pors a la foscor!!!!

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
techary
:: zebra
Entrades: 1967
Membre des de: dj. maig 01, 2008 1:20 pm
Ubicació: Vallés oriental
Contacta:

pors a la foscor!!!!

EntradaAutor: techary » dt. març 09, 2010 10:00 pm

fa gairebe un any que l"aarón es incapaç de dormirse sense llum,hem de deixarli la del passadis i si li trec abans que sadormi plora,cada dia igual sense excepcio fins cuan sera aixi?
ImatgeImatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: pors a la foscor!!!!

EntradaAutor: neuetes » dc. març 10, 2010 7:24 am

I si li posses un punt de llum a la seva habitació i el deixes engegat tota la nit?
techary
Contacta:

EntradaAutor: techary » dc. març 10, 2010 8:12 am

Ja en te un de ikea aquest tampoc lí por faltar desde que va neixer ara vol la del passadis tambe i si es desperta i no la veu encesa plora com un descosit
ImatgeImatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
montsant
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dv. abr. 10, 2009 12:16 pm

EntradaAutor: montsant » dc. març 10, 2010 8:51 am

Hola techary!

Doncs el meu fill gran va començar a tenir por fa relativament poc (cap als 3 anys gairebé) i el que vam fer va ser posar una llum de taula amb bombeta de baix consum oberta fins que nosaltres marxem a dormir. Clar que ell ja no es torna a despertar fins al matí i no plora si es desperta i veu fosc. Ara, si es desperta per fer pipi a mitja nit ens la fa tornar a deixar oberta... Però com et diuen és del tot normal, i suposo que va per edats. El Ton em diu que veu coses o sent sorolls i és que clar, la imaginació li va a mil per hora! I com que d'aquí a poc dormirà amb el germà petit suposo que quan ell ja no tingui por començarem amb el petit.

Ja veus que és del tot normal i suposo que també va a caracters, de totes maneres només cal tenir paciència. Jo per molt que li expliqui que no cal tenir por ell vol la llum i punto. A veure quan passen aquesta etapa... :ok:
Imatge

Imatge
techary
Contacta:

EntradaAutor: techary » dc. març 10, 2010 9:16 am

Tindras un tercer fill???
ImatgeImatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
montsant
Entrades: 436
Membre des de: dv. abr. 10, 2009 12:16 pm

EntradaAutor: montsant » dt. març 16, 2010 10:44 am

jo??? no, per ara no ho tenim previst... encara que m'encantaria, eh? però primer hem d'agafar el truquillo a això de tenir-ne dos! neu:-D

suposo que ho has entés perquè he dit lo de que començariem amb el petit... volia dir amb el germà petit, per ara no n'hi ha cap en camí! :ok:
Imatge

Imatge
techary
Contacta:

EntradaAutor: techary » dt. març 16, 2010 10:57 am

Doncs les coses estan igual per aqui,portem nits que no la parem en tota la nit i si la parem es desperta i plora,la veritat es que no se com sho fa,no dorm? ara pero,el pobre te raons per fer-ho ahir vam estar a urgencies per 2 cop i despres de ferli analitiques lo que era abans una gastroenteritis severa sha convertit en paperes!!! esta que no es pot moure,li comprarem un altre punt de llum del micky que li agrada molt habera que....
ImatgeImatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::