Escola bressol a Hospitalet de Ll.

Canvia el seu entorn: professores i amics.

moshimo77
Entrades: 2
Membre des de: ds. ago. 30, 2014 11:06 am

Escola bressol a Hospitalet de Ll.

EntradaAutor: moshimo77 » ds. ago. 30, 2014 11:39 am

Estic buscant escola bressol per la meva nena de 2 anys i mig.
Som de Bellvitge i no l'han agafat a la municipal perque jo no treballo.
Ara em vull fer autònoma i necessito escola!
He mirat "Estel blau" i m'agrada, però he pensat també en portar-la per Hospitalet centre. (Guirigall, Picarol, Patufet, Saltiró)
Em recomaneu alguna???
Necessito horaris i preus.
M'ajudeu? Gràcies!!!
Carlamc
Entrades: 3
Membre des de: dc. oct. 01, 2014 11:09 am

Re: Escola bressol a Hospitalet de Ll.

EntradaAutor: Carlamc » dc. oct. 01, 2014 11:35 am

Hola Moshimo,

Jo en conec dos de les escoles bressol d'Hospitalet que menciones... El Saltirò al que va anar el meu fill gran i el Picarol al que va el meu fill petit actualment.

Sobre el Saltirò et diré que comparteixi o no les seves ideologies, no em sembla correcte que la porta sembli una seu d'un partit polític ni que l'any passat el meu fill sortís amb propaganda a la mà d'una manifestació. Deixant de banda això, crec que és una escola molt arrelada al barri perque hi porta molts anys i tothom la coneix però jo m'arrepenteixo enormement d'haver dut el meu fill...crec que té una fama que no la mereix.
Les classes estàn massa plenes, els patis són petits per la quantitat de nens que hi juguen alhora, algunes professores es creuen més pedagogues del que són i sembla que estiguin per sobre dels pares fins al punt d'opinar que un nen té problemes per relacionar-se perque no interactua amb la profe. I quan un cop acabat el cole, ho comentes amb altres mares, i a totes els han dit el mateix... potser el problema el tenen algunes educadores i no els nostres fills...

Al Picarol estic més que encantada, el tracte amb les professores és molt més fluid, estàn contentes quan surten per la porta i els nens les estimen moltíssim i això es nota perque 4 setmanes després de començar el curs el nen desitja posar-se la motxila per anar a veure la seva profe i quan el recullo no vol marxar sense abans fer-li un petò a l'educadora!
Si bé és cert que m'agradava anar a la classe del nen a buscar-lo i aquí recollim als nens a la porta... tota la resta compensa! a més, a mi no m'han negat en cap moment entrar i mirar desde la finestra com juga el nen per quedar-me tranquila...
No són partidaris de l'adaptació progressiva dels nens però jo per experiència també crec que els nens ho passen malament de tota manera uns dies, tant se val el que fem així que és millor que desde el dia 1 comencin la rutina que tindran durant tot el curs.

No tinc paraules per descriure la diferència que veig entre una escola i una altra i lo contenta que estic d'haver canviat. Si tingués un tercer... que no serà així...jejejje... repetiria Picarol amb els ulls tancats!

Bé, espero que aquest rotllo us serveixi... i no penseu que tinc accions ni res per l'estil, només sóc una mare molt contenta amb l'escola bressol del seu fill!
Carlamc
Entrades: 3
Membre des de: dc. oct. 01, 2014 11:09 am

Re: Escola bressol a Hospitalet de Ll.

EntradaAutor: Carlamc » dc. oct. 01, 2014 11:39 am

Per cert, els horaris són per l'estil i els preus també...

Saltiró de 9 a 17h (tot i que es poden quedar fins les 17.30h) i pel matí té servei d'acollida que es paga apart.
Picarol de 9 a 16.45h (es poden quedar fins les 17h) i pel matí tenen un servei d'acollida que es paga per fraccions d'hora.

La mensualitat surt una mica més barata al Picarol i tot i que el Saltiró està subvencionat, segueix sent més cara i l'import de les excursions també és el doble!

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::