Llar d'Infants EL PICAROL (St.Andreu, Barcelona)
Llar d'Infants EL PICAROL (St.Andreu, Barcelona)
Hola
us vull fer un comentari per si em podeu ajudar.
Hem pensat (i reservat plaça) a la llar d'infants El Picarol, al barri de St Andreu i en tafanejar per internet em comença a preocupar que no aparegui a cap llistat oficial, tipus Generalitat o Ajuntament de BCN. Es privada però altres que hi són al barri sí que hi surten.
Funciona des de fa 30 anys i està a peu de carrer amb retol i tot per tant crec que deu haver una bona explicació perquè això passi.
Que em podeu dir, sabeu quins motius (legals) hi poden haver per no trobar aquesta llar d'infants enlloc?
us vull fer un comentari per si em podeu ajudar.
Hem pensat (i reservat plaça) a la llar d'infants El Picarol, al barri de St Andreu i en tafanejar per internet em comença a preocupar que no aparegui a cap llistat oficial, tipus Generalitat o Ajuntament de BCN. Es privada però altres que hi són al barri sí que hi surten.
Funciona des de fa 30 anys i està a peu de carrer amb retol i tot per tant crec que deu haver una bona explicació perquè això passi.
Que em podeu dir, sabeu quins motius (legals) hi poden haver per no trobar aquesta llar d'infants enlloc?
Re: Llar d'Infants EL PICAROL (St.Andreu, Barcelona)
Bones! No puc asegurar-te que sigui el mateix que ens passa per aquí, però hi ha, pel que sé, tres tipus de llarsd'infants: les púliques, les privades que estan "reconegudes" per la Generalitat, que tenen un control i revisions periòdiques, i hi ha les privades que no tenen aquest reconeixement per diversos motius (pel que sé per ex. no tenir aula d'acollida). Pori seraquest cas, però no perds res per preguatr-ho si t'has de quedar més tranquila! Però de qualsevol manera poden ser tant o més bones que les altres!
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |