guarderia DAYSI eixample esquerra?
- pessigolla
- :: conillet

- Entrades: 391
- Membre des de: dj. set. 30, 2010 12:02 pm
- Ubicació: Barcelona
guarderia DAYSI eixample esquerra?
Algu em pot donar informació sobre aquesta guarderia? Esta al carrer valencia, amb av. Roma.
gràcies
gràcies
Re: guarderia DAYSI eixample esquerra?
Bon dia! Sóc la directora de la Llar d'infants el Cuquet. Em dic Elia. Si vols informació, estem al carrer urgell amb rosselló. LLar d'infants molt familiar amb horaris flexibles. Qualsevol dubte pots trucar al 934549572 o xafardejar la nostra pàgina web elcuquet.com
Gràcies!!
Gràcies!!
Re: guarderia DAYSI eixample esquerra?
Que bestia, la Sra. Directora!
Ara al gra! El meu nano ha fet tres anys a la Daysi i l'únic que lamentem és que l'any que ve ja no hi podrá anar per que comença P3
A més, sabem que a la seva classe hi ha nens els pares dels quals ja hi havien anat.
No hi tinc cap interès en aquesta "guarde", però n'estem molt contents, el tracte amb els nens és excel·lent i la comunicació amb els pares molt bona.
Una abraçada
Josep
Ara al gra! El meu nano ha fet tres anys a la Daysi i l'únic que lamentem és que l'any que ve ja no hi podrá anar per que comença P3
A més, sabem que a la seva classe hi ha nens els pares dels quals ja hi havien anat.
No hi tinc cap interès en aquesta "guarde", però n'estem molt contents, el tracte amb els nens és excel·lent i la comunicació amb els pares molt bona.
Una abraçada
Josep
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |