seus fills? Com us ha funcionat?
Gràcies
Gràcies
Re: Troforex pepsico
Nosaltres no li donem aquest, li donem el Viternum, que va be pels malsons (matamos 2 pajaros de 1 tiro) i se li nota moltissim!!!!!!! Menja que dona gust!!!!!!!!! L'has de parar i tot!!!!!!!! Je, je.

Re: Troforex pepsico
Hola! Jo fa uns quants mesos que li estic donant Viternum a la meva filla de 15 mesos, perquè des dels 6 o 7 mesos va anar perdent la gana, fins arribar al punt de perdre-la totalment, és a dir, que no volia obrir la boca ni per la primera cullerada. Era desesperant! Al final, després de quasi discutir-me amb la pediatra (que primer em deia que no existia res perquè la nena mengés millor, després que hi havia algun producte, però que moltes vegades no funcionava, ...
), em va receptar el Viternum i a la Judit li va bé. El que no sabia és que també servís per a no tenir malsons? D'això no en diu res el prospecte, oi? T'ho va comentar el pediatre?
), em va receptar el Viternum i a la Judit li va bé. El que no sabia és que també servís per a no tenir malsons? D'això no en diu res el prospecte, oi? T'ho va comentar el pediatre?Re: Troforex pepsico
Nosaltres vam estar-li donant el troforex durant un parell de mesos com a maxim i deixant-lo descansar durant un mes,perque anava molt just de pes i no volia menjar,estem parlant de que el meu fill tenia un any d'edat, i va millorar molt. Ara té tres anys i menja sense cap xarop fabulosament, i està perfecte en el pes.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |