Llar d'infants Nou Barris
Llar d'infants Nou Barris
Hola!!!
Tinc una nena de 18 mesos i no he tingut la sord d'entrar a l'escola bressol pública. Estem mirant pel barri on vivim entre Horta i Nou Barris. Algú hem pot recomenar alguna llar d'infants d'aquesta zona?.
Tinc una nena de 18 mesos i no he tingut la sord d'entrar a l'escola bressol pública. Estem mirant pel barri on vivim entre Horta i Nou Barris. Algú hem pot recomenar alguna llar d'infants d'aquesta zona?.
Re: Llar d'infants Nou Barris
Has mirat el Donald? Està al carrer Acàcies, no sé si ho tens a prop.
Gràcies núvol el Donald ja l' he anat a veure i em queda una mica retirada de casa. Dilluns tinc visita amb El Petit Món, que m'han parlat bé. Jaus explicaré com ha anat.
Hola,
La Llar d'infnts l'airet està genial i segur que hi ha places perque es gran. Et copio el link del blog.
http://llarinfantsairet.blogspot.com.es
Sort
La Llar d'infnts l'airet està genial i segur que hi ha places perque es gran. Et copio el link del blog.
http://llarinfantsairet.blogspot.com.es
Sort
Gràcies, he consultat l'enllaç i m'ha agradat molt però està lluny de la meva vivenda.
visc entre mig de nou barris i horta. Gràcies per la información. El dilluns aniré a veure l'escola bressol "El Petit món" que està entre el carrer cartellà i Amílcar. Ja us explicaré 
Bona tarda Coimbra, jo porto al meu fill desde els sis mesos al Petit Món, aquest any és l'ultim i tinc una pena. He estat una experiencia molt bona. Les educadores són molt carinyores i están molt pels nens. . Les activitats i la pedagogia que apliquen ens agrada molt i el meu fill hi va super content.
Desitjo que t'agradi
Desitjo que t'agradi
coimbra ha escrit:Hola!!!
Hola Coimbra, nosaltres estem igual.
La nena (16 mesos) no ha entrat a la pública. A nosaltres ens agradava l'EBM Turo i sobretot l'Airet (encara que estigués a Trinitat Nova), però no hi hagut sort. Vam esperar fins ahir 20/06, ja que estaven en llista d'espera per la l'Airet, però no ..., i ara ja començem a mirar privades. La nostra llista d'EB pròximes es la següent (sense cap ordre concret):
Petit Món (Cartellà, nosaltres vivim al costat)
Guarderia Alfa (Passatge esperança 7, sota la plaça de Virrei)
Llar d'infants Kukis (Plaça Garrigó)
Escola infantil Dino (C/. Brossa 17 -Porta-)
Magnolia (Emili Roca 52-Sota Arnau d'Oms amb Fabra i Puig)
Llar Infants la Lluna (Borgonya 6-8, Parc Central 9Barris)
llar d'Infants Donald (Acàcies, 9-11 - Congrés-)
En aquest Forum he vist bones opinions de Dino i La Lluna. A veure que tal.
Sort
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url]