Opinions Quitxalla de Gràcia / Pam i Pipa
Opinions Quitxalla de Gràcia / Pam i Pipa
Bona nit a tothom. Estem cercant llar d'infants per al nostre fill, P2, i després de visitar-ne unes quantes les que més ens agraden son Pam i Pipa i la Quitxalla de Gràcia. Ens aniria molt bé saber les vostres opinions, si les coneixeu.
De la primera, Pam i Pipa, ens va donar bona sensació, les instal·lacions, en una casa, estan molt i molt be, les classes són amplies, amb llum natural i ben equipades, amb joguines i racons de joc, les taules són abatibles, el pati és sensacional, amb arbres, sorrals i tobogans... En fi, tot molt bé, però ens tira bastant enrera que facin piscina a P2 un dia a la setmana i que no ofereixin tenir cura dels nens que no hi vagin. És a dir, si el nen no fa piscina, aquell dia s'ha de quedar a casa. I segons diu a la seva pàgina web (a la visita no ens ho van comentar) al juliol fan un intensiu de dos dies a la setmana. La piscina a més és relativament lluny i els porten amb autocar.
A la Quitxalla, la directora ens va encantar, se la veia molt carinyosa. La llar està en un pis, però és lluminos i estava bé. A nivell d'instal·lacions no es pot comparar a Pam i Pipa --menys espai, pati més petit, tipus terrassa de rajoles, material més antic-- però ens va fer molt bona impressió el que vam veure, l'actitud dels nens, les cuidadores... Aquí no hi ha el "problema" de la piscina, però el que ens tira enrera és que a les classes dels grans molt d'espai l'ocupen les taules i cadires, i creiem que això condiciona molt. És a dir, que encara que no facin fitxes, ni bits, ni coses d'aquestes, i es vulgui primar el joc lliure, potser l'espai no ho afavoreix gaire.
Però en fi, trobem que totes dues estan molt bé i tenim present que els nostres pros i contres poden ser els contres i els pros per un altre. Voldríem tenir opinions de primera mà (o de segona) per prendre la decisió que més ens convenci.
També vam visitar El segon cau (que ens va agradar, però no tant com aquestes dues), Ratoli (bona sensació, però instal·lacions justíssimes) i Tabalet (que no ens va agradar gens, ens va semblar trista).
Gràcies per avançat!
De la primera, Pam i Pipa, ens va donar bona sensació, les instal·lacions, en una casa, estan molt i molt be, les classes són amplies, amb llum natural i ben equipades, amb joguines i racons de joc, les taules són abatibles, el pati és sensacional, amb arbres, sorrals i tobogans... En fi, tot molt bé, però ens tira bastant enrera que facin piscina a P2 un dia a la setmana i que no ofereixin tenir cura dels nens que no hi vagin. És a dir, si el nen no fa piscina, aquell dia s'ha de quedar a casa. I segons diu a la seva pàgina web (a la visita no ens ho van comentar) al juliol fan un intensiu de dos dies a la setmana. La piscina a més és relativament lluny i els porten amb autocar.
A la Quitxalla, la directora ens va encantar, se la veia molt carinyosa. La llar està en un pis, però és lluminos i estava bé. A nivell d'instal·lacions no es pot comparar a Pam i Pipa --menys espai, pati més petit, tipus terrassa de rajoles, material més antic-- però ens va fer molt bona impressió el que vam veure, l'actitud dels nens, les cuidadores... Aquí no hi ha el "problema" de la piscina, però el que ens tira enrera és que a les classes dels grans molt d'espai l'ocupen les taules i cadires, i creiem que això condiciona molt. És a dir, que encara que no facin fitxes, ni bits, ni coses d'aquestes, i es vulgui primar el joc lliure, potser l'espai no ho afavoreix gaire.
Però en fi, trobem que totes dues estan molt bé i tenim present que els nostres pros i contres poden ser els contres i els pros per un altre. Voldríem tenir opinions de primera mà (o de segona) per prendre la decisió que més ens convenci.
També vam visitar El segon cau (que ens va agradar, però no tant com aquestes dues), Ratoli (bona sensació, però instal·lacions justíssimes) i Tabalet (que no ens va agradar gens, ens va semblar trista).
Gràcies per avançat!
Re: Opinions Quitxalla de Gràcia / Pam i Pipa
Hola,
Doncs jo estic encantada amb la Pam i Pipa. La mestra que ens ha tocat és molt maca i em dóna molta confiança. El meu fill hi va molt content. Al principi em preocupava una mica això de la piscina i, de fet, havia decidit no portar-l'hi. A l'escola em van dir que no hi havia cap problema i que es podia quedar en una altra classe, amb nens més petits. En alguns casos em van dir que una altra opció era anar a la piscina amb els altres nens i quedar-se amb la mestra esperant a les grades. No sé. En el nostre cas, al final ens vam animar (les mares veteranes que ja hi havien portat els nens ens van acabar de convèncer) i n'estem molt contents, perquè el nostre fill s'ho passa molt bé i es passa tota la setmana esperant aquest moment. A més és una passada després veure com neda. Vam anar de vacances a un hotel amb piscineta i vam veure com, sense por, volia entrar a l'aigua i sabia nedar (!), amb ajuda d'uns braçals, és clar. De tota manera, entenc la teva recança. Pel que fa a les colònies, jo no tinc clar encara que hi vagi. Possiblement, no. No he parlat amb la mestra, però, de si hi ha la possibilitat d'anar a la llar d'infants durant aquells dies.
