Escoles bressol Poblenou

Canvia el seu entorn: professores i amics.

Happyhappy
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dc. jul. 29, 2015 10:03 am

Escoles bressol Poblenou

EntradaAutor: Happyhappy » dc. jul. 29, 2015 10:12 am

Hola noies!
Anirem a viure molt aviat al Poblenou i estem buscant una escola bressol pels nostres fills i la veritat és que anem bastant perduts :( si ens poguessiu aconsellar, us ho agraïria molt!! :)

Com que ja som al mes de juliol ja no podem optar per una escola pública, aixi que estem mirant les privades... Les que crec que ens cauen més a prop són la Donald, l'ocell de paper i Els xumets de Vidria... Algú té experiències recents amb aquestes escoles..? Sabeu com són?? A la vila olímpica també he vist que hi ha chiquitin... Algu la coneix? Moltissimes gracies!!!
mapaes
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dc. jul. 29, 2015 11:19 am

Re: Escoles bressol Poblenou

EntradaAutor: mapaes » dc. jul. 29, 2015 12:34 pm

Jo et puc parlar de la Donald. Tot un referent al barri i que aquest any ha celebrat els seus 40 anys. Són bellíssimes persones, jo hi vaig anara de petita i no he dubtat a portar-hi les meves dues filles. Les instal·lacions no són tan espectaculars com a la pública, però et puc dir que el tracte amb els nens i la seva dedicació és absoluta.

Jo la recomano amb els ulls tancats. La conec de sempre i totes les educadores són genials. Potser encara tenen plaça, truca i parla amb l'Àngels la directora.

Espero et serveixi.
Happyhappy
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dc. jul. 29, 2015 10:03 am

Re: Escoles bressol Poblenou

EntradaAutor: Happyhappy » dc. jul. 29, 2015 5:31 pm

Moltes gràcies! :) m'ho apunto! Algú té més experiències d'aquestes escoles? Com més, millor! ;) gracies!
Bilibob
Entrades: 1
Membre des de: dt. oct. 20, 2015 9:19 am

Re: Escoles bressol Poblenou

EntradaAutor: Bilibob » dt. oct. 20, 2015 9:31 am

Hola estoy en una escuela bressol de Poble nou, pero estoy muy desilusionado por el personal docente de la escuela. Me gustaría saber si existe la posibilidad de cambiar a mi hijo a otra escuela
Happyhappy
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dc. jul. 29, 2015 10:03 am

Re: Escoles bressol Poblenou

EntradaAutor: Happyhappy » dt. oct. 20, 2015 10:52 am

Bilibob ha escrit:Hola estoy en una escuela bressol de Poble nou, pero estoy muy desilusionado por el personal docente de la escuela. Me gustaría saber si existe la posibilidad de cambiar a mi hijo a otra escuela


Supongo que sí, pero antes tendrías que asegurate de que aún quedan plazas para las clases que te interesan en la escuela que quieras. En la escuela donde los llevo yo hay bebés, por ejemplo, que no entrarán hasta enero... pero supongo que hicieron la inscripción mucho antes... Suerte !
Avatar de l’usuari
aidil_77
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dv. maig 30, 2014 11:09 am

Re: Escoles bressol Poblenou

EntradaAutor: aidil_77 » dl. oct. 26, 2015 3:05 pm

Hola a totes!

Vaig ser mare del meu primer fill el passat Agost i ara començo a mirar el tema de "guarderies" per quan comenci a treballar (a finals de febrer).

Per les dates que a nascut el nen, suposo que ja no podra anar a cap escola bressol pública, així que hem de mirar-ne de privades.

Les més properes a casa son la "Baby Town" i la "Kids & Co".

Hi ha algú que en tingui referncies?

Gràcies.
"...y sin embargo no hay pérdida que no signifique una ganancia, un crecimiento personal."
Mmarta
:: granota
:: granota
Entrades: 204
Membre des de: dv. jul. 31, 2009 5:45 pm

Re: Escoles bressol Poblenou

EntradaAutor: Mmarta » dv. oct. 30, 2015 10:49 pm

No totes les escoles bressol municipals omplen. Depen el barri on siguin, de vegades, queden places vacants. Pregunta abans de donar- ho per perdut!
beatrizcp
Entrades: 2
Membre des de: dt. abr. 02, 2019 6:41 pm

Re: Escoles bressol Poblenou

EntradaAutor: beatrizcp » dc. abr. 03, 2019 3:38 am

Hola!

Estem buscant escola bressol pel curs 2019-2020 i estem valorant: Donald, L'Ocell de Paper o Cuchi Cuchi. Quines opinions teniu sobre aquestes?

Gràcies!!
Beikost
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dc. maig 31, 2017 8:58 am

Re: Escoles bressol Poblenou

EntradaAutor: Beikost » dc. abr. 03, 2019 9:36 am

Hola, nosaltres duem la petita al Donald, entre altres coses perquè és on jo vaig anar de petita, els coneixia i hi tenia confiança, segueixen essent el mateix equip directiu. Perquè vegis de què va, cada dia fan alguna activitat amb els nens, sempre hi ha un dia de la setmana que dediquen a la música (tot i que cada dia canten alguna cançó o altra), un altre dia fan psicomotricitat, un altre dia fan activiats manipulatives, de descubriment de l'entorn o joc simbòlic, també hi ha un dia que fan anglès, un altre dia pinten... coses de l'estil. Després, cada any hi ha un projecte d'escola, l'any passat el van dedicar a l'art i van donar més importància a les activitats artístiques, els van presentar obres de MIró, Kandinsky... i coses com la disfressa de Carnestoltes va girar sobre aquest tema. (Hauríeu d'haver vist el grup de caminants, disfressats de Frida Khalo, més graciosos...!) Aquest any, el tema és la música, així que hi ha una dia que venen dos mestres de l'escola de música Àngels Casas i porten instruments, fan audicions, etc.
La resta del dia es reparteix en l'estona d'entrada a l'escola (joc lliure), una estona de pati (tenen un pati a la part del darrere ple de motos i caminadors, un parell de casetes de resina i un hortet), l'hora de dinar (dinen a la mateixa aula), una hora i mitja de migdiada i, a la tarda, suposo que joc lliure i una estona de berenar. (Dic suposo perquè la meva surt a les tres, després de la migdiada.) Tenen acolida al matí i a la tarda, que es paga per quarts d'hora.

Què més... Fan algunes sortides, per exemple al Centre Moral a veure teatre i a l'auditori, també celebren la Castanyada, fan cagar el tió i tenen la setmana de Carnestoltes i la setmana de la música. Tenen mascota de classe, bàsicament algun tipus de peluix que un cap de setmana a l'any els nens s'enduen a casa i serveix perquè la setmana següent puguin explicar quines activitats han fet amb el nino.

Sobre la comunicació amb l'escola, hi ha una reunió cada trimestre i tenen una aplicació on cada dia posen què han fet, si s'han menjat tot el menjar, si han fet o no caca, si han fet migdiada i també fotos de les activitats. La relació és pròxima i personal (bàsicament veus cada dia les mestres al deixar-los o a la sortida i si cal comentar-los alguna cosa o preguntar el que sigui sempre tenen un moment. És una escola molt arrelada al barri, catalanoparlant. El preu, jo per mig dia amb menjador i mitja hora d'acollida al matí pago uns 400 i pico, una amiga que tinc duu la seva nena tot el dia i son 500, 500 i pico. Ah! Accepten Ticket guarderia.

Espero haver-te ajudat!
beatrizcp
Entrades: 2
Membre des de: dt. abr. 02, 2019 6:41 pm

Re: Escoles bressol Poblenou

EntradaAutor: beatrizcp » dc. abr. 03, 2019 10:31 am

Moltes gràcies per tota la informació sobre la Donald, pel que dius crec que és semblant a L'Ocell de Paper però té més pati i és una miqueta més cara.

També volem mirar Els Xumets de la Vibria, a veure què tal. La veritat que tot plegat es fa difícil decidir per una :)

Gràcies!

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::