número de desepat escoles bressol 2015
- LaiaArnauet
- Entrades: 4
- Membre des de: dj. maig 28, 2015 9:02 am
número de desepat escoles bressol 2015
Hola!
Sóc nova en això del sóc petit i no sé molt bé com funciona...
Avui surt el número de desempat de les escoles bressol de barcelona i m'agradaria saber quantes sol·licituds hi han hagut per fer-me una idea de les possibilitats que tenim.
Molta sort a tothom!!!!
Laia
Sóc nova en això del sóc petit i no sé molt bé com funciona...
Avui surt el número de desempat de les escoles bressol de barcelona i m'agradaria saber quantes sol·licituds hi han hagut per fer-me una idea de les possibilitats que tenim.
Molta sort a tothom!!!!
Laia
Re: número de desepat escoles bressol 2015
hola
has fet solicitud a alguna bressol? doncs ves a la teva primera opcio i mira la llista de preinscrits i sabras el numero de solicituds en primera opcio i el numero que tenen del sorteig. Quan es publiqui el numero pots fer comptes i veure si has entrat
molta sort
has fet solicitud a alguna bressol? doncs ves a la teva primera opcio i mira la llista de preinscrits i sabras el numero de solicituds en primera opcio i el numero que tenen del sorteig. Quan es publiqui el numero pots fer comptes i veure si has entrat
molta sort
- LaiaArnauet
- Entrades: 4
- Membre des de: dj. maig 28, 2015 9:02 am
Re: número de desepat escoles bressol 2015
A vale! pots veure els números dels altres? doncs si que hi aniré! a vere si puc passar una tarde d'aquestes!
A l'escoleta que vaig fer la sol·licitud em van dir que l'any passat van entrar 1 de cada4 po aquest any semblava que serien 1 de cada 3, ja veurem....
merci!!!
A l'escoleta que vaig fer la sol·licitud em van dir que l'any passat van entrar 1 de cada4 po aquest any semblava que serien 1 de cada 3, ja veurem....
merci!!!
Re: número de desepat escoles bressol 2015
sabeu a quina pàgina publiquen el número de desempat? és a les 11.30 oi?
- LaiaArnauet
- Entrades: 4
- Membre des de: dj. maig 28, 2015 9:02 am
Re: número de desepat escoles bressol 2015
Jo no ho sé, ho he estat mirant però no diu enlloc on ho posen! no estic fent res de feina! només mirant com una tonta totes les webs de l'ajuntament! jjj
Re: número de desepat escoles bressol 2015
LaiaArnauet ha escrit:A vale! pots veure els números dels altres? doncs si que hi aniré! a vere si puc passar una tarde d'aquestes!
A l'escoleta que vaig fer la sol·licitud em van dir que l'any passat van entrar 1 de cada4 po aquest any semblava que serien 1 de cada 3, ja veurem....
merci!!!
no triguis en anar-hi perque aixo son les llistes de solicituds. Un cop es fa el sorteig es retiren i pengen la la llista d'admesos provisionals.
Jo l'any passat tenia la foto de la llista a casa i ho vaig saber a l'instant de coneixer el numero de desempat jejeje
2.262
numero desempat
- LaiaArnauet
- Entrades: 4
- Membre des de: dj. maig 28, 2015 9:02 am
Re: número de desepat escoles bressol 2015
em sembla que ja no cal mirar cap llista, jo tinc el 1100 i pico o sigui que res de res!
ooooooohhh
ooooooohhh
Re: número de desepat escoles bressol 2015
Aggg jo tinc el 2600! Estic anant a lescolaaaaa!
Re: número de desepat escoles bressol 2015
I si vas a l'escola et diuen si estas a dintre? crec q no publiquen les llistes fins dijous vinent
Re: número de desepat escoles bressol 2015
Llavors si tinc el 4350 creieu que tinc alguna podsibilitaty?
Re: número de desepat escoles bressol 2015
mururoa ha escrit:Llavors si tinc el 4350 creieu que tinc alguna podsibilitaty?
fes la foto de la llista de solicituds que esta penjada al taulell de l'escola i fes un recompte a ma
pero te bona pinta el numero
Re: número de desepat escoles bressol 2015
Hem entrat!!!! A la meva haguessis entrat amb un 4500, ves a l'escola!!
Re: número de desepat escoles bressol 2015
Gracies per les respostes! Això anima! A veure si em puc passar despres per l'escola bressol que no se com haurä anat a sant Andreu que es on esta l'escola bressol
Re: número de desepat escoles bressol 2015
Noies a la meva escola bressol no penjen les llistes per tant no puc saber quin num te la gent. Em van dir que erem aprox 70 persones per unes 20 places.
Jo tinc el num 87. Ho tinc xungo oi? No se ben bé com funciona!
Jo tinc el num 87. Ho tinc xungo oi? No se ben bé com funciona!
Re: número de desepat escoles bressol 2015
Hola Noies,
Jo també soc nova en el tema, tinc el número 3863 i sol.licitava plaça de lactant (ja sabeu que només n'hi ha 8 per escola bressol). I com l'assignació dels números és a l'atzar, fins que no es publiquin no en podré saber res oi?
M'he apropat a l'Escola de primera opció i no té llistes penjades :(
Jo també soc nova en el tema, tinc el número 3863 i sol.licitava plaça de lactant (ja sabeu que només n'hi ha 8 per escola bressol). I com l'assignació dels números és a l'atzar, fins que no es publiquin no en podré saber res oi?
M'he apropat a l'Escola de primera opció i no té llistes penjades :(
Re: número de desepat escoles bressol 2015
En principi a totes les escoles han de tenir les llistes, i pots mirar segons el teu any quins tenen més punts o un número més proper! Sino sempre hi ha altres opcions!
http://poblenens.com/escoleta-curs-1516-a-poblenou-alternativa-a-les-escoles-bressol-a-barcelona/
http://poblenens.com/escoleta-curs-1516-a-poblenou-alternativa-a-les-escoles-bressol-a-barcelona/
Re: número de desepat escoles bressol 2015
Dons a la escola bressol on opto jo em van comentar que no penjen llistes... per tant no hi ha manera de saber si entro o no ( bueno, crec que amb el num 87 ho tinc molt dificil )
Jo demà trucaré aviam si tenen pensat penjar llistes.
Es una mee que realment funcioni aixi i que ara em veig que segurament hauré d'anar a la privada que ja tenia visitada, i només em puc permetre pagar fins les 15:00! i això que parlem d'escoles bressol, no em vull imaginar el dia que optem ja a escola!

Jo demà trucaré aviam si tenen pensat penjar llistes.
Es una mee que realment funcioni aixi i que ara em veig que segurament hauré d'anar a la privada que ja tenia visitada, i només em puc permetre pagar fins les 15:00! i això que parlem d'escoles bressol, no em vull imaginar el dia que optem ja a escola!
Re: número de desepat escoles bressol 2015
Hola! Jo he trucat a l'escola bressol i m'han dit que no pengen les listes pel tema de la Protecció de dados però que les tenen dintre l'escola i allà es poden consultar
Re: número de desepat escoles bressol 2015
Be, no hem entrat per un nen. Entrem 13 i el
Meu és el que fa 14.
Meu és el que fa 14.
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |











