Es queixa de mal de cap

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
gisa
:: lleona
Entrades: 914
Membre des de: dj. març 28, 2013 8:13 am

Es queixa de mal de cap

EntradaAutor: gisa » dl. set. 29, 2014 12:53 pm

Hola a tothom!
La meva filla té quatre anys acabats de fer i fa unes setmanes se'm queixa de mal de cap força sovint. Ara bé, quan ho diu, ella està com sempre, activa, contenta... no mostra altres "símptomes" ni sembla que es trobi malament. A vegades diu que té mal de cap perquè els nens de l'escola criden molt, però abans de tornar a l'escola ja es queixava... Va haver-hi un temps que s'inventava mals per cridar-nos l'atenció i primer pensava que ho deia per això, però ara ja em comença a pujar la mosca al nas... També havia pensat que podria ser per la vista, però li van fer la revisió dels 4 anys al CAP i li van mirar i en principi està tot correcte (tot i que la revisió no és massa exhaustiva, tot s'ha de dir...). Què en penseu? Us hi heu trobat? Hauria de demanar hora al pediatre? Em temo que si vaig diguent-li només això no em farà gens de cas. Gràcies per endavant!
Imatge Imatge Imatge
turuleta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 432
Membre des de: dv. maig 24, 2013 12:33 pm

Re: Es queixa de mal de cap

EntradaAutor: turuleta » dl. set. 29, 2014 1:29 pm

Veshi,segurament no sera res,pero segons el tipus de mal,de cap,si cedeix o no amb analgesics val la pena q se lestudiin.jo treballo amb adults,i un mal de cap persistent com a minim lexplorem.
Imatge
Imatge
nucosa
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4301
Membre des de: dg. jul. 19, 2009 5:35 pm

EntradaAutor: nucosa » dl. set. 29, 2014 1:59 pm

el meu nen gran te 8 anys i l'any passat tb es queixava de mal de cap no molt sovint pero de vegades, inclus un dia no va voler menjar i va estar tot el dia tumbat al sofá. m'han dir-me que ho anotes quan li passava i li tornessim a portar,, de fet ja no es va queixar mes . de vegades si ha d'estudiar i estar cansat com duu ulleres....es queixava a la zona Esquerra endarrera que es la zona de la visio amb una mica d'estres.

que te la mirin i et quedaras mes tranquila...
ImatgeImatge

ImatgeImatge
gisa
Entrades: 914
Membre des de: dj. març 28, 2013 8:13 am

EntradaAutor: gisa » dt. set. 30, 2014 8:51 am

Gràcies noies! Avui ja tenim hora al CAP perquè ara ja no estic tranquil.la, patidora com sóc!
Imatge Imatge Imatge

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::