On comprar motxilla
On comprar motxilla
Hola noies!
Estic mirant de comprar una motxilla pel meu fill, que aquest any començarà P4..
Busco una d'infantil, però que no sigui la típica de plàstic de personatges tipus minions, spiderman,etc..
Que sigui de qualitat, original, amb algún estampat xul.lo...
He mirat a varies papereries de la zona i a totes trobo les típiques baratetes de personatges "de moda"..
Alguna suggerencia?
Mil gràcies!
Estic mirant de comprar una motxilla pel meu fill, que aquest any començarà P4..
Busco una d'infantil, però que no sigui la típica de plàstic de personatges tipus minions, spiderman,etc..
Que sigui de qualitat, original, amb algún estampat xul.lo...
He mirat a varies papereries de la zona i a totes trobo les típiques baratetes de personatges "de moda"..
Alguna suggerencia?
Mil gràcies!
- dolços somnis
- :: puça

- Entrades: 29
- Membre des de: dt. abr. 07, 2015 1:37 pm
Re: On comprar motxilla
A l' Eurekakids en tenen de roba, molt mones, el q no se dir-te es el preu, potser també a l'abacus.
Jo he vist al DRIM una motxilla de cara ď anilals com un gos i un mossol ( crec que son de la marca skyp o alguna cosa aixi jaj ) ,, decathlon hi ha sense res , i a Girona esta el Wala que hi ha moltes amb estampats sense dibuixos
- kabbisa
- :: zebra

- Entrades: 1397
- Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
- Ubicació: Barcelona / Cabrils
Cabana, l'any passat vaig passar per una botiga, merceria, d'aquelles que tenen de tot pel patchwork (era molt de barri) que tenia bosses i motxiles maques.
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Hola, a mi em passava igual, jo l'hi he agafat a http://www.kmfamily.es/collections/mochilas-bags-kanken q tenen botiga a Barcelona, son precioses!
Jo vaig comprar una motxilla de la marca Eastpack, a una botiga d'esports. Es llisa sense dibuixos de moda, a mi tampoc m'agraden.
La casa Munich tambe en tenen, pots mirar la seva web.
I la marca kippling tambe n'hi pots trobar.
La casa Munich tambe en tenen, pots mirar la seva web.
I la marca kippling tambe n'hi pots trobar.
Cabana, jo et recomano que miris al boboli. A Mataró tenim un outlet i l'altre dia vaig comprar la dels 2 peques. Super xules i super bé de preu!!!! 12€ entre totes dues!!!! La del nen, que farà P5, amb un estampat de números i lletres de colors, i la de la nena, que farà P2, amb ratlles de colors i la cara d'un nino.
Pel que fa la qualitat, és bona. Al nen ja n'hi vaig comprar una quan va començar P3 i encara la té. I això que ha portat un bon trote!!! Jajajaja
Pel que fa la qualitat, és bona. Al nen ja n'hi vaig comprar una quan va començar P3 i encara la té. I això que ha portat un bon trote!!! Jajajaja
A Barcelona hi ha una botiga de joguines molt guai, es diu Barruguet. Tenen motxilles originals i es veuen sofertes.
jJo la del meu nen que començara P3 al setembre la he comprat per internet, a ergobag.com
jJo la del meu nen que començara P3 al setembre la he comprat per internet, a ergobag.com
Ostres nira15 quina botiga més xula.
Només entrava per dir que l'altre dia vaig veure un Bóboli Outlet al carrrer Casp, entre Girona i Bruc (crec). Vaig entrar però no recordo si hi havíen motxiles.
Només entrava per dir que l'altre dia vaig veure un Bóboli Outlet al carrrer Casp, entre Girona i Bruc (crec). Vaig entrar però no recordo si hi havíen motxiles.
cabriolet ha escrit:Ostres nira15 quina botiga més xula.
Sii tenen cosetes molt xules!!!
Mil gràcies noies!! Prenc nota! Aquesta propera setmana anirem a comprar-la!!

- aloma_biel
- :: formigueta

- Entrades: 59
- Membre des de: dj. gen. 15, 2015 7:12 am
jo trobo que les kipling són moníssimes!
La meva cunyada ens va regalar una motxilla molt maca per a la nena i, si no m'equivoco, la va comprar a l'Abacus. No és amb els típics personatges "de moda" com ara les nenes de Frozen, sinó amb una papallona i en colors molt alegres.
Es veu bastant resistent, a veure si aconseguirà resistir tot el trote que li espera fins al curs vinent!
Es veu bastant resistent, a veure si aconseguirà resistir tot el trote que li espera fins al curs vinent!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |