Manies roba nena

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
Avatar de l’usuari
mvillpa
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dv. set. 13, 2013 5:18 pm

Manies roba nena

EntradaAutor: mvillpa » dv. ago. 27, 2021 11:10 am

Hola,

tinc una filla de 5 anys però ja fa temps que arrosseguem manies amb la roba i això que la roba ja es tria ella el que es vol posar, dins uns límits però com tots son bruses i pantalons ja tria la roba.
Te manies amb les arrugues que fan les mànigues llargues, mànies amb les calcetes, manies amb les sabates... i encara que les manies aquestes són força habituals també son esporàdiques.
Vull dir que igual avui les calcetes no li van bé però fa dies que les porta, o les sabates avui no li van bé però ahir les portava. Quan li demanes perquè no li van bé ella no sap dir-te el perquè però va dient que no se li posen bé i és un calvari. Estic convençuda que per ella és un calvari perquè plora i es posa nerviosa però per mi i el que l'ajuda també ho és. Ja he intentat desde estar per ella intentar posar-li bé a deixar-la sola i res funciona.
També amb els mitxons i les costures...
M'estic plantejant portar-la amb algun psicòleg però hem fa molt pal, m'agradaria pensar que es farà gran i li passarà però no n'estic segura.
Voldría saber si algú s'hi ha trobat i com ho ha viscut o què l'ha ajudat en aquestes coses.
Tampoc suporta anar bruta, molla... Però això es canvia de roba i solucionat.

Moltes gràcies
lanit44
:: granota
:: granota
Entrades: 211
Membre des de: dl. feb. 18, 2013 4:15 pm

Re: Manies roba nena

EntradaAutor: lanit44 » dc. oct. 13, 2021 3:48 pm

Hola,

si és només amb la roba no et puc ajudar...

Sí que sé que és comú que infants que tenen moltes manies, rutines, obsessions en general, una sigui amb la roba (sobretot amb això que comentes que "em molesta aquesta arruga", "em molesta aquesta goma"...) però és clar, si és només amb la roba no sé què dir-te.

El meu fill és un dels infants que té moltes manies, rutines... i ho estem tractant al CDIAP. Hi van anar derivats de la pediatra del CAP.

Si és només per la roba no crec que sigui preocupant però potser ho pots preguntar al CAP.
Mare de 3

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::