El meu fill no ha crescut el que li tocava

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
PRUNAENSUCRADA
:: cèrvol
Entrades: 511
Membre des de: dl. feb. 18, 2008 2:26 pm
Ubicació: Porqueres

El meu fill no ha crescut el que li tocava

EntradaAutor: PRUNAENSUCRADA » dj. feb. 21, 2008 1:32 pm

Hola a totes!

Acabo de venir del pediatre pq en Dídac tenia la revisió dels 3 anys. Tot ha sortit molt bé, però m'ha dit que no havia crescut el que li tocaria per la seva edat. El seu pare és baixet (1'65m) i jo tampoc sóc molt alta (1'69). El problema és que el ene té uns cosins que són molt baixets, i el metge ja els ha dit que com a molt faràn metre i mig de grans.

Ja sé que això tampoc és un gran problema, però no se, m'he quedat una mica xof després d'anar al metge. Per una part veig que el nen menja més que els seus cosins a la seva edat (pq ells no menjaven RES de RES), i tampoc el veig petit (ara fa 94 cm i té 3 anys i un mes), però mira, com que des que va nèixer ha tingut petites cosetes, aquesta notícia m'ha agafat malament....

Ho sento, necessitava buidar el pap, tot i que ara am sento malament pensant en la gent que realment té problemes amb el creixament del seu fill... no sé, algu ha passat per el mateix que jo? pot ser que faci una crescuda i es posi a la mida que li toca (tampoc demano que sigui un Romai). Ai no se, la veritat és que no vull sentir-me així, suposo que amb els dies ja se'm passarà aquesta sensació.

Gràcies per tot noies, i perdó per la tabarra.

Petonets a tothom :--/)
Imatge
Imatge
galarina
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1900
Membre des de: dj. nov. 01, 2007 4:01 pm
Ubicació: Osona

...

EntradaAutor: galarina » dj. feb. 21, 2008 2:41 pm

Realment és molt baixet? M'he quedat sorpresa al llegir el teu missatge... i intento fer memòria, però diria que en Marc a la revisió del 3 anys feia 97 cm, tampoc és tanta la diferència, no? A més si mires les marques de roba als 4 anys fan una 102 o sigui (1m02cm) i si no recordo malament als 3 anys no és una 100?
Tinc una pediatra que mai m'ha preocupat per això del pes ni la mida i la veritat és que li agraeixo molt. No tots tenim nens alts i grossos!
Jo medeixo gairebé 1'70 i peso 60 kg (normalment 58, però encara arrossego restes de l'embaràs) i el meu home deu fer 1'73 i pesa 67 kg. En Marc a l'any no arribava als 9kg i tinc amigues que el nen amb 10 mesos ja pesa 9 kg. Tots sóm diferents!
Vinga no et desanimis!
Imatge
Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Imatge

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
karkinyoli
:: lleona
Entrades: 982
Membre des de: dv. feb. 08, 2008 3:17 pm

EntradaAutor: karkinyoli » dj. feb. 21, 2008 2:58 pm

Si prunaensucrada, estic d'acord que no tots han de ser segons les mides estàndards. Jo no tinc nens, però recordo de petita que sempre que anava al pediatra, tan a mi com als meus germans ens deien que érem baixets i pesàvem massa. Home, és veritat que de gran cap de nosaltres és alt (jo faig 1,59), però tampoc és res de l'altre món. A més, si els pares ja no són molt alts, em sembla súper lògic que no surtin Paus Gasols, no?
A vegades els metges treuen les seves taules i si no t'ajustes a la mitjana, ja sembles un friki...Jo de tu no em preocuparia, no sé és la meva opinió. :--/)
PRUNAENSUCRADA

EntradaAutor: PRUNAENSUCRADA » dj. feb. 21, 2008 3:03 pm

Gràcies noies!!!

Ja se que no m'haig de preocupar, i la veritat és que el seu pare i jo ja n'haviem parlat moltes vegades, sobretot durant l'embaràs, ja que hem viscut de prop tot lo dels nens de la seva germana, però no se, la notícia m'ha aixafat una mica, i la veritat és que els pediatres a vegades sembla que més que tractar amb nens tracten amb màquines que han d'anar fent el seu programa sense passar-se un pas i anant sempre alhora...

Bé, gràcies per ajudar-me, sous uns sols.... **--o-) **--o-)

Petonets noies :--/)
Imatge
Imatge
jochechita
Entrades: 923
Membre des de: dv. set. 21, 2007 9:04 am

EntradaAutor: jochechita » dj. feb. 21, 2008 3:37 pm

.

ACABO DE MIRAR EL LLIBRET BLAU D ´EN MARC I SI FO EL TEU FILL PRUNAENSUCRADA ET DONA UN YUYU ... :-D :-D :-D

EN MARC ALS 3 ANYS JUSTOS MEDIA 90 CENTIMETRES...TOT UN CIGRONET!! TOT I QUE MENJA MOLT BÉ I EL SEU DESENVOLUPAMENT ES CORRECTE HI HA UNA COSA MOLT CLARA QUE NO ES POT CANVIAR DE CAP DE LES MANERES.... I ÉS LA GENETICA!! JO FAIG METRE I MIG JUSTET I EL SEU PARE NO ES TATXENCO PRECISAMENT, FA UN METRE 70 MÉS O MENYS.
EL PEDIATRA M´HA DIT QUE EN COMPTES DE FER-LI LA REVISIÓ A L´ANY QUE EL PORTI D´AQUI A 6 MESOS Y MIRAREM QUAN A CRESCUT.

MIRA, A MI ES EL QUE MENYS EM PREOCUPA...JO SEMPRE HE SIGUT LA BAIXETA DE LA CLASSE, AL GIMNÀS EM DEIEN LA HORMIGA ATÒMICA, MAI HE TINGUT COMPLEXE I HE SIGUT I SÓC FELIÇ AMB L´ALÇADA QUE M´HA TOCAT, HE CRESCUT ( POQUET :-D ) MOLT SANA I HE ARRIBAT ALLÀ ON M´HE PROPOSAT,AIXÍ QUE SI EL MEU FILL SURT "XIKITIN" COM LA SEVA MAMA, ANIREM DE LA MANETA PEL CARRER I CANTAREM: PIN I PONNNNNN, PEQUEÑITOS :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

EL MÉS IMPORTANT ES QUE ESTIGUI SA I SIGUI FELIÇ :ok:
ImatgeImatge

ImatgeImatge
jochechita

EntradaAutor: jochechita » dj. feb. 21, 2008 3:38 pm

.

ACABO DE MIRAR EL LLIBRET BLAU D ´EN MARC I SI FO EL TEU FILL PRUNAENSUCRADA ET DONA UN YUYU ... :-D :-D :-D

EN MARC ALS 3 ANYS JUSTOS MEDIA 90 CENTIMETRES...TOT UN CIGRONET!! TOT I QUE MENJA MOLT BÉ I EL SEU DESENVOLUPAMENT ES CORRECTE HI HA UNA COSA MOLT CLARA QUE NO ES POT CANVIAR DE CAP DE LES MANERES.... I ÉS LA GENETICA!! JO FAIG METRE I MIG JUSTET I EL SEU PARE NO ES TATXENCO PRECISAMENT, FA UN METRE 70 MÉS O MENYS.
EL PEDIATRA M´HA DIT QUE EN COMPTES DE FER-LI LA REVISIÓ A L´ANY QUE EL PORTI D´AQUI A 6 MESOS Y MIRAREM QUAN A CRESCUT.

MIRA, A MI ES EL QUE MENYS EM PREOCUPA...JO SEMPRE HE SIGUT LA BAIXETA DE LA CLASSE, AL GIMNÀS EM DEIEN LA HORMIGA ATÒMICA, MAI HE TINGUT COMPLEXE I HE SIGUT I SÓC FELIÇ AMB L´ALÇADA QUE M´HA TOCAT, HE CRESCUT ( POQUET :-D ) MOLT SANA I HE ARRIBAT ALLÀ ON M´HE PROPOSAT,AIXÍ QUE SI EL MEU FILL SURT "XIKITIN" COM LA SEVA MAMA, ANIREM DE LA MANETA PEL CARRER I CANTAREM: PIN I PONNNNNN, PEQUEÑITOS :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

ImatgeImatge

ImatgeImatge
jochechita

EntradaAutor: jochechita » dj. feb. 21, 2008 3:38 pm

.

ACABO DE MIRAR EL LLIBRET BLAU D ´EN MARC I SI FOS EL TEU FILL PRUNAENSUCRADA ET DONA UN YUYU ... :-D :-D :-D

ImatgeImatge

ImatgeImatge
jochechita

EntradaAutor: jochechita » dj. feb. 21, 2008 3:39 pm

.

ACABO DE MIRAR EL LLIBRET BLAU D ´EN MARC I SI FOS EL TEU FILL PRUNAENSUCRADA ET DONA UN YUYU ... :-D :-D :-D

ImatgeImatge

ImatgeImatge
jochechita

EntradaAutor: jochechita » dj. feb. 21, 2008 3:41 pm

I NO SÉ PERQUE M´HAN SORTIT TROPECIENTOS MISSATGES IGUALS!! :-((
ImatgeImatge

ImatgeImatge
karkinyoli
Entrades: 982
Membre des de: dv. feb. 08, 2008 3:17 pm

EntradaAutor: karkinyoli » dj. feb. 21, 2008 4:08 pm

Perquè els baixets ens hem de fer sentir més!!!!!!!!!!!!! :p-)
:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
nunu
:: granota
:: granota
Entrades: 211
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 11:35 am

EntradaAutor: nunu » dj. feb. 21, 2008 4:17 pm

Hola prunaensucrada,

encara que et digui que no t'amoïnis i no pateixis segurament ho seguiràs fent perquè ets mare..., però et diré que el meu nen que ara té gairebé 4 anys i mig, des de sempre ha estat petit, d'alçada i de pes, de fet em van fer cesària a les 38 setmanes perquè duia retard de creixement intrauterí, a part de que venia de natges i tenia poc líquid amniòtic, vamos! que tenia de tot pobrete!. Desde petit que he estat molt preocupada perquè ell mai ha arribat a assolir les mides ni pesos de la mitja (o establerts) per les ditxoses gràfiques, fins i tot vaig arribar a llogar una bàscula quan tenia dies i setmanes per fer-li el seguiment de pes.
I saps què?, que al final he comprès que mentre ell tingui alegria, el vegi feliç i vagi menjant doncs que ja no m'amoïno més, el veig content i amb energia i salut i és el que importa. Ara pesa 14,500kg i fa 100cm així que com pots veure tampoc arriba en pes ni de conya però ell és molt feliç i jo també!, així que mooolts ànims preciosa!!!

Un petonet!!
esterilla
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 312
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 8:25 pm
Ubicació: Camp de Tarragona
Contacta:

EntradaAutor: esterilla » dj. feb. 21, 2008 5:11 pm

jochechita ha escrit:.

MAI HE TINGUT COMPLEXE I HE SIGUT I SÓC FELIÇ AMB L´ALÇADA QUE M´HA TOCAT, HE CRESCUT ( POQUET :-D ) MOLT SANA I HE ARRIBAT ALLÀ ON M´HE PROPOSAT,AIXÍ QUE SI EL MEU FILL SURT "XIKITIN" COM LA SEVA MAMA, ANIREM DE LA MANETA PEL CARRER I CANTAREM: PIN I PONNNNNN, PEQUEÑITOS :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

JAJAJAJAJAJAJA!!! JAJAJAJAJ!!! JAJAJAJAJAJA!!!

QUE BO!!

M'HAS FET RIURE MOLT!!!!

PRUNAENSUCRADA!!

NO PATEIXIS SEGUR QUE EL TEU FILLET ÉS TANT NORMAL COM TOTS ELS NENS AL A SEVA EDAT!!

EI, AQUEST FORUM SERVEIX PER DEIXAR ANAR TOTES LES PREOCUPACIONS SIGUIN GRAN O PETITES... JO TAMBÉ AGAFO UNES NEURES DE TANT EN TANT!!!

JA JA JA ENCARA RIC DE LO DE PIN I PON!!!

:-D :-) :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Imatge
Imatge Imatge
angaleta
:: gosset
Entrades: 498
Membre des de: ds. gen. 26, 2008 6:07 pm

EntradaAutor: angaleta » dj. feb. 21, 2008 5:16 pm

Estic d'acord amb tot el que t'han dit. A més, si mires les taules de creixement (per internet n'hi ha algunes i jo aquí casa en tinc algunes altres i això sempre és orientatiu) l'alçada que en teoria "li toca" és d'uns 95cm o sigui que... quina diferència hi ha? 2cm??? 3??? A vegades els pediatres no se'n adonen del mal que poden fer amb petits comentaris. Sempre diem que cada nen és un món, que no s'han ni es poden comparar, que cada nen té el seu ritme (fins i tot per a créixer!)... i després els volem tots quadriculats? A tal edat ha de pesar tant i mesurar tant? Jo crec que l'important és que sigui feliç. Si em diguéssis és que té quinze anys i mesura 93cm et diria que potser sí hi ha un problema, però cal donar-li temps. ;-)
Sara, no et preocupis i ja veuràs que tot arriba. Els nens són com són, i potser d'aquí a un parell de mesos farà un "estirón", o potser no el farà, de totes maneres et diré una cosa: que creixi més o menys no depèn de tu, com a mare la teva feina és molt més àmplia. Si el nen menja bé, si el nen està sa, si el nen és feliç, si no hi ha un retard evolutiu ni de creixement que sigui realment preocupant (i creu-me que no hi és perquè sinó ja t'ho haurien dit)... què més dóna que faci un parell de centímetres més o menys?! El que importa és que l'estimeu cada dia més!!!
angaleta
Entrades: 498
Membre des de: ds. gen. 26, 2008 6:07 pm

EntradaAutor: angaleta » dj. feb. 21, 2008 5:18 pm

pd.: jochechita lo de pin i pon és boníssssssssssssssim!!!
PRUNAENSUCRADA

EntradaAutor: PRUNAENSUCRADA » dv. feb. 22, 2008 6:42 am

Gràcies a totes!!!!!

La veritat és que he estat mirant cosetes i he vist que no està tant malament, el que passa és que la seva pediatra a vegades deixa anar unes cosetes que sembla que més que parlar d'un nen parla d'un projecte en evolució....

En fi, jo intentaré no capficar-mi més i com dieu si el nen està feliç (que la veritat ho està molt, pq és un sol de nen), ja n'hi haurà prou. A més la salut no es compta en centímetres no??

D'aquí 6 mesos tornaré amb la pediatra a veure que em diu, però mentrestant a viure ia no pensar en la talla.

Gràcies noies, sous uns sols!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

<:-< <:-< <:-< <:-< <:-< <:-< <:-< <:-< <:-< <:-< <:-<
Imatge
Imatge
Mallarenga
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dc. feb. 06, 2008 9:39 pm

EntradaAutor: Mallarenga » dt. feb. 26, 2008 10:21 am

Tal com t'han dit amor meu, no t'has de preocupar pel que et digui la pediatra.

El teu nen està maquíssim i en absolut se'l veu baixet!! I el més important: és feliç perquè té uns papis meravellosos!!!!

No ho oblidis!!

Mallarenga

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::