Calendari d'advent

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
Vampirets
:: gosset
Entrades: 403
Membre des de: dj. feb. 24, 2011 6:08 pm

Calendari d'advent

EntradaAutor: Vampirets » dl. nov. 17, 2014 5:34 pm

Hola!

Volia fer-vos una consulta, ja que sempre teniu bones idees, jeje.

L'any passat vaig fer a les nenes un calendari d'advent amb mitjons de quan eren bebes (tenien 2 anys). Vaig posar titelles de dit d'ikea, rotuladors d'ikea, clips i gomes pel cabell, algun (poques) xocolatines, i un nino mes grandet de regal final pel dia 24. Total, tot coses de molt pocs diners menys el 24 q potser van ser 6 euros la cosa.

El cas és que aquest any reclamen un altre calendari d'advent igual, i no tinc idees de coses petites per posar, a part de xocolatines i mes gomes i clips que sempre els en falten...

Així que si algú té alguna idea serà molt benvinguda!!! :D
turuleta
Entrades: 432
Membre des de: dv. maig 24, 2013 12:33 pm

Re: Calendari d'advent

EntradaAutor: turuleta » dl. nov. 17, 2014 6:56 pm

caniques, fruites per la cuineta, cotxes petits, guixos pel carrer, peces per fer joies...
Imatge
Imatge
catalanna
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: catalanna » dl. nov. 17, 2014 8:08 pm

Jo també el faig així el calendari! Li compro algun cotxet petit, titelles repartides una per dia, una galeta amb forma de doraemon... Bàsicament, quan veig alguna cosa xula petita i barateta la vaig comprant pel calendari... I algun dia també li poso una moneda de xocolata, un candy cane (no sé com es diu!)... Passa't pel tiger, tenen coses barates i xules que et poden anar bé!
kabbisa
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

EntradaAutor: kabbisa » dl. nov. 17, 2014 9:00 pm

Jo tb busco idees, i pensava posar-hi tb alguna joguina d'aquestes petites-mini que te perduda però que se que li mola.
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
sargantana:28
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am

EntradaAutor: sargantana:28 » dl. nov. 17, 2014 9:41 pm

Enganxines, gomets, globus, pot per fer bombolles, cd de nadales ( el vaig grabar, a la biblio n' hi ha ) dibuixos de nadal per pintar, missatges ( avui anem a la fira de st llúcia... ) jo l' any passat hi vaig posar cosetes per penjar a l'arbre i aquest any les figures del pessebre que no en tenim.
Jaleturu
Entrades: 602
Membre des de: dl. oct. 24, 2011 11:55 am
Ubicació: Alella

EntradaAutor: Jaleturu » dt. nov. 18, 2014 9:09 am

Mira l'stocks didactic, la setmana passada tenien ple de coses baratetes ideals per al Calendari d'Advent!
Imatge

Imatge
Amonges
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dl. abr. 09, 2012 3:01 am

EntradaAutor: Amonges » dt. nov. 18, 2014 5:32 pm

Hola! Jo és el primer any que vull preparar el calendari d'advent, de moment he comprat el pessebre de playmobil per posar-li una figureta de tant en tant i així el dia 25 poder fer el pessebre sencer. I suposo que com dieu vosaltres algun dia posaré alguna xocolata, un mini cotxe o gomets xulos,... Però tinc un dubte! A casa meva no ho havíem fet mai, i no és una tradició que conec... Com s'explica? Se que son els 24 dies que falten per arribar a Nadal, però el regalet? Representa que és una cosa màgica com el Tió? I s'ha de portar bé pq sinó no hi haurà sorpresa? Com ho expliqueu als vostres fills? El meu té 2 anys cap a 3 i m'agradaria saber com ho enfoqueu! Gràcies!!
catalanna

EntradaAutor: catalanna » dt. nov. 18, 2014 6:31 pm

Nosaltres no som religiosos. Jo simplement planto el calendari al menjador i ohhhh cada matí hi ha una coseta! Li expliquem que és perquè aviat és nadal, com un compte enrere.
Vampirets

EntradaAutor: Vampirets » dc. nov. 19, 2014 6:52 pm

Gràcies per totes les idees! Una altra idea que m'han donat off-line es posar peces de puzzle, i que al final de tot el puguin muntar...

Respecte com explicar-ho, nosaltres també ho muntem com un compte enrere, i ja saben que el dia que s'acabin els mitjons, cagarà el tió al vespre i vindrà el Pare Noel. Ah, i també els hem dit que el calendari el preparen el papa i la mama... Que en aquestes dates ja hi ha prou saturació de visites màgiques, i al final totes les botigues venen aquests de les xocolates!
catalanna

EntradaAutor: catalanna » dc. nov. 19, 2014 9:29 pm

Justament ahir vaig veure a l'eurekakids que en venen un que és un puzzle i va sortint una peça cada dia!
Aly84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

EntradaAutor: Aly84 » dv. nov. 21, 2014 9:40 am

Jo el que faré aquest any pel calendari d'Advent per la meva filla se 30 mesos, es la idea semblant al puzzle. A ella Li agraden molt les construccions LegoDuplo. Li he comprar una caixa de 35 peces I cada dia al calendari li posare una o dues peces. Al final, el dia 24 tindrà tota la construccions. I els dies previs podra jugar amb les peces que li vagin sortim.

Nosaltres tambe li expliquem que el calendari el preparen els pares per a esperar fins el dia que comencen les festes de Nadal que inicia el Tió
kabbisa

EntradaAutor: kabbisa » dv. nov. 21, 2014 1:24 pm

El meu calendari és de 10 dies!! xD xD crec que 24 dies es mooolt llarg pel meu petit :D

Vampirets

EntradaAutor: Vampirets » ds. nov. 22, 2014 9:03 pm

quants anys té kabissa? si són mesos potser és molt petit, però no subestimis el poder d'un calendari de mitjons! neujor:-)

L'any passat amb 2 anys l'acabament del calendari va ser una mica dramàtic, volien més! Sort que els regals del tió i pare noel van desviar l'atenció... neujor:-) neujor:-)
terrassa5
:: rateta
:: rateta
Entrades: 183
Membre des de: dt. nov. 16, 2010 9:05 pm

EntradaAutor: terrassa5 » dg. nov. 23, 2014 10:56 am

Nosaltres fem cada any un arbre de nadal de cartró o cartró ploma, i la meva filla el pinta.

Pel calendari agafo 24 sobrets i els enganxo a una cartolina, o els penjo d'una cinta, o alguna cosa semblant, i a cadascun poso alguna cosa per decorar l'arbre: enganxines amb dibuixos nadalencs, ninots de feltre, llaços, cintes, etc, i el dia 24 l'estrella. Alguna vegada li he posat figuretes dels reis d'orient de xocolata, però per penjar a l'arbre, no se les menja fins passat el 24.

Així l'arbre no està acabat fins el dia de Nadal. A ella li encanta fer-ho així, ho fem des que tenia 2 o 3 anys.
kabbisa

EntradaAutor: kabbisa » dg. nov. 23, 2014 1:20 pm

Vampirets, te tres anys.
El que , precisament no vull, és que es converteixi en algo diari de cada dia. Vull que sigui algo esporádic, per això penso en fer-lo més curt. Potser 10 dies? O 15? Però 25 son molts per nens d'aquestes edats.

De tota manera, no se si ho arribaré a fer. Avui he vist els tubs que tenia pintats i preparats ... I a punt he estat de llençar-los! Si afegim que tampoc no tinc cap regalet preparat...

Mola molt la idea de l'arbre!! I a més que en tinc un de cartró que podria anar be! :D

camaca
Entrades: 12
Membre des de: dj. gen. 31, 2013 2:52 pm

EntradaAutor: camaca » dt. des. 09, 2014 10:50 am

Arribo tard al fil, però pot ser una idea de cara a l'any vinent…

Ma germana aquest any ha tingut una idea brillant, ella té dos fills. Cada día a la capseta hi troben peces playmòbils, sense indicar a que pertanyen: ara un braç, ara el cabell d'un, ara la faldilla d'un altre… fins que al dia 25 tindrán comperts una princesa y un cavaller d'aquests sencills amb complements…
>.-<:
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

EntradaAutor: Mara17 » dt. des. 09, 2014 11:24 am

Nosaltres cada dia traiem alguna cosa per decorar l'arbre (bé, dues; una per a cada un) i quan siguin més grans la 'cosa' pot ser un pla per aquell dia: visitar paradetes, fer postals, trucar no sé qui per felicitar les festes...
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::