AMICS DORMIR A CASA
AMICS DORMIR A CASA
Vaig posar un "post" sobre "llit infable" i no m'ha contestat ningú, suposo que no en deveu tenir. Així doncs, envio aquest per saber com ho feu quan algun amic o familiar (cosí, cosina, etc.) dels vostres fills es volen quedar a dormir a casa vostra amb els vostres fills. En el meu cas jo no tinc cap més llit que el del meu fill, així que per això vaig voler saber opinions sobre els "llits infables", però vaja, voldria saber com us ho munteu?
Gràcies.
Gràcies.
Re: AMICS DORMIR A CASA
Quan venen els meus nebots a dormir a casa, els i monto un sofà llit que tinc de l'Ikea que es petit i un cop fet llit es un matalàs a terra.
A casa els meus pares, tenen un matalàs de mes, i quan es queden els dos nens els hi monten. Quan no i son els tenen posats un sobre l'altre en un llit que no i dorm ningú o sota el llit dins la seva bossa de plàstic.
Jo els inflables no els he provat, sols els d'anar de camping i son un pel incòmodes.
També hi ha uns puff's que desmontats són un llit, crec que a l'expomobi en tenen, o si tens una mica mes de lloc, hi ha butaques llit que són mes petites que els sofas llit.
A casa els meus pares, tenen un matalàs de mes, i quan es queden els dos nens els hi monten. Quan no i son els tenen posats un sobre l'altre en un llit que no i dorm ningú o sota el llit dins la seva bossa de plàstic.
Jo els inflables no els he provat, sols els d'anar de camping i son un pel incòmodes.
També hi ha uns puff's que desmontats són un llit, crec que a l'expomobi en tenen, o si tens una mica mes de lloc, hi ha butaques llit que són mes petites que els sofas llit.
Nosaltres tenim un llit inflable, no recordo la marca.... i en el nostre cas es tamany matrimoni...s'hi han kedat a dormir amics nostres i tothom ha dit k s'hi dorm b, sense cap problema! no sé si és això el k volies saber
A casa tenim un llit inflable de matrimoni, i per passar poques nits està prou bé. A casa dels meus pares, ho feiem amb un matalàs de més, i posavem aquell matalàs a terra junt amb el meu i dormiem del través, així hi cabiem 3.
Hola núvol!
Jo tinc un matalàs inflable de matrimoni decathlon que em va costar 20 euros. Jo hi he dormit i no és el mateix que un llit però s'hi dorm bé! A més gairebé no ocupa gens plegat!
Jo tinc un matalàs inflable de matrimoni decathlon que em va costar 20 euros. Jo hi he dormit i no és el mateix que un llit però s'hi dorm bé! A més gairebé no ocupa gens plegat!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |