Quina talla de sabata agafar
Quina talla de sabata agafar
Amb això de les talles de sabates per nens, no saps mai que fer.
Sobretot si compres unes sabates caretes...
La meva nena actualment porta un 23 (li sobra mig dit), i no se si agafar-li un 24 (amb aquest número li sobra un dit i mig). Es clar, el 23 li sobra mig dit però en res li aniran massa justes,, i si agafo la 24 no se si és massa que li sobri un dit i mig...
Qué en penseu?
Sobretot si compres unes sabates caretes...
La meva nena actualment porta un 23 (li sobra mig dit), i no se si agafar-li un 24 (amb aquest número li sobra un dit i mig). Es clar, el 23 li sobra mig dit però en res li aniran massa justes,, i si agafo la 24 no se si és massa que li sobri un dit i mig...
Qué en penseu?
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Re: Quina talla de sabata agafar
Jo compraria un 24 i no li posaria fins q sols li sobrés 1 dit, q pel q diuen, és el q ha de sobrar quan les compres...
Ara li vull comprar unes botes a la meva nena, per quan faci més fred, però li agafaré un 21 (ara porta un 20), q jo calculo q al gener ja li aniran bé...
Ara li vull comprar unes botes a la meva nena, per quan faci més fred, però li agafaré un 21 (ara porta un 20), q jo calculo q al gener ja li aniran bé...
- petitindis
- :: rateta

- Entrades: 164
- Membre des de: dj. set. 02, 2010 10:14 pm
- Ubicació: Girona
Jo també li agafaria un 24 perquè creixen molt ràpid i veuràs que en res li podràs posar.
si li va molt grossa sempre li pots posar una plantilla de pell fins que li vagi més a la mida. 
Doncs jo li agafaria el 23! Jo crec que si li sobra un dit i mig com dius no anirà gens còmode, no? 

- mirins
- :: tigre

- Entrades: 748
- Membre des de: dt. set. 29, 2009 9:10 pm
- Ubicació: Barcelona i Occitània
Doncs jo també li agafaria un 23, ha de ser molt incòmede anar amb unes sabates massa grans!
[/url]Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |