Triar escola a Mataró

Canvia el seu entorn: professores i amics.

Ilura12
:: pantera
Entrades: 854
Membre des de: dt. juny 07, 2011 8:38 pm

Triar escola a Mataró

EntradaAutor: Ilura12 » dj. juny 19, 2014 6:58 am

Bones noies!!!

Tot i que encara queden mesos per començar a fer les preinscripcions pel curs que ve, fa temps que li dono voltes al tema de a quina escola vull apuntar a les meves filles. La meva idea inicial era dur-les al GEM perquè ho tinc literalment davant de casa. Però a mesura que ho he anat pensant, vull dur-les a una pública perquè ho veig més en la nostra línia de pensaments. M'agradaria que em donguessiu opinions de Maria Mercè Marçal, Antonio Machado i Marta Mata. En aquest ordre són ara les meves preferències, però també haig de dir que no conec ningú que vagi a cap dels 3, simplement és per tema sensacions.

M'ajudeu?
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 19, 2014 8:08 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en Majúscules :::::::::
Imatge

BessonadaPacte de panxulina: Sephora, Crisàlide, Mimi, Eliboni , Gemma , Llina, Isa31 i Lacuca!!!

Imatge
Ilura12

Re: Triar escola a Mataró

EntradaAutor: Ilura12 » dc. gen. 28, 2015 6:22 am

Bones,

Han passat els mesos i ara sí que queda poquet per les preinscripcions!!! El mes que ve comencen les portes obertes de les escoles concertades i a l'altra les públiques. Em podeu donar opinions d'aquestes escoles que m'interessen?

Moltes gràcies
Imatge

BessonadaPacte de panxulina: Sephora, Crisàlide, Mimi, Eliboni , Gemma , Llina, Isa31 i Lacuca!!!

Imatge
Chambrina
:: poltre
Entrades: 665
Membre des de: dg. feb. 07, 2010 12:51 pm

EntradaAutor: Chambrina » dj. feb. 05, 2015 7:16 pm

Hola,
La eleccio de l escola es molt personal... Dependra de les idees q tinguis sobre el proces d aprenantage i despres de la sort q tinguis amb el num de sorteig q et toqui....
Nosaltres vam entrar a una 8a opcio..... O sigui q t aconsello vagis a veure tantes escoles com puguis i omplis opcions, ja q sino et coloquen una d ofici.
Personalment m agrada molt com treballen al maria merce marçal, tambe es una escola q se sap vendre, quan vagis a les portes obertes ho entendras.... El Marta Mata no m acaba de convencer, i part d aquest motiu es pq la Directora em sembla algu molt especial un pel estirat i distant, despres el dia a dia no has d estar amb ella i el teu fill o filla porser casi ni es relaciona amb ella... El Antonio Machado es una escola molt diferent a les altres dues, amb un metode educatiu totalment diferent, nomes dues escoles de Mataro aposten per aquest tipus d educacio, per tant has de ser concient q tindra gent q et parlara molt be i d altre tot el contrari, hauras d anar a portes obertes i valorar q en penses
Todo empezó aquel día gris
en que dejaste de decir orgullosa:
"YO SOY"

Imatge
Ilura12

EntradaAutor: Ilura12 » dv. feb. 06, 2015 5:50 am

Merci Chambrina,

Aniré al màxim de portes obertes que pugui anar. A quina escola va entrar el teu fill o filla? N'esteu contents?
Imatge

Imatge
Chambrina

EntradaAutor: Chambrina » dl. feb. 09, 2015 10:29 am

Bon dia,

La nostra nena va entrar al CEIP Cirera. Si estem contents... el resum una mica es que la nena va contenta i en conseqüència els pares estem contents.
Es una escola molt antiga, i que per tant, les instal·lacions son velles i tiren una mica enrera... pero per la resta bé. Treball per projectes, per racons, i amb fitxes (treballen amb l'editorial Cruilla- Coloraines igual que varies escoles concertades de mataro), tenen com a fil conductor el foment per la lectura, amb mitja hora cada dia, sona un timbre i des de p3 a 6e llegeixen o expliquen contes... Angles des de p3, es celebren les festes tradicionals (castanyada, Nadal, carnestoltes, Sant Jordi) res de hallowen i aquestes coses.
Les aules tot i ser velles son grans i espaioses. El menjador escolar es nou, fa nomes uns anys que es va fer, el catering es de la Masia Bartres (el mateix que l'escola Salesians). I les extraescolars i casals es amb una empresa petita que només esta a dues escoles de Mataro.
Qualsevol cosa no dubtis en preguntar ! :ok:
"YO SOY"

Imatge
Ilura12

EntradaAutor: Ilura12 » dl. feb. 09, 2015 12:55 pm

Ostres Chambrina, per la teva explicació ja sé qui ets! Coneixes molt bé a la meva germana :ok:
Imatge

Imatge
Chambrina

EntradaAutor: Chambrina » dt. feb. 10, 2015 9:12 am

Ostres si? jijiji el mon es un mocador! Ja em diras qui es la teva germana :miko:
"YO SOY"

Imatge

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::