Calendari d'advent
Calendari d'advent
Hola!
Volia fer-vos una consulta, ja que sempre teniu bones idees, jeje.
L'any passat vaig fer a les nenes un calendari d'advent amb mitjons de quan eren bebes (tenien 2 anys). Vaig posar titelles de dit d'ikea, rotuladors d'ikea, clips i gomes pel cabell, algun (poques) xocolatines, i un nino mes grandet de regal final pel dia 24. Total, tot coses de molt pocs diners menys el 24 q potser van ser 6 euros la cosa.
El cas és que aquest any reclamen un altre calendari d'advent igual, i no tinc idees de coses petites per posar, a part de xocolatines i mes gomes i clips que sempre els en falten...
Així que si algú té alguna idea serà molt benvinguda!!! :D
Volia fer-vos una consulta, ja que sempre teniu bones idees, jeje.
L'any passat vaig fer a les nenes un calendari d'advent amb mitjons de quan eren bebes (tenien 2 anys). Vaig posar titelles de dit d'ikea, rotuladors d'ikea, clips i gomes pel cabell, algun (poques) xocolatines, i un nino mes grandet de regal final pel dia 24. Total, tot coses de molt pocs diners menys el 24 q potser van ser 6 euros la cosa.
El cas és que aquest any reclamen un altre calendari d'advent igual, i no tinc idees de coses petites per posar, a part de xocolatines i mes gomes i clips que sempre els en falten...
Així que si algú té alguna idea serà molt benvinguda!!! :D
Re: Calendari d'advent
caniques, fruites per la cuineta, cotxes petits, guixos pel carrer, peces per fer joies...
Jo també el faig així el calendari! Li compro algun cotxet petit, titelles repartides una per dia, una galeta amb forma de doraemon... Bàsicament, quan veig alguna cosa xula petita i barateta la vaig comprant pel calendari... I algun dia també li poso una moneda de xocolata, un candy cane (no sé com es diu!)... Passa't pel tiger, tenen coses barates i xules que et poden anar bé!
- kabbisa
- :: zebra

- Entrades: 1397
- Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
- Ubicació: Barcelona / Cabrils
Jo tb busco idees, i pensava posar-hi tb alguna joguina d'aquestes petites-mini que te perduda però que se que li mola.
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
- sargantana:28
- :: poltre

- Entrades: 646
- Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am
Enganxines, gomets, globus, pot per fer bombolles, cd de nadales ( el vaig grabar, a la biblio n' hi ha ) dibuixos de nadal per pintar, missatges ( avui anem a la fira de st llúcia... ) jo l' any passat hi vaig posar cosetes per penjar a l'arbre i aquest any les figures del pessebre que no en tenim.
Mira l'stocks didactic, la setmana passada tenien ple de coses baratetes ideals per al Calendari d'Advent!
Hola! Jo és el primer any que vull preparar el calendari d'advent, de moment he comprat el pessebre de playmobil per posar-li una figureta de tant en tant i així el dia 25 poder fer el pessebre sencer. I suposo que com dieu vosaltres algun dia posaré alguna xocolata, un mini cotxe o gomets xulos,... Però tinc un dubte! A casa meva no ho havíem fet mai, i no és una tradició que conec... Com s'explica? Se que son els 24 dies que falten per arribar a Nadal, però el regalet? Representa que és una cosa màgica com el Tió? I s'ha de portar bé pq sinó no hi haurà sorpresa? Com ho expliqueu als vostres fills? El meu té 2 anys cap a 3 i m'agradaria saber com ho enfoqueu! Gràcies!!
Nosaltres no som religiosos. Jo simplement planto el calendari al menjador i ohhhh cada matí hi ha una coseta! Li expliquem que és perquè aviat és nadal, com un compte enrere.
Gràcies per totes les idees! Una altra idea que m'han donat off-line es posar peces de puzzle, i que al final de tot el puguin muntar...
Respecte com explicar-ho, nosaltres també ho muntem com un compte enrere, i ja saben que el dia que s'acabin els mitjons, cagarà el tió al vespre i vindrà el Pare Noel. Ah, i també els hem dit que el calendari el preparen el papa i la mama... Que en aquestes dates ja hi ha prou saturació de visites màgiques, i al final totes les botigues venen aquests de les xocolates!
Respecte com explicar-ho, nosaltres també ho muntem com un compte enrere, i ja saben que el dia que s'acabin els mitjons, cagarà el tió al vespre i vindrà el Pare Noel. Ah, i també els hem dit que el calendari el preparen el papa i la mama... Que en aquestes dates ja hi ha prou saturació de visites màgiques, i al final totes les botigues venen aquests de les xocolates!
Justament ahir vaig veure a l'eurekakids que en venen un que és un puzzle i va sortint una peça cada dia!
Jo el que faré aquest any pel calendari d'Advent per la meva filla se 30 mesos, es la idea semblant al puzzle. A ella Li agraden molt les construccions LegoDuplo. Li he comprar una caixa de 35 peces I cada dia al calendari li posare una o dues peces. Al final, el dia 24 tindrà tota la construccions. I els dies previs podra jugar amb les peces que li vagin sortim.
Nosaltres tambe li expliquem que el calendari el preparen els pares per a esperar fins el dia que comencen les festes de Nadal que inicia el Tió
Nosaltres tambe li expliquem que el calendari el preparen els pares per a esperar fins el dia que comencen les festes de Nadal que inicia el Tió
- kabbisa

El meu calendari és de 10 dies!! xD xD crec que 24 dies es mooolt llarg pel meu petit :D
quants anys té kabissa? si són mesos potser és molt petit, però no subestimis el poder d'un calendari de mitjons!
L'any passat amb 2 anys l'acabament del calendari va ser una mica dramàtic, volien més! Sort que els regals del tió i pare noel van desviar l'atenció...

L'any passat amb 2 anys l'acabament del calendari va ser una mica dramàtic, volien més! Sort que els regals del tió i pare noel van desviar l'atenció...

Nosaltres fem cada any un arbre de nadal de cartró o cartró ploma, i la meva filla el pinta.
Pel calendari agafo 24 sobrets i els enganxo a una cartolina, o els penjo d'una cinta, o alguna cosa semblant, i a cadascun poso alguna cosa per decorar l'arbre: enganxines amb dibuixos nadalencs, ninots de feltre, llaços, cintes, etc, i el dia 24 l'estrella. Alguna vegada li he posat figuretes dels reis d'orient de xocolata, però per penjar a l'arbre, no se les menja fins passat el 24.
Així l'arbre no està acabat fins el dia de Nadal. A ella li encanta fer-ho així, ho fem des que tenia 2 o 3 anys.
Pel calendari agafo 24 sobrets i els enganxo a una cartolina, o els penjo d'una cinta, o alguna cosa semblant, i a cadascun poso alguna cosa per decorar l'arbre: enganxines amb dibuixos nadalencs, ninots de feltre, llaços, cintes, etc, i el dia 24 l'estrella. Alguna vegada li he posat figuretes dels reis d'orient de xocolata, però per penjar a l'arbre, no se les menja fins passat el 24.
Així l'arbre no està acabat fins el dia de Nadal. A ella li encanta fer-ho així, ho fem des que tenia 2 o 3 anys.
- kabbisa

Vampirets, te tres anys.
El que , precisament no vull, és que es converteixi en algo diari de cada dia. Vull que sigui algo esporádic, per això penso en fer-lo més curt. Potser 10 dies? O 15? Però 25 son molts per nens d'aquestes edats.
De tota manera, no se si ho arribaré a fer. Avui he vist els tubs que tenia pintats i preparats ... I a punt he estat de llençar-los! Si afegim que tampoc no tinc cap regalet preparat...
Mola molt la idea de l'arbre!! I a més que en tinc un de cartró que podria anar be! :D
El que , precisament no vull, és que es converteixi en algo diari de cada dia. Vull que sigui algo esporádic, per això penso en fer-lo més curt. Potser 10 dies? O 15? Però 25 son molts per nens d'aquestes edats.
De tota manera, no se si ho arribaré a fer. Avui he vist els tubs que tenia pintats i preparats ... I a punt he estat de llençar-los! Si afegim que tampoc no tinc cap regalet preparat...
Mola molt la idea de l'arbre!! I a més que en tinc un de cartró que podria anar be! :D
Arribo tard al fil, però pot ser una idea de cara a l'any vinent…
Ma germana aquest any ha tingut una idea brillant, ella té dos fills. Cada día a la capseta hi troben peces playmòbils, sense indicar a que pertanyen: ara un braç, ara el cabell d'un, ara la faldilla d'un altre… fins que al dia 25 tindrán comperts una princesa y un cavaller d'aquests sencills amb complements…

Ma germana aquest any ha tingut una idea brillant, ella té dos fills. Cada día a la capseta hi troben peces playmòbils, sense indicar a que pertanyen: ara un braç, ara el cabell d'un, ara la faldilla d'un altre… fins que al dia 25 tindrán comperts una princesa y un cavaller d'aquests sencills amb complements…

Nosaltres cada dia traiem alguna cosa per decorar l'arbre (bé, dues; una per a cada un) i quan siguin més grans la 'cosa' pot ser un pla per aquell dia: visitar paradetes, fer postals, trucar no sé qui per felicitar les festes...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |