Mare de dia a Terrassa
Mare de dia a Terrassa
Soc la Carolina i mare d'un nen de 11 mesos. Soc educadora infantil i he treballat molts anys en llars d'infants però al ser mare m'he plantejat moltes coses. Una d'elles són les necessitats de les famílies i les opcions que tenim per poder conciliar la vida familiar i laboral.És per això que començo aquest projecte de mare de dia. Si voleu que us expliqui alguna cosa mes sobre el tema, estic a la vostra disposició.
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |



