Bicicleta per a Reis
Bicicleta per a Reis
Aquest any, si no passa res, al meu fill li portaran la bicicleta per Reis. Té 4 anys i encara no sap anar-hi en bicicleta, així que, al principi, serà amb rodetes. No li volem comprar una bicicleta amb motius tipus Gormiti, Ben 10, Cars, etc., tot i que a ell ja li agradaria; hem pensat en una botiga especialitzada en bicicletes. Ahir vam anar a una per saber la mida, què costa i per quan la tindríem. Ens van dir que la mida seria de 18' i, pel que veig, són caretes, però es veu que són bones. Jo no hi entenc. Algú em podria aconsellar marques, botigues on comprar-les a BCN ciutat, referències, etc. d'aquest tema?
Moltes gràcies!!!
Moltes gràcies!!!
Re: Bicicleta per a Reis
Hola núvol, on jo visc hi ha una nau industrial de bicicletes Monty. Jo no hi he anat mai, però potser està millor de preu, no ho sé. Està a prop de Barcelona, és al polígon industrial El Pla de Sant Feliu de Llobregat. També tenim dues botigues de bicis, Cicles Enric i una que es diu Zona o algo així, si t'interessa ja et miraré el nom. Ho sento però de Bcn no conec res. Ah, sí el Probike, allà se la va comprar el meu marit, em sembla que tenen una zona per provar-les i tot.

http://capsetademusica.blogspot.com/
Estem fent el Quilt Along del SP http://quilt-i-mes.blogspot.com/
- Lídia
- :: papallona

- Entrades: 146
- Membre des de: dt. març 17, 2009 1:25 pm
- Ubicació: Catalunya Central
La meva filla també te 4 anys, i auqest any li portaran la bici els reis
Ella té una heretada del seu germà del Decatlhon, vermella amb ratolinets dibuixats, ha sortit molt bona, ella va amb bici des dels 2 anys i sense rodetes abans de fer els 3(és molt decidida), està superamortitzada, fins i tot li la fem xafar amb el cotxe tirant marxa enrera , va quedar una mica torta però es va poder adreçar.
Ara la segona, segurament la mirarem una altre cop allà.
Ella té una heretada del seu germà del Decatlhon, vermella amb ratolinets dibuixats, ha sortit molt bona, ella va amb bici des dels 2 anys i sense rodetes abans de fer els 3(és molt decidida), està superamortitzada, fins i tot li la fem xafar amb el cotxe tirant marxa enrera , va quedar una mica torta però es va poder adreçar.
Ara la segona, segurament la mirarem una altre cop allà.
A nosaltres les del Decathlon també ens han sortit molt bé (les hem comprat a 3 nebots diferents), potser pesen una mica massa i al principi els costa una mica d'arrossegar-les pedalant, però quan s'acostumen no paren!
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Jo també n'he comprat 3 al decathlon per la carla a mida que ha anat creixent i no veiguis el tute que porten i están com noves. Canviant algun detallet encara les aprofitarán els germans 
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |