Jaqueta per sortir al pati
Jaqueta per sortir al pati
Hola,
A veure si les que ja teniu més experiència em podeu ajudar...
La meva petita ha de portar una jaqueta per sortir al pati. M'han comentat de comprar un "forro polar gruixudet del Decathlon", el cas és que he anat al decathlon i nomès tenien folres polars no gaire gruixuts.
Vosaltres qué els podeu als vostres fills/es?. Esque penso que hauria de ser algo còmode, lleuger i que abrigui...no se si un anorac és massa aparatós?.
A veure si les que ja teniu més experiència em podeu ajudar...
La meva petita ha de portar una jaqueta per sortir al pati. M'han comentat de comprar un "forro polar gruixudet del Decathlon", el cas és que he anat al decathlon i nomès tenien folres polars no gaire gruixuts.
Vosaltres qué els podeu als vostres fills/es?. Esque penso que hauria de ser algo còmode, lleuger i que abrigui...no se si un anorac és massa aparatós?.
Re: Jaqueta per sortir al pati
Jo l'any passa que la Jana anava a la llar d'infans (P2) també ens feien portar jaqueta i li portava un anorak que tenia una mica vellet que me l'havien passat de la meva neboda. Total és per tirar-se per terra, arrossegar-se, jugar amb sorra, etc... els destrossen.
Gràcies mirjan.
Suposo que si l'anorac no és molt aparatos ja va be. Jo n'he vist uns d'anoracs al Lefties per 12 euros, són acolxadets i abriguen, i no pesen res.
Imagino que un forro polar és més còmode a l'hora de jugar...pero de gruixudet no n'he vist a cap botiga, així que penso que li agafaré l'anorac.
Suposo que si l'anorac no és molt aparatos ja va be. Jo n'he vist uns d'anoracs al Lefties per 12 euros, són acolxadets i abriguen, i no pesen res.
Imagino que un forro polar és més còmode a l'hora de jugar...pero de gruixudet no n'he vist a cap botiga, així que penso que li agafaré l'anorac.
Annia, al Canada House tenen forros polars gruixudets i que segur que són super-còmodes... Jo ahir li vaig mirar pel Pol
Jo, al meu, per aquesta època i fins novembre, més o menys, sí que lo poso un polar del Decathlon, perquè encara no fa molt, molt fred i és pràctic; més endavant li poso un anorak vell, de l'any passat, per exemple, però pensa que els nens es mouen molt i necessiten alguna cosa que es trobin còmodes.
- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
jo igual que la nuvol, primer un polar i quan es pke hivern, una jaqueta velleta!!!
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
Jo vaig comprar (bé el va pagar la meva mare) un anorack lleuger i econòmic del Zara. 19,95 Euros.

Pensa que al pati corren i no paren de jugar amunt i avall, vull dir, potser si és massa gruixuda suarà i després es quan agafen els refredats. És important que la jaqueta de pati porti cremallera de dalt a baix i els permeti moure's tranquil.lament, per això són ideals els "forro polar" o alguna cosa per l'estil. Si tens alguna jaqueta més velleta de llana també li pot anar bé.
Sí, com diuen és una jaqueta q s'embrutarà. És important que li permeti llibertat de moviments, ja que ha de poder córrer amunt i avall, enfilar-se, etc. i estar còmode afavoreix un millor desenvolupament psicomotor.
D'altra banda, això que comentava la Juliet tb és important tenir-ho amb compte. Veig que la teva nena té 2 anys i mig aprox. En aquesta edat acostumen a bellugar-se i suar a l'hora del pati, així que podria ser contraproduent anar molt abrigat. En tot cas, com tb diu ella, si es pot descordar podria regular una mica el tema calor, tot i que hi ha escoles "estrictes" que no deixen descordar-se o treure's la jaqueta per evitar encostipats...
Segur que el que trobis li anirà bé!!
D'altra banda, això que comentava la Juliet tb és important tenir-ho amb compte. Veig que la teva nena té 2 anys i mig aprox. En aquesta edat acostumen a bellugar-se i suar a l'hora del pati, així que podria ser contraproduent anar molt abrigat. En tot cas, com tb diu ella, si es pot descordar podria regular una mica el tema calor, tot i que hi ha escoles "estrictes" que no deixen descordar-se o treure's la jaqueta per evitar encostipats...
Segur que el que trobis li anirà bé!!
- Ítaca
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Jo l'any passat sí q vaig trobar al Decathlon un forro polar q abrigava força, penso potser q el vaig comprar quan feia ja més fred. Aquest any li he comprat un tipus polar, però no tan gruixut com el de l'any passat i va sense cremallera (més endavant tornaré a passar per si encara no els han posat).
Els anoracs del Lefties són els mateixos q els del Zara (és l'Outlet) i tirats de preus i abriguen molt i no pesen gens (també en teníem un l'any passat)
Els anoracs del Lefties són els mateixos q els del Zara (és l'Outlet) i tirats de preus i abriguen molt i no pesen gens (també en teníem un l'any passat)
Moltes gràcies noies!!, gràcies a totes pels vostres consells i experiències...
Al final em quedo l'anorac del lefties, que com diu la itaca, és de l'outlet de Zara, i veig que algunes m'heu dit que també el teniu de zara. La veritat és que te pinta d'abrigar i a l'hora és lleuger en el sentit de que permetrà que la nena (que com molt be diu la ginger te 2 anys i mig) es pugui moure amb llibertat i sense que l'anorac li agobi per ser massa gruixut o dur.
La veritat és que em serveixen de molt els vostres consells (de mares ja veteranes), jo amb aixó de l'escola bressol, vaig de "novata" ja que la meva petita ha començat aquest curs.
Gràcies de nou a totes
Al final em quedo l'anorac del lefties, que com diu la itaca, és de l'outlet de Zara, i veig que algunes m'heu dit que també el teniu de zara. La veritat és que te pinta d'abrigar i a l'hora és lleuger en el sentit de que permetrà que la nena (que com molt be diu la ginger te 2 anys i mig) es pugui moure amb llibertat i sense que l'anorac li agobi per ser massa gruixut o dur.
La veritat és que em serveixen de molt els vostres consells (de mares ja veteranes), jo amb aixó de l'escola bressol, vaig de "novata" ja que la meva petita ha començat aquest curs.
Gràcies de nou a totes
hola!
Fa uns dies vaig veure aquest anorak al zara, i vaig pensar que seria una nova adquisició pel pati. On hi ha lefties de nens?
Gràcies!!!
Fa uns dies vaig veure aquest anorak al zara, i vaig pensar que seria una nova adquisició pel pati. On hi ha lefties de nens?
Gràcies!!!
Hi havia un outlet de Prénatal dins les galeries Maldà de Barcelona. I crec recordar un post en un d' aquests fòrums que hi algú va penjar enllaços d'outlets i lefties varis.
Per cert, tinc una pregunta: què feu amb les caputxes dels anoraks o polars quan van amb botons perquè el nen no les perdi pel carrer? No s'enganxen prou bé, les he de cosir directament o teniu algun truquet?
Per cert, tinc una pregunta: què feu amb les caputxes dels anoraks o polars quan van amb botons perquè el nen no les perdi pel carrer? No s'enganxen prou bé, les he de cosir directament o teniu algun truquet?
- Ítaca
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Nius, el Lefties q vaig jo és a la Pl. Universitat, cantonada amb Pelai...
Montse, jo és q li trec la caputxa quan es pot separar... prefereixo posar-li un gorro lligadet q no la caputxa pq se la treu cada dos per tres i amb el gorro sembla q aguanta més...
Montse, jo és q li trec la caputxa quan es pot separar... prefereixo posar-li un gorro lligadet q no la caputxa pq se la treu cada dos per tres i amb el gorro sembla q aguanta més...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |