SOS no dorm!

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
MIRJAN
:: tigre
Entrades: 736
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 6:43 pm
Ubicació: Barcelona

SOS no dorm!

EntradaAutor: MIRJAN » dc. set. 01, 2010 7:58 am

Hola, us explico el problema aviam si a algú se li acut què puc fer o algú s'hi ha trobat.
La meva filla de quasi 3 anys, li falten 3 mesos, MAI ha dormit bé, despertant-se TOTES les nits de la seva vida entre dues i vuit vegades les pitjors nits. Ens crida amb exigència només pq li donem el bibe que te allà al costat (no li dona la gana de fer-ho ella). Ho dic en aquest tò perque se m'està convertint en una tortura xina. Ara tinc una altra nena de dos mesos i mig i imagineu-vos el panorama, tot i que per sort la peque dorm genial però hem de despertar-nos per mamar. No puc deixar que la gran cridi massa perque em desperta a la petita, així que quan ens crida em d'anar-hi deseguida.
Hem provat l'homeopatia i res, no ens ha funcionat. He intentat explica-li, parlant amb ella, que no ens cridi, que agafi ella el bibe que el te allà al costat, però res de res. I l'altra cosa és que a les 7 del matí la tenim ja super desperta i amb exigencies de que vol llevar-se i clar no hi ha res a fer, no podem obligar-la a tornar-se a dormir. Total que jo no dormo més que entre 5 o 6 hores pero despertant-me cada 2 hores i per la gran, no per la petita que seria el més comprensible.
Si que està molt i molt gelosa però ja us dic que el problema dela son ve de sempre però ara és més insuportable, m'afecta al caràcter, a la pa`ciència, a moltes coses.
Algú te alguna idea o ha passat pel mateix??
una cosa, va a dormir entre les 21 i les 22hores, i fa migdiada entre 1.30 i dues hores. No tenim problema a l'hora de posar-la a dormir.De la migdiada no hi ha deu que la llevi, clar no dorm a la nit. Hem provat no fer migdiada i a la nit passa el mateix. Hem provat anar a dormir molt més tard però igualment a les 7 la tenim llevada.
Imatge

Imatge
vallpresona
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 330
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:36 am
Ubicació: Alt Empordà

Re: SOS NO DORM!

EntradaAutor: vallpresona » dc. set. 01, 2010 10:58 am

Jo no és que et pugui ajudar, ni molt menys (tot i que ja m'agradaria!), però et puc entendre perque el meu fill acaba de fer els 2 anys i em sembla que va per el mateix camí. Tampoc jo sé el que és dormir una nit de tirada perquè sempre es desperta algún cop.
Es clar que jo no tinc cap més fill i puc entendre que perdis la paciència, els nervis, ... TOT!!!!
No descansar és molt esgotador i més si són tantes nits acumulades i al damunt tu amb un bebé!
Dius que has intentat la homeopatia ... i les flors de bach? Que et facin un preparat per a que descansi bé i per els gelos especialment? Potser milloraries una mica i per provar ... Jo les vegades que les he utilitzat he notat millora ...
Es el que se m'ha acudit i per això que t'ho he volgut comentar.
Molta sort i molta paciència!!!
Imatge
MIRJAN

Re: SOS no dorm!

EntradaAutor: MIRJAN » dc. set. 01, 2010 9:17 pm

Gràcies per contersar! potser si que provaré això de les flores de Bach, no hi perdo res. Aviam si va bé.
Imatge

Imatge
Odolly
:: poltre
Entrades: 699
Membre des de: dc. ago. 11, 2010 12:38 pm

EntradaAutor: Odolly » dj. set. 02, 2010 9:37 pm

Hola noies!
Veig que hi ha problemes a les nits......uf quin rollo!!!!!!partint de la base de que no sóc ningú per dir res, us donaré la meva humil opinió.
crec que el problema és que els vostres fills saben que dominen la situació, saben que si criden hi anireu i els hi donareu el que demanen només perquè callin. (Quan hi ha son és el més pràctic i més ràpid). Doncs jo crec que hauriau d'agafar una setmana de vacances i pensar que durant quella setmaneta aconseguireu que els nens dormin la nit sencera!!!però us ho heu de creure pk sinó......no servirà de res!!!

heu d'entendre que no hi ha la necessitat física de demanar bibi ni aigua ni por ni res de res!!!ho fan per veureus i prou. jo intentaria amb el Mètode Estivill , però amb alguns "retocs", no m'agrada ser tan "dura".

He anat durants tres anys seguits a l'escola de pares que organitza la Generalitat programa: "créixer amb tu" ho podeu buscar per internet i relament val MOLT la pena anar-hi!!!! els ponents son ujns grans professionals del mon de l'educació i es fa xerrades on hi participem tots els pares i totes les mares, cada mare exposa el seu problema i entre tots/-es s'intenta solventar!!!!de veritat que us ho recomano.

Ja he dit que és la meva opinió i que tot i treballar en el mon de l'educació no sóc ningú!!!
però de mare a mare us envio molta MOLTA paciència i molts ànims!!!!

Una abraçada!!!!!
Imatge
Imatge
Imatge
MIRJAN

EntradaAutor: MIRJAN » ds. set. 04, 2010 4:54 pm

Hola Olga_millan

Gràcies per intentar ajudar. El problema que hi veig és que no puc deixar d'anar quan crida perquè si no hi vas cada cop crida més, es va posant nerviosa i el que faria seria llevar-se i venir a l'habitació, i clar tinc l'altra petita que encara no te els 3 mesets i me la despertaria.
Potser ho hauria d'haver fet abans però la veritat és que si no hi anem ve ella així que no solucionem res.
Tinc esperança amb l'escola! ara comença p3 i potser això de deixar de fer midgiada i cansar-se (diuen que arriben tant cansats...) potser ens canvia la cosa.
El tema del cansament, dir que portem dos mesos en una casa que tenim fora i tenim jardí comunitari, i te molts amiguets, es passa el dia corrent amunt i avall, al jardí, jugant a pilota, amb bici, amb patinet, a la picina, vull dir que més cansament del que acumula no se si l'agafará a l'escola! i ni així dorm la nit seguida... És una nena molt moguda que necessita jocs de moviment, a la llar d'infans ja ho vam veure. Res d'estar-se asseguda fent un puzzle o pintant saps? ella ha d'estar enfilant-se per qualsevol lloc, corrent, suant! De vegades penso que és tant moguda que per això no pot descansar tota la nit!! uf no se... espero que a poc a poc vagi aprenent a dormir la nit d'una tirada.
Imatge

Imatge
isa
:: dofí
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

EntradaAutor: isa » ds. set. 04, 2010 8:05 pm

MIRJAN em sap molt de greu que passeu per aquesta situació, ha de ser duríssim i més amb una petitona, però no penso que el "no fer-li cas" sigui la solució, en absolut!!
Què et diu, ella, quan parleu del tema durant el dia? La meva filla té dos anys i mig i parla i raona molt....vull dir....et dóna alguna resposta? I si intentes premiar-la amb algo, després d'haver-li explicat el per què no pot cridar-te a mitja nit, això, la premies amb algo si no crida? O no sé.....si el que reclama és atenció, que estiguis per ella i li passis tu el bibe, explica-li que no pot cridar i demana-li que vingui i te'l demani fluixet, en veu baixa. I si ho fa bé, doncs al matí següent la premies amb alguna cosa. I poc a poc li vas demanant que no et desperti i l'agafi ella, el bibe. Tot això la farà sentir millor que l'IGNORAR-LA!
Sort i ànims noia, :-()-)
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
mamavi
Entrades: 633
Membre des de: dv. feb. 29, 2008 9:03 am

EntradaAutor: mamavi » ds. set. 04, 2010 8:17 pm

I si quan es desperta la poseu al llit amb vosaltres no dormiria de tiron? Potser aixi se li acaben els gelos (al mimar-la i estar amb vosaltres) i no es desperta a la nit x cridar-vos perque us te al costat.
Es una idea. Potser no desperta a la germaneta.
MIRJAN

EntradaAutor: MIRJAN » ds. set. 04, 2010 9:16 pm

Si, estic intentant raonar amb ella, que no ens cridi, li explico que hem de dormir, que si no els pares estan molt cansadets i que tenen son, i que si vol el bibe se'l pot agafar soleta, que el te allà al costat i que així estarem mooolt contents. A ella això de què estiguem molt contents li fa gràcia. Aviam suposo que amb el temps millorarem, hem de tenir molta paciència. De totes maneres pensaré en això del premi a l'endemà, és bona idea.
Això de dormir amb nosaltres, també ho hem provat alguna nit, i es desperta igualment!! L'altre dia que el meu marit no hi era, quan es va despertar cap a les 12 me la vaig posar al llit i li vaig dir que si es despertava párlés fluixet perque la Clara estaria dormint i no la podiem despertar, doncs ara em fa gràcia però.... de sobte vaig sentir un xiuxeieg a l'orella que em va despartar a les 4 de la matinada, dient MAMA VULL LLET AMB COLACAO MAMA VULL LLET AMB COLACAO.... m'ho deia molt fluixet però a l'orella... pobreta quin fart de riure!
En fi, que m'ho acabo prenent amb humor, què hi hem de fer oi?? tinc tantes esperançes amb l'inici de l'escola! aviam si em fa el canvi i comença a dormir millor....
Imatge

Imatge
Odolly

EntradaAutor: Odolly » dg. set. 05, 2010 10:29 am

estic d'acord amb el tema de raonar amb ella i explicar-li que és el que pot fer i que és el que no! ara bé, ella ha de saber que a la nit es dorm i no es crida, ni ens alcem del llit i prenem biberó (am tres anys això no hauria de ser!!!)
Jo no crec que el millor sigui ignorar-la, és més , crec que és el pitjor que és pot fer! si et crida ves-hi, cada cop amb una distància més llarga de temps, als 30 segons de cridar-te, al minut, al minut i mig.....enbtra a l'habitació i molt dolçament li dius que no son hores de cridar, que el pare i la Clara dormen, i els veïns i els amiguets del cole.....

pel tema de despertar a a la germaneta.....si no vols que s'alci ella et proposo que et posis una cadira a la porta de la seva habitació de manera que no et vegi i si s'alça no arribarà a la teva habitació. has de pensar que les nits que decideixis treballar per tallar aquesta situació, no dormiras!però val més no dormir dos tres nits i llavors dormir TOTA LA VIDA d'una tirada que continuar esperant a que la nena faci un canvi (que realment no se quan arribarà). conec nens de 6 i 7 anys (i més grans) que encara es depserten i van a l'habitacó dels pares.

pel que fa a anar a domir a l'habitació dels pares.........totalment en contra (opinió molt personal, que cada familia fa el que vol amb els seus fills i els educa com vol). Jo crec que els nens han de saber que cadascú tenim el nostre espai, la nostra intimitat.... On és la intimitat de la parella si tenim dos fills dormint a la nostra habitació i un d'ells al nostre llit? Realment volem que els nostres fills siguint depenents de l'adult inclús a l'hora de dormir?o volem que siguin el mé autònoms possibles i que cumpleixin unes normes i uns hàbits que compleix la immensa majoria de la societat.
penseu que és el millor per tots, dormir les nostres hores i sobretot DESCANSAR!!!!

I MOLT BÉ EN PREMIAR QUAN HO FACI BÉ!!!!!!

bé a veure si creem un bon debat!!!
Imatge
Imatge
Imatge
mamavi

EntradaAutor: mamavi » dg. set. 05, 2010 12:22 pm

Olga jo estic en contra del que dius, pero ho respecto eh? ja que crec que el fet que unnen dormi a l'habitacio dels pares no resta intimitat als pares. Hi ha molts llocs on tenir intimitat no creus?
Pel que fa a que son depenents dels pares, potser pel dormir si, pero ja esta. Hi ha moltes raons del perque una familia decideix que un o tots els seus fills dormin amb ells... per pors dels petits, per evitar despertars, per creença personal, ...
Conec moltes families que dormen tots junts i els fills son ben independents :ok:

S'han fet molts estudis que parlen del mal que es fa als nens obligant-los a quedar-se sols al llit mentre estan espantats, sols, a les fosques, plorant, cridant... els crea traumes (depen del nen, ja sabem que hi ha gent mes i menys feble), problemes d'autoestima etc...
Si voleu penjo els webs on parlen d'aquests estudis.

En contra, El Dr Estivill parla del deu metode com el millor perque els pares puguin dormir tranquils i els seus fills estiguin a una altre habitacio dormint (o no). Be, aquest metode (que de fet es del Dr Ferber i ell nomes el va reescriure) marca les pautes i rutines que molts coneixem pero no te cap estudi posterior de com afecta als nens que ho han patit.

Per finalitzar, mireu aquest video (son 2 minutets) i reflexioneu sobre el que diu:
http://www.youtube.com/watch?v=MftiS8W9 ... r_embedded
Odolly

EntradaAutor: Odolly » dg. set. 05, 2010 12:33 pm

MAMAVI Tot el que es diu en aquest fòrum son opinions i cadascú pot dir la seva, només faltaria!
Quan parlo d'intimitat no parlo només de sexe, eh?parlo dels pocs moments que te la parella per parlar a soles de com ha anat el dia.
Trobo perfecte que hi hagi parelles que dormin amb un o varis fills a l'habitació, és el que ells decideixen i com que ho han decidit ells no els hi suposa cap problema. Jo no estic d'acord quan és la criatura qui ho decideix i els pares no hi estan d'acord i dormen malament, intranquils i inclús se de pares que dormen el pare al llit del nen i el llit al llit del pare (pare imare separats cada dia cada nit). I volen que dormin a la seva habitacio però no ho aconsegueixen (no se si m'explico) Crec que qui posa les normes a la llar son els pares i no els fills.
Pel que fa al tema del Dr Estivill tampoc m'agrada el seu mètode (seguir-lo a rajatabla) és massa estricte i desde el meu punt de cista massa dur, jo parlo d'un terme mig. perque tampoc m'agrada el mètode del Dr Gonzàlez.

Voinga marones més opinions!!!
Imatge
Imatge
Imatge
isa

EntradaAutor: isa » dg. set. 05, 2010 5:26 pm

Olga, totalment en contra del que dius, totalment. Jo trobo que a mitja nit et pot necessitar més la teva filla que no té ni tres anys que el teu home que potser en té més de trenta. Crec que els nens tenen NECESSITATS, no capricis ni ganes d'esguerrar-te la nit cridante. Crec que si un nen et reclama un bibi a mitja nit, no té absolutament res de dolent. Aviam si tu vols aigua a mitja nit i t'han de dir que no són hores.
si no vols que s'alci ella et proposo que et posis una cadira a la porta de la seva habitació de manera que no et vegi i si s'alça no arribarà a la teva habitació.
Això és el que entenc? Que posi una cadira per a que la nena no pugui passar? No sé si t'he entés bé.....em sembla una barbaritat molt gran.

Realment volem que els nostres fills siguint depenents de l'adult inclús a l'hora de dormir?o volem que siguin el mé autònoms possibles i que cumpleixin unes normes i uns hàbits que compleix la immensa majoria de la societat.
Els nens que de petits han rabut més afecte i comprensió són els més autònoms de grans. I si comptes a tota la societat....suposo que parles de la societat d'aquí. La societat entesa com a tot el món, la majoria dorm amb els seus fills, mira Àsia, mira Amèrica Llatina, mira Àfrica. :ok:
Imatge
Imatge
Carme74
:: zebra
Entrades: 1478
Membre des de: ds. març 01, 2008 7:08 pm

EntradaAutor: Carme74 » dg. set. 05, 2010 8:04 pm

Uff!!!! Jo no vull entrar en la discussió Estivill o similar perquè d'entrada crec que cadascuna té la seva opinió. Només aclarir que jo n'estic del tot en contra.
Voldria reconduir el post cap a el SOS que envia la MIRJAN i mirar si es pot trobar una solució a la situació que està passant des de fa tres anys.
T'emtenc perfectament, perquè em semblava estar llegunt una descripció de la meva filla petita. Ha tingut múltiples despertars des de sempre, fins al punt que durant més de 7 mesos (entre els seus 8 i els 15), mai va dormir més d'una hora i mitja seguida. Si dormia 2 hores seguides era un somni!!!
Nosaltres vam trobar la solució. Lenta però segura. Les FLORS DE BACH ens van er màgiques! La primera setmana va dormir tres hores seguides a la nit!!!!! >.-<: >.-<: Ara ja les hem deixades, després de més d'un any, i ara dorm tota la nit o es desperta un cop i prou per beure aigua.
Jo de tu ho provaria!!! I amb els gelos també han anat bé amb la gran!
Ànims!!!
Imatge

Imatge
Odolly

EntradaAutor: Odolly » dg. set. 05, 2010 9:21 pm

ISANO NO !!!!!!lo de la cadira és per que la mare segui al passadís i pugui arribar a despertar al nadó, no per posar-li una barrera!

Està totalment demostrat que un nen que te un bon sopar NO NECESSITA cap presa a mitja nit, la nena l'únic que vol és mantenir contacte amb la mare i ella SAP PERFECTAMENT que si demana menjar li donarà., no se li acudirà demanar un canvi de pijama o uns llençols diferents......el menjar, l'aigua.....son bàsics i sap que la mare és més dèbil en aquest aspecte i li acabarà donant.

Si el nen no vol menjar i demana una altra cosa perque la que hi ha no li agrada, li fem una altra???li oferim sempre el que vol???????????

conec un cas d'una nena que ara te tres anys, cada hora demana bibi, mai mai mai se l'acaba. la nena dorm una hora al seu llit i a l'hora demana anar al llit del pare i la mare, els pars cedeixen i ella cap allà! a l'estona la nena crida: pare marxa, pare veste'n, surt d'aqui, em molestes......al final el pare cedeix i marxa al sofà. ja es de matinada i el pare molts dies s'ha d'alçar a les 5 del mati per agafar un camió i fer MOLTS kilómetres.
mentre és al llit cada hora o cada mitja hora crida: mama bibi!!li dona el bibi, aquest no!!!!el rosa!!i li dona el rosa........mama el bibi!!!!!!aquest no que esta fred.......TOTA LA NIT.........CADA DIA.......DE TOT L'ANY!!!!!

un esgotament diria jo!jo no parlo de posar-te dura amb el nen ni enfadar-te ni castigar-la ni pegar-la ni tot això!!!!!!tot ho has de fer amb carinyo i estima sempre explicant tot a la criatura perque son el més important per noslatres!!!!raonant i a poc a poc i molts mimos segur que ho acosegirà!!!! i amb l'ajuda de les flors de Bach serà més fàcil!!!
Imatge
Imatge
Imatge
isa

EntradaAutor: isa » dg. set. 05, 2010 10:27 pm

Ok Olga, no havía entés el tema de la cadira. No respondré la meva opinió sobre les teves paraules perque han dit per aquí que no és el tema a debatre i sería molt llarg. :ok:
Bé, MIRJAN que tinguis sort!!
Imatge
Imatge
Odolly

EntradaAutor: Odolly » dl. set. 06, 2010 9:08 pm

Ok Isa, estic d'acord!!!

espero haver pogut ajudar a la mami que demanava ajuda!!!!!em sap greu haver posat aqui coses que potser no tocàven!!!

sort a totes!!! :ok:
Imatge
Imatge
Imatge
MIRJAN

EntradaAutor: MIRJAN » dt. set. 07, 2010 10:32 pm

Noies noies... ja se que totes em voleu ajudar amb els vostre particular punt de vista, moltes gràcies! De fet he provat una mica de tot, sense seguir cap `"mètode". Hem passat per etapes més flexibles com per altres més estrictes per part nostre. Depèn del dia, del cansament que portes, de l'humor que tens, o de com és el despertar nocturn, reacciones d'una o altra manera.
Avui ha començat P3, i pobreta ha arribat taaaaant esgotada que a les 21.30 h ha caigut rodona al sofà (estavem celebrant l'aniversari de l'avi).Això no havia passat MAI!!! En fi, que potser provaré les flors de bach.
Per cert, això de les flores de Bach?!!? a Barcelona, on ho puc trobar?! em podeu recomanar algun lloc on en facin?
Moltes gràcies perl vostre interès
Imatge

Imatge
mamavi

EntradaAutor: mamavi » dc. set. 08, 2010 7:08 am

Carme, si també m'agradaria saber més de les flors de Bach... es prenen com a infusió?
Per preparar-ho MIRJAN a moltes herboristeries en fan.

I alguna ha provat el xarop de la gama "osito sanito", el dormilón? Jo he provat el de la jalea real (per la peque quan tenia uns 22 mesos i havia passat com 3 setmanes d'antibiotic, per reforçar-la) i el defensor (que te propolis i li va anar de conya per evitar refredats etc).
Però sé que hi ha el dormilón (i d'altres) que conté extracte de til·la, melissa, etc i es clar, pels nens que no els agraden les infusions potser va bé. Sabeu alguna cosa del xarop? Ah, es compren també a herboristeries.

Del tema EStivill sí o no no em ve degust discutis, cada mare i pare fan el que poden i volen en situacions de crisi, i sempre presuposo bona voluntad en tothom. :ok:
Odolly

EntradaAutor: Odolly » dj. set. 09, 2010 9:18 pm

Mamavi estic d’acord en el que dius “cada mare i pare fan el que poden i volen en situacions de crisi, i sempre presuposo bona voluntad en tothom” tots fem el que podem com podem i sempre volem el millor per als postres pekes! :-)(-:

Mirjan que bé que la nena hagi dormit!!!!! zz:-) m’alegro molt per vosaltres!!!!!!!no perdis mai l’esperança i lluita per el que vosaltres com a pares voleu!!!!! >.-<:
Imatge
Imatge
Imatge
silviapml
Entrades: 1767
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 7:18 pm

EntradaAutor: silviapml » dj. set. 09, 2010 10:33 pm

Hola noies,
Ara mateix estic prenent nota de totes les vostres experiències per si em passa a mi una cosa similar (però que consti que jo la meva l'he encarregat que sigui dormilega com la mare zz:-) , tot i que després ja sabem que fan el que volen :p-) ). Per l'experiència que han compartit amb mi algunes mames del meu voltant i per coses que he llegit i que van més amb la meva personalitat, penso que el reforç positiu dona molt bons resultats, i amb una nena de 2-3anys es pot fer. O sigui que tema premiar l'endemà o a finals de la setmana, fins i tot fent un gràfic o alguna cosa que sigui molt visual per a la personeta amb la que esteu negociant, va força bé.
Sobre les flors de bach. Hi ha herbolaris on hi ha gent que sap com funcionen i els hi podeu demanar consell. També hi ha moltes webs que parlen sobre el tema i us podeu informar. Per a les que no sabeu com funcionen, són uns extractes de flors que es poden prendre directament a sota de la llengua, s'hi posa una gota i prou, però em sembla que per a nens petits és millor que se les prenguin barrejades amb suc o aigua. Això ho parleu amb l'especialista que us recomani quines han de prendre i que us les pautin.
Bona sort!!!!
El post de la bitxi: viewtopic.php?f=71&t=18573

Soc donant de llet materna!!

Imatge

Imatge

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::