Per la resta, la metodologia de la Pam i Pipa m'encanta. Fan molta experimentació, juguen molt i l'ambient és molt familiar. La Quitxalla no em va agradar tant. Però vaja tinc una amiga que hi porta el seu fill i n'està contenta.
També hi ha una escola molt xula una mica més amunt a Lesseps que es diu Linus. L'has mirat? A nosaltres ens quedava una mica lluny, però si no, sens dubte, hauria estat la nostra primera opció. També és una mica més cara, però l'horari és més llarg. Pel que fa a metodologia és semblant a la Pam i Pipa, però té uns espais increïbles, i res de piscines i colònies.
Espero haver-te ajudat!
Doncs jo estic encantada amb la Pam i Pipa. La mestra que ens ha tocat és molt maca i em dóna molta confiança. El meu fill hi va molt content. Al principi em preocupava una mica això de la piscina i, de fet, havia decidit no portar-l'hi. A l'escola em van dir que no hi havia cap problema i que es podia quedar en una altra classe, amb nens més petits. En alguns casos em van dir que una altra opció era anar a la piscina amb els altres nens i quedar-se amb la mestra esperant a les grades. No sé. En el nostre cas, al final ens vam animar (les mares veteranes que ja hi havien portat els nens ens van acabar de convèncer) i n'estem molt contents, perquè el nostre fill s'ho passa molt bé i es passa tota la setmana esperant aquest moment. A més és una passada després veure com neda. Vam anar de vacances a un hotel amb piscineta i vam veure com, sense por, volia entrar a l'aigua i sabia nedar (!), amb ajuda d'uns braçals, és clar. De tota manera, entenc la teva recança. Pel que fa a les colònies, jo no tinc clar encara que hi vagi. Possiblement, no. No he parlat amb la mestra, però, de si hi ha la possibilitat d'anar a la llar d'infants durant aquells dies.
Per la resta, la metodologia de la Pam i Pipa m'encanta. Fan molta experimentació, juguen molt i l'ambient és molt familiar. La Quitxalla no em va agradar tant. Però vaja tinc una amiga que hi porta el seu fill i n'està contenta.
També hi ha una escola molt xula una mica més amunt a Lesseps que es diu Linus. L'has mirat? A nosaltres ens quedava una mica lluny, però si no, sens dubte, hauria estat la nostra primera opció. També és una mica més cara, però l'horari és més llarg. Pel que fa a metodologia és semblant a la Pam i Pipa, però té uns espais increïbles, i res de piscines i colònies.
Espero haver-te ajudat!
Re: Opinions Quitxalla de Gràcia / Pam i Pipa
Ostres, moltíssimes gràcies per aquesta resposta! La veritat és que això que expliques de la piscina és el que crec que ens acabarà passant, però com que encara el veiem tant petitó (es del desembre) ens vam posar neguitosos. M'alegra també el que m'expliques. A la Quitxalla em va agradar molt l'ambient, i a la Pam i Pipa, l'espai; em faltava una mica d'informació (des de dins) al respecte. Fins l'any que ve, doncs, i gràcies de nou! : )
Re: Opinions Quitxalla de Gràcia / Pam i Pipa
P.S. Em descuidava: sí, vam mirar la Linus i algú ens en va parlar. Pinta que és una meravella, però també ens queda inassumiblement lluny.
Re: Opinions Quitxalla de Gràcia / Pam i Pipa
Doncs el meu fill també és del desembre. Justament per això vam acabar de decidir-nos per la Pam i Pipa, perquè fan grups mixtes de P1/P2 amb els nens de finals d'any i de principis de l'any següent. A nosaltres ens va anar molt bé, perquè el grup no queda tan descompensat. L'any passat anava a una altra guarderia i a la classe hi havia nens de principis del 2012 i es notava moltíssim, i vam patir una mica.
Re: Opinions Quitxalla de Gràcia / Pam i Pipa
Tens raó! Com que em vaig centrar en les coses que em feien dubtar entre una i altra no ho vaig comentar, però sí, és un enorme punt a favor si tens un fill de finals d'any. El dia que les vam anar a veure, els nens més gran de P2 em semblaven gegantins. Està molt bé que els posin per grups d'edat. Gràcies de nou, cada cop que intervens em quedo més tranquil·la, jajaja.
- lluisdetaradell
- Entrades: 1
- Membre des de: dj. abr. 16, 2015 1:03 pm
Re: Opinions Quitxalla de Gràcia / Pam i Pipa
Hola Danae79,
Nosaltres portem la filla a la Pamipipa i n'estem més que contents, tant l'any passat a P1,com aquest any a P2. L'equip "docent" estima els teus fills com si fossin propis i l'autonomia de la nostra filla és, en bona part, gràcies a l'escola.
Per això, el segon repetirà l'experiència l'any vinent.
Pel què fa al tema de la piscina, només veure com espera la filla els divendres i com torna a casa després del viatge en autocar, i de l'estona de piscina, ens mostra l'encert de l'activitat en edats tan tempranes.
Nosaltres portem la filla a la Pamipipa i n'estem més que contents, tant l'any passat a P1,com aquest any a P2. L'equip "docent" estima els teus fills com si fossin propis i l'autonomia de la nostra filla és, en bona part, gràcies a l'escola.
Per això, el segon repetirà l'experiència l'any vinent.
Pel què fa al tema de la piscina, només veure com espera la filla els divendres i com torna a casa després del viatge en autocar, i de l'estona de piscina, ens mostra l'encert de l'activitat en edats tan tempranes.
Re: Opinions Quitxalla de Gràcia / Pam i Pipa
Conegueu o sabeu alguna cosa de la Llar d'infants Ratolí???
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |



