Abrigar el nadó a la maxi cosi
Abrigar el nadó a la maxi cosi
Hola noies,
Tinc de nou un altra pregunta, que de ben segur em podreu ajudar, i esque no se que faria sense els vostres consells.
Ara que ja ens arriba el fred, em questiono com abrigaré al meu petitó de 3 mesos quan el porto a la maxi cosi pel carrer?.
Amb la meva anterior filla no vaig tenir el problema, ja que mentre anava amb la maxi cosi va coincidir que era estiu, i després quan va arribar l'hivern, ja la vem passar a la cadira del carro bugaboo (ja tenia 7 o 8 mesos).
Però es clar, ara em trobo amb el germanet de 3 mesos, que el porto amb la maxi cosi acoplada al bugaboo, tinc el sac del bugaboo, però no se si servirà per la maxicosi?, crec que no, oi?
Gràcies
Tinc de nou un altra pregunta, que de ben segur em podreu ajudar, i esque no se que faria sense els vostres consells.
Ara que ja ens arriba el fred, em questiono com abrigaré al meu petitó de 3 mesos quan el porto a la maxi cosi pel carrer?.
Amb la meva anterior filla no vaig tenir el problema, ja que mentre anava amb la maxi cosi va coincidir que era estiu, i després quan va arribar l'hivern, ja la vem passar a la cadira del carro bugaboo (ja tenia 7 o 8 mesos).
Però es clar, ara em trobo amb el germanet de 3 mesos, que el porto amb la maxi cosi acoplada al bugaboo, tinc el sac del bugaboo, però no se si servirà per la maxicosi?, crec que no, oi?
Gràcies
- mamarnau_tgn
- :: girafa

- Entrades: 2220
- Membre des de: dc. des. 26, 2007 10:13 pm
- Ubicació: baix camp
Re: Abrigar el nadó a la maxi cosi
perquè no li compres allò q és com un anorak però amb peus i tot, un "buzo"... i així anirà ben abrigat i podràs passar les corretges del maxi...
- Naylacris
- :: dinosaure
- Entrades: 12234
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Yo le comprado el baby nomade de Red Castle, tenia pensado comprarselo y a parte hay un post en el foro que hablamos de el, también encontrarás un link de eurekakids que sale super bien de precio con gastos de envio 49 € yo lo compré el sábado haber si me llega mañana, en la tienda me costaba 57 €, yo es que lo veo super funcional.
También tengo un buzo pero lo veo más engorroso, pero también lo utilizaré.
Aquí te dejo el link del post y encontraras el link de la oferta.
viewtopic.php?f=11&t=18656&p=1022912#p1022912
- Ítaca
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
O li poses un buzo, o bé li compres un saquet per la maxi-cosi...
Nosaltres l'hivern passat la portàvem amb el saquet aquest q abrigava un munt, i perfecte!
Nosaltres l'hivern passat la portàvem amb el saquet aquest q abrigava un munt, i perfecte!
Jo per els bessons vaig comprar 2 sacs de la marca maxi cosi, (que son per el grup 0) i per l'Eudald l'utilitzaré també.
Jo vaig comprar un saquet que em serveix per la maxi-cosi i pel cuco del bugaboo, és perfecte perque té una cremallera per la part de dalt per obrir-lo en el cas que entris en alguna botiga o en algun lloc que faci calor. El buzo el trobo engorrós per aquest motiu si l'has d'anar treient i posant és un rollo. A més a més em serveix també pel cuco del bugaboo, el sac del bugaboo el trobo massa gran per posar-lo dins del cuco.
Naylacris ha escrit:Yo le comprado el baby nomade de Red Castle, tenia pensado comprarselo y a parte hay un post en el foro que hablamos de el, también encontrarás un link de eurekakids que sale super bien de precio con gastos de envio 49 € yo lo compré el sábado haber si me llega mañana, en la tienda me costaba 57 €, yo es que lo veo super funcional.
Gracias Naylacris,
Voy a mirarme esto del nómade
Gràcies noies a totes en general.
Em miraré això del nomade i del sac a veure...home sap greu gastar-se 50 euros per 2 mesos que l'utilitzaré
, esque el meu petit te ara 3 mesos i mig, farà 4 el dia 22, i es clar a partir dels 6 mesos ja podrà anar a la cadireta del bugaboo de la qual tinc el saquet...
En fi, que tenint en comte els vostres consells, em decidiré...
Em miraré això del nomade i del sac a veure...home sap greu gastar-se 50 euros per 2 mesos que l'utilitzaré
En fi, que tenint en comte els vostres consells, em decidiré...
- Ítaca
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Home, també penso q pots trobar saquets q abriguin molt i q no siguin de marca, i per tant més econòmics... si et dic el q em va costar el meu et faries un fart de riure i era gruixut gruixut (segur q no era el més bonic del mercat, però "vaya yo caliente..." ja m'entens)
- Naylacris
- Entrades: 12234
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
A mi mi saco era super gordote, bueno aún lo tengo en color naranja y me costó 25 €.
Gràcies itaca i nailacris, es clar no havia pensat en buscar un que no sigui de marca...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